Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb 1 foutje ontdekt:Citaat:Ga nou niet bij de hand doen
Chrisje92 schreef:Leuk stuk weerHeb 1 foutje ontdekt:
Citaat:Ga nou niet bij de hand doen
Volgens mij is dat gewoon bijdehand aan elkaar
Inderdaad, toen ik het schreef zat ik ookal te twijfelen

En dan deel 6, ik ben er
Je schrijftstijl leest echt lekker. Toch heb ik weer een foutje kunnen ontdekken 
Citaat:Maar hun haar wel.
Chrisje92 schreef:idd goed geschrevenJe schrijftstijl leest echt lekker. Toch heb ik weer een foutje kunnen ontdekken
Citaat:Maar hun haar wel.
Hun moet zij zijn. Hun geeft een bezit aan en in deze zin gaat het om een persoonlijk voornaamwoord, dus zij.

Britt_Sisi schreef:Chrisje92 schreef:idd goed geschrevenJe schrijftstijl leest echt lekker. Toch heb ik weer een foutje kunnen ontdekken
Hun moet zij zijn. Hun geeft een bezit aan en in deze zin gaat het om een persoonlijk voornaamwoord, dus zij.
maar zij haar wel?
Vesper schreef:Goed stukje weer hoor!
...en mij ook als ik niet meespeel. Maar dat gaat nooit gebeuren. Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
Je schrijft de hele tijd in de verleden tijd alleen ga je hier even in de tegenwoordige tijd, misschien moet je dat even veranderen
ga zo door!! o_mariska_o schreef:ik heb vandaag alle delen pas gelezen en ik vind ze echt super!!ga zo door!!

Britt_Sisi schreef:Vesper schreef:Goed stukje weer hoor!
...en mij ook als ik niet meespeel. Maar dat gaat nooit gebeuren. Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
Je schrijft de hele tijd in de verleden tijd alleen ga je hier even in de tegenwoordige tijd, misschien moet je dat even veranderen
Ik denk dat dat is wat zij zegt of denkt . toch? want dan kan je toch in de tegenwoordige tijd gaan?

Als jij het maar snapt

Britt_Sisi schreef:Vesper schreef:Goed stukje weer hoor!
Ik denk dat dat is wat zij zegt of denkt . toch? want dan kan je toch in de tegenwoordige tijd gaan?