Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 

edelweis1 schreef:merrieveulen: Leuk, weer eens wat anders! Ik vind je tekening goed in elkaar zitten, met een paar lijntjes heb je al een heel paard op papier gezet, dat lukt niet iedereen. Misschien zou je een foto van het paard erbij kunnen zetten, dan weten we ook of je echt de eigenschappen van het paard goed doorvoert. Nu zou ik tussen de €5 en €10 schatten.
.
, je kan wel hele hoge bedragen op het topic zetten, maar je moet wel reëel blijven, mensen zullen niet snel bij je kopen als je prijzen net zo hoog zijn als die van meer bekende mensen, zij zijn ook met kleine bedragen begonnen
. Maar iedereen taxeert voor zichzelf en dat is juist het mooie van het topic
.
. 
edelweis1 schreef:@merrieveulen, het is heel knap als je een karakter op papier kan zetten, als dit duidelijk haar is qua karakter, mag je inderdaad wel €10 vragen.

had nog verder uitgewerkt mogen worden waardoor het wat concreter zou zijn. Bijvoorbeeld: het oog wat verder uitwerken, wat meer contrast erin. Daardoor gaat het meer leven/ spreken denk ik. Als het mijn paardje was: 5 euro.
10/ 15 euro.
Ik zou er zeker wel 25 euro voor over hebben
paarden-karikatuur
Hoewel het me moeilijk lijkt om de gelijkenis te pakken als je een paard niet kent.

je kunt inderdaad wel zon 20 euro vragen. wel moeilijk om paarden die je niet kent zo neer te moeten zetten..
ik ben altijd weer verbaast als ik zie wat je nu weer neer hebt gezet
ik heb niet echt commetaar.. alleen dat het iets krasserig is aan de rechterkant van de kaak (maar dat had ik ergnes gelezen
) ik ben heel moeilijk in prijzen geve maar 50 euro kun je er zeker wel voor vragen
(als het niet meer is
)
. Verder heel mooi met schaduwen, je hebt zelfs aan de schaduw van de keelriem gedacht, heel goed! €25, mits die voorgaande punten overeenkomen met de foto
. 

75,=
130,= waard op A4 formaat
20,= voor vragen, lijkt me wel erg moeilijk om dat voor elkaar te krijgen.
20,= voor potloodwerken en
25,= als je ook gebruik maakt van materiaal als houtskool e.d.
25,= en mensen portret
30,=
40,=
10,=
10,=
100,= voor de 1e en
140,= voor die 2e sluipende kat, prachtig!
15,=
. Achtergrond mag van mij iets minder druk, dan komt het paard er iets meer uit €35-45
.
)
iets van 15, 20,-. Je zou hem vlak (computer of een soort verf, weet niet meer welke (of gewoon podlood)) kunnen inkleuren, maar niet te gedetailleerd. of hoe je het ook schrijft 
Maar dat kan ook zijn omdat het niet helemaal mijn stijl is
Wel erg knap, ongeveer 20 voor beide.

14 ongeveer...
.
meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, heel knap gedaan. Ik denk minimaal €50,- maar misschien nog wel meer.
beide heel aansprekende werken, maar ik denk wel dat je van deze stijl moet houden. Ik vind het prachtig, en schat ze dan ook rond de €150,- XxLietjuhxX schreef: