[verhaal] Afspraakje via msn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardjuh

Re: [verhaal] Afspraakje via msn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:55

Vindt het echt een super verhaal, this net een officeel boek uhu
Ier slee :p :p hahaha nee is echt erg spannend, ben benieuwd hoe het afloopt...

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 13:47

echt goed stuk hoor weer ja je kan er wel een boek van maken .
en weet bijna wel zeker dat hij het door heeft

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 13:52

Echt een super verhaal!! Echt goed geschreven zeg, het is prettig om te lezen. En ben net zoals iedereen benieuwd hoe het afloopt.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 14:09

ik vind het nog steeds goed!! ik hoop ook dat jeroen haar gaat achtervolgen en dat ze dan hem ook pakken of proberen te vermoorden en dat ze dénken dat hij dood is maar het toch niet is en alles uit komt hihi
Ben zeer benieuwd naar je volgende deel!!!
GA ZO DOOR!

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 14:24

HEt is echt spannend

Ik ben ook benieuwd hoe het afloopt.
Ik denk dat jeroen haar gaat helpen ofzo.

angelaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 14:40

ik vind het helemaal goed
echt spannend

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 14:49

Ik vind het ook helemaal goed maar is ze nou zwanger of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 15:10

ijslander2 schreef:
Ik vind het ook helemaal goed maar is ze nou zwanger of niet?

Das nog niet bekend eh

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 15:37

Jaa leuk stuk weer! Ik ben en blijf nieuwschierig naar de rest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:26

Hoofdstuk 10:
Met een harde knal sla ik mijn wekker uit. Moeizaam open ik mijn ogen. Mijn hoofd doet gigantisch zeer en ik herinner me gelijk de ruzie van gisteren weer. Moeizaam sta ik op en loop naar de badkamer om te douche. Als ik voor de spiegel sta zie ik de blauwe plekken op mijn lichaam, van de klappen gister. Voorzichtig raak ik ze aan. ‘Auw,’ zeg ik boos tegen mezelf. Het doet best wel pijn. Terwijl het water stroomt en ik onder de douche sta vraag ik me af hoe de blauwe plekken er ineens zijn, gister middag was er nog niks te zien! Er zal vannacht toch niks gebeurt zijn? Gaat er door me heen. Een rilling loopt over mijn rug, ik wil er niet aan denken. Langzaam droog ik me af en kleed me aan. Met wat make-up camoufleer ik mijn blauwe plekken. Als ik klaar ben zie ik dat het al half elf is. Nog twee uur voordat ik naar het bos moet, voor weer een nachtmerrie. Elke keer als ik er aan denk loopt een traan over mijn wang, waarom ik? Gaat er door me heen. Langzaam sta ik op om mijn haarborstel te pakken, terwijl ik wegloop gaat mijn mobiel af en ik zie dat het Jeroen is. Ik neem op maar weet niks te zeggen. ‘Ben je er?’ klinkt er aan de andere kant van de lijn. ‘Ja, ik ben er,’ antwoord ik zachtjes. De tranen lopen alweer over mijn wangen. Waarom is hij nou zo lief? En waarom kan ik hem nou niks vertellen? ‘Liefferd,’ begint Jeroen. ‘Moet je vanmiddag weer weg?’ Ik hoor aan zijn stem dat hij het door heeft. ‘Ja,’ antwoord ik snikkend. ‘Geef me vijf minuten, dan ben ik bij je oké?’ ‘Oké,’ antwoord ik en de lijn wordt verbroken. Wat zal er nu gebeuren? Zal hij iets gaan doen? Ik loop naar de badkamer om wat water te drinken, zodat ik weer rustig word en probeer te bedenken wat ik zo meteen moet zeggen tegen Jeroen. Ik weet het gewoon niet.

Wanneer Jeroen aanbelt weet ik het nog steeds niet. Langzaam loop ik de trap af en doe de voordeur open. Zonder iets te zeggen slaat Jeroen zijn armen om mij heen en sluit de deur. Na een tijdje gaan we in de huiskamer zitten, er is toch niemand thuis dus we kunnen gewoon praten. ‘Het is die man hé,’ begint Jeroen. ‘Die man die we gister zagen,’ Jeroen kijkt me vragend aan, maar ik kan niet antwoorden. Weer slaat hij z’n arm om me heen. ‘Heeft hij je verkracht?’ vraagt hij. Zijn lieve ogen kijken mij aan, ik durf niks te zeggen en in plaats van iets te zeggen barst ik spontaan uit in tranen uit. Ik zie zijn geschokte gezicht en durf hem dan helemaal niet meer aan te kijken. Ik druk mijn gezicht tegen zijn lichaam. Ineens voel ik een traan op mijn hoofd. Ik kijk omhoog naar Jeroen zijn gezicht en ik zie dat ook bij hem tranen over zijn wangen lopen. Hij zegt helemaal niks, alsof hij helemaal in shock is. ‘Hoe laat is het?’ fluister ik. ‘Half één,’ antwoord Jeroen. ‘Ik.. Ik moet gaan,’ zeg ik. Ik probeer op te staan maar Jeroen laat me niet los. ‘Ik laat je niet gaan,’ zegt hij. ‘Nu niet en nooit niet!’ ‘Ik moet!’ roep ik uit. ‘Anders komt hij me halen! En ga jij er ook aan,’ ‘Niet dus,’ antwoord Jeroen, hij is ineens heel zeker van zichzelf. ‘Kom met me mee en snel,’ Omdat ik eigenlijk geen andere keus heb loop ik achter hem aan. Samen gaan we naar buiten. Even later fietsen we weg. Jeroen op de fiets en ik achterop. ‘Waar gaan we heen,’ vraag ik. ‘Zie je zo wel,’ antwoord hij. Ik kan niks anders doen dan gewoon blijven zitten. Ik leg mijn hoofd tegen Jeroen zijn rug en kijk opzij, ineens herken ik een figuur in de auto die ons inhaalt, het is de engerd! ‘Jeroen!’ roep ik. ‘Daar is hij!’ fluister ik er achter aan. Jeroen trapt vol op zijn rem en schiet een steegje in, daar stoppen we om te kijken of de engerd ook terug komt. ‘Hij heeft ons niet gezien,’ zegt Jeroen opgelucht als de auto niet terugkomt en we stappen op de fiets om verder te gaan. Voor de zekerheid neemt Jeroen toch een andere weg, via allemaal fietsweggetjes.

Een half uurtje later komen we eindelijk aan bij zijn bestemming. ‘Jouw huis?’ zeg ik verbaasd. ‘Goed gezien,’ antwoord hij en hij neemt me mee naar binnen. ‘M-maar hier vindt hij me,’ antwoord ik bibberend. ‘Echt niet dus,’ antwoord hij. ‘Mam,’ gaat hij verder tegen zijn moeder. ‘Als er iemand aanbelt die één van ons zoekt, wil je dan zeggen dat we er niet zijn?’ ‘Oké,’ antwoord zijn moeder verbaasd. Samen lopen we naar boven, naar zijn kamer. Hij draait zijn deur op slot en doet alles voor de ramen dicht, zodat niemand ons kan zien. In stilte zitten we samen op zijn bed als mijn telefoon ineens gaat, het is een sms’je van de engerd. ‘Wat staat erin?’ vraagt Jeroen. ‘Ik weet dat je bij die jongen bent. Kom nu naar de hoek van de straat, anders kom ik je halen,’ lees ik voor. Ik begin helemaal te trillen van angst. ‘Ik moet wel gaan,’ zeg ik tegen Jeroen en ik wil opstaan. ‘Nee,’ antwoord Jeroen en hij houdt me tegen. ‘Ik kan je niet laten gaan, want dan wordt je verkracht,’ Ik zie de angst op zijn gezicht en gespannen ga ik weer zitten. Na een paar minuten krijg ik het volgende sms’je. ‘Als je nu niet komt laat ik niks over van die jongen waar je bent,’ zeg ik zacht. ‘Dat staat er in het sms’je,’ Ik zie Jeroen zijn geschrokken gezicht. ‘Ik moet nu wel,’ zeg ik en ik sta snel op. ‘Nee!’ roept Jeroen. ‘Ik kan je niet laten gaan,’ Tranen lopen over zijn wangen. Ik zie de angst op zijn gezicht. Angst voor wat mij gaat gebeuren en wat hem anders zal gebeuren. Zonder nog één woord te zeggen ren ik naar beneden, de deur uit. Binnen twee minuten sta ik op de hoek van de straat. Ik zie de auto al staan. Hij stapt uit en bind mijn polsen bij elkaar met touwen. Hij duwt mij op de achterbank en hard rijd hij weg. In een flits zie ik Jeroen buiten staan, zijn gezicht is helemaal bleek. Bij het bos wordt ik hard uit de auto gegooid. Met een knal kom ik op de grond terecht. Mijn rug doet helemaal pijn en alsof dat nog niet genoeg is begint bij me te slaan in mijn gezicht en te stompen in mijn buik. Ik huil van angst en pijn en vooral om wat ik Jeroen heb aangedaan. Ineens komen die andere drie mannen weer. Weer overal handen op mijn lichaam. Ik voel dat ze omstebeurt in mij komen. Ik wil schreeuwen van angst maar er zit een doek om mijn mond. ‘oliebol,’ zegt de engerd ineens. Ik word heel snel in de auto geduwd en heel snel rijden ze weg. In de auto krijg ik mijn kleren weer aan en op de hoek van Jeroen zijn straat wordt ik uit de auto geduwd. Snel loop ik naar Jeroen zijn huis. Jeroen stond al bij de deur te wachten. En zodra ik naar binnen stap slaat hij zijn armen om mij heen. Zijn gezicht is nog steeds helemaal wit en zijn ogen staan vol verdriet en angst. Samen lopen we naar boven, ik voel me duizelig en mijn hoofd doet nog steeds erg pijn. Ineens wordt het zwart voor mijn ogen.

Als ik mijn ogen open is het helemaal donker. ‘Waar ben ik, wat is er gebeurd?’ vraag ik, terwijl ik niet weet of er iemand is. ‘Je bent in mijn kamer,’ antwoord Jeroen. ‘Je bent flauw gevallen,’ Ik probeer overeind te komen maar mijn hoofd doet zeer. ‘Blijf maar liggen,’ zegt Jeroen. ‘Ze hebben je ook nog eens geslagen hé? Ik zie allemaal blauwe plekken bij je,’ Ik durf niks te zeggen en hij weet het toch al. Ik probeer nog een keer overeind te komen, deze keer lukt het wel maar alles duizelt voor mijn ogen. Jeroen komt naast me zitten en legt een arm om me heen. ‘Ik ga je helpen, ik beloof het,’ fluistert hij. Ineens val ik tegen Jeroen aan, mijn hoofd duizelt zo erg dat ik niet meer kan zitten. Rustig ga ik weer liggen, op aandringen van Jeroen. Ineens voel ik hoe moe ik ben, langzaam zakken mijn ogen dicht en val ik in slaap. ‘Wakker worden,’ zegt Jeroen. Moeizaam open ik mijn ogen. ‘Je slaapt nog maar net hoor,’ zegt Jeroen. ‘Maar mijn moeder zegt dat je hier wel mag komen slapen voor een week of langer, wil je dat of wil je liever naar huis?’ ‘Hier blijven’ antwoord ik zachtjes. ‘Oké, dan regelt mijn moeder even alles, welterusten,’ antwoord hij en hij geeft me voorzichtig een zoen. Nog voordat hij de kamer uitloopt val ik in slaap.

_Katinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:32

Weer zo'n mooi stukje
Ben blij dat Jeroen het nu weet,
toch nog iemand

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:36

Mooi geschreven weer!
Nog steeds vind ik het erg duidelijk en mooi geschreven. Je beschrijft alles erg goed!

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:42

Echt een mooi stuk
kan niet wachten tot het volgende stuk...

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:42

dit was een goed stuk heb weer lekker gelezen ben blij dat je weer terug bent

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:47

Wauw super stukje...maruh is ze nu zwanger???

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:49

Wouw! Dat was goed zeg!:D (sorry voor de vorige reactie ps: )

Echt mooi geschreven...
Waarom kan ik dit toch niet?! (nou ben ik jaloers :lol: )

Blij dat hij het nou weet

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 16:53

vet stoer man zit gewoon met snel kloppend hard telezen vind die jeroen echt een lieve jongen

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:08

Ja, vindt het erg goed, leef je helemaal in het meisje, vet knap

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:10

ja, egt super.
Kan niet wachten tot het volgende maar inderdaad is ze nu zwanger? ooh ben zo benieuwd
Je kan echt super schrijven! Je moet het echt in een boek uitbrengen of zo. heel knap/mooi ga zo door!

Suzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:11

wow ik heb net alle hoofdstukken gelezen en ben zo benieuwd naar het volgende. jij schrijft echt op een manier dat je gewoon door moet lezen, omdat het anders te spannend is echt super goed!!

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:54

Aaah die jeroen is zoo lief, ik wou dat k zo lieve iemand kende
Ik wacht gerust op het niuew stukje
JE schrijft echt heel goed, en wat iemand al eerder zei idd een beetje te snel gepraat, maajah das soms ook wel beter want anders danword het te langdurig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:12

Bi0n_Tiffiej schreef:
Aaah die jeroen is zoo lief, ik wou dat k zo lieve iemand kende
Ik wacht gerust op het niuew stukje
JE schrijft echt heel goed, en wat iemand al eerder zei idd een beetje te snel gepraat, maajah das soms ook wel beter want anders danword het te langdurig

Jaah ik zou ook wel willen dat k zo iemand kende ..

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:46

het wrod steeds spannender! ga zo door

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:49

Hmmm bestaat die Jeroen ook in het echt??
Want dan moet jij mijn e-mailadres even aan hem geven

Kleiine_Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:52

Wow ik wil een vriend zoals die jeroen ( ga nu meteen een jongen zoeken met de naam jeroen )
Je kan echt mooi schrijven hoor wilde dat ik dat kan en ik denk dat bente ook jaloers op je is of niet bente ( lovejerry )
Xxxx