Super goed gelukt Aguamenti! Die patroontjes zijn geweldig en je kleurenkeuze ook

Ik net deze afgerond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Furst schreef:Wat zie ik weer een mooie tekeningen! Hier al een tijdje niet gekleurd omdat ik zo moe ben en me onzeker voel. En omdat ik ook wel enkele lege markers heb die tot mijn favorieten behoren, haha.
cobiie schreef:Ik heb de guangaNa en de Grasp (foto in mijn vorige bericht) maar ook onderstaande (geen idee welke naam die heeft), allen zijn bij Temu/shein te koop.
[ Afbeelding ]
Dekken netjes.
Bij acrylic zijn de brush tips fijner voor grotere opervlaktes de harde kleine tip.
maj0 schreef:cobiie schreef:Ik heb de guangaNa en de Grasp (foto in mijn vorige bericht) maar ook onderstaande (geen idee welke naam die heeft), allen zijn bij Temu/shein te koop.
[ Afbeelding ]
Dekken netjes.
Bij acrylic zijn de brush tips fijner voor grotere opervlaktes de harde kleine tip.
Dankje. Ik kwam laatst deze tegen https://m.shein.com/nl/product-p-449327 ... gRatio=1-1
Is dit dan de goeie? En las dat het nog wel even wennen en oefenen is om met acryl te kleuren. Is acryl zo anders dan alcohol?
Iedereen nog de beste wensen. Hopelijke hebben jullie een kleurrijk oud en nieuw gehad. Er komen weer mooie platen te voor schijn.