Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Ik heb vandaag deze neer gezet op de schouw, gisteren de laatste hand aan gelegd
[ Afbeelding ]
In de beschrijving hadden ze het over sterren folie, maar ik zag geen sterren. Nu er lampjes achter zitten zijn de sterren wel te zien
Chanen schreef:Half maart ben ik een week vrij, maar ga ik niet weg. Een uitgelezen kans om eens een miniatuur huisje in elkaar te zetten. Ik heb ze al meedere keren in handen gehad en tot nu toe elke keer laten staan. Gisteren kwam ik ze weer tegen in de stad en werd de verleiding wel erg groot. Ik weet alleen niet zo goed welke ik kiezen moet als eerste project, dus hoop ik dat jullie wat goede tips hebben.
Van Robotime vind ik Emily's Flowershop echt prachtig, maar ik keek net een filmpje waarin die in elkaar werd gezet en ik vermoed dat die wat ambitieus is voor een eerste poging.![]()
Zijn er bouwpakketten die daar een beetje op lijken, maar wat beginners vriendelijker zijn? Of is ie misschien toch beter te doen dat het op de filmpjes lijkt?
tamary schreef:Goed de instructies lezen/bekijken en redelijke fijne motoriek en dan is het zo te doen.
Action is inderdaad goedkoop, maar meestal wat schilderwerk bij. Wat meer wachttijd dus dan kant en klaar puzzel versies van de duurdere merken.
Chanen schreef:Ik vond priegelwerk altijd heerlijk, dus ik verwacht dat ik dit wel leuk ga vinden. Over twee weken laat ik weten welke het geworden is en of het een beetje lukt.
Het enige is dat ik nog moet gaan nadenken over waar ik het neer ga zetten als het eenmaal af is.
Misschien een leuk verjaardagscadeau voor een vriendin die gek is op bakken. Houd ik gelijk ruimte over voor een nieuw project.
Chanen schreef:Zooo, jij hebt al een aardige verzameling. Zoveel ruimte heb ik echt niet in mijn appartement, haha!
Inmiddels wat verder gekeken op de website en ik neig naar de Corner Bookstore. Staat 2,5 ster moeilijkheidsgraad voor. Veel klik- en plakwerk wat ik er van zie. Klinkt als goed te doen.
Chanen schreef:Half maart ben ik een week vrij, maar ga ik niet weg. Een uitgelezen kans om eens een miniatuur huisje in elkaar te zetten. Ik heb ze al meedere keren in handen gehad en tot nu toe elke keer laten staan. Gisteren kwam ik ze weer tegen in de stad en werd de verleiding wel erg groot. Ik weet alleen niet zo goed welke ik kiezen moet als eerste project, dus hoop ik dat jullie wat goede tips hebben.
Van Robotime vind ik Emily's Flowershop echt prachtig, maar ik keek net een filmpje waarin die in elkaar werd gezet en ik vermoed dat die wat ambitieus is voor een eerste poging.![]()
Zijn er bouwpakketten die daar een beetje op lijken, maar wat beginners vriendelijker zijn? Of is ie misschien toch beter te doen dat het op de filmpjes lijkt?
pinto_1 schreef:Wat leuk dat je wilt gaan bouwen.
Ik ben begonnen met Action huisjes, en ja, de verf is niet perfect dekkend, maar ik vond het wel een heel leuk leerproject. Niet teveel storen aan de verf, vaak kun je met decoratie heel veel bedekken.
Als je gelijk met een duurder huisje begint, en het gaat fout is het ook wel heel zuur.