SevenBedankt voor de tips! Ik ga het inderdaad een keertje proberen als ik nog eens zien heb om te aquarellen! Wat interessant dat je nét dat rode zo leuk vind. Ik vind het ook wel iets hebben, lekker fel. Ik denk trouwens dat het best kan dat je tekenpotlood voor de ipad gewoon geen pressure sensitivity heeft oid? (Of ligt dat aan de tablet zelf? Ik heb er zelf niet heel veel verstand van). Wat de vloeiende lijnen betreft gebruik ik wel altijd de 'weighted' brush modus op Krita. Hierdoor zijn de lijnen iets minder wiebelig.
Ik ben echt al onwijs fan van je laatste veulen schilderijtje. Welk formaat is dit? Het ijsvogeltje lijkt echt iniminie!! Daarvoor heb je toch heel fijne penseeltjes voor gebruikt? Ik vind het ook bizar dat dit gewoon de 'onderlaag' is.

Ik zou hier zelf al heel blij mee zijn.
_San87_Jaa dat pastel paars paste echt perfect bij deze Friesche dames. Dat heeft baasje goed uitgekozen!
Saskia8Wat leuk een lino workshop! Zeker je resultaten delen hoor. Heb je al een idee wat je zou maken?
Eva1969De Border Collie is super mooi geworden. De ogen zijn zo sprekend en de haardetails zijn erg knap.
De varen en de paddenstoelen waren mijn vriendin haar idee, dat had ze er graag in verwerkt gezien. Dus dan doe ik dat ook gewoon

Maakt het net wat interessanter dan een gewoon portret vind ik ook. En wat een lief compliment.. (ook die van Jeika

) Ik ben met allerlei verschillende mediums bezig, maar dat is voornamelijk omdat ik dingen erg snel beu ben. Het nadeel daarvan is dat ik nooit echt één medium echt 'meester'. Maar het is ook wel leuk om een beetje vanalles te kunnen.
NooxHandige tip! Die ga ik meenemen als ik nog eens houtschijfjes schilder met aquarel.
Jis_Oh je groene specht wordt steeds mooier. Heel benieuwd naar je inzending voor de Boktkunstbokaal. De ijsvogels zijn fantastisch.
JeikaGaaf portret met kleurpotloden, erg mooi op dat beige papier. En again, Jeika, jouw mensen.. Jaloers

Schets je dan ook tijdens het kijken van de serie of obv een stilstaand beeld?
DaisyreeDankjewel voor het compliment! Wat spannend, die kunstmarkt. Komt vast en zeker goed. Heb je een voorkeur qua onderwerp? Of mag het gewoon alles zijn qua idee?
Solleke_NoahOh dat geboortekaartje is wel super cute geworden. Heb je alle kaartjes dan ook individueel bedrukt?
Ik heb vandaag wat verder digitaal gekriebeld aan mijn HorseHare (

) en heb eindelijk een goed beeld van hoe ik mijn snede straks wil. Maar jeetje, al dat wit wegsnijden zie ik wel lichtelijk tegenop. Al vind ik het snijden ook wel leuk. Ik heb tegenwoordig wel bredere gutsen dus hopelijk gaat het daarmee wat vlotter. Ik ben wel echt super blij met hoe het uiteindelijk geworden is.
[ [url=m/Pz3ugh.png]Afbeelding[/url] ]