Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:“Wow. Als je zoveel inspirerende quotes nodig hebt om iets te onderbouwen, moet je het nooit doen”
het doet me altijd een beetje denken aan die 'facebook-stellen' die om de haverklap van die liedjes en quotes op hun fb plaatsen over hoe geweldig het is en een week later zie je ineens dat de relatie voorbij is
leuk! astridastrid schreef:Er is letterlijk een last van mijn schouders gevallen door mijn hart te luchten, dus besluit ik het hierbij te laten.
topsylover schreef:Dit snap ik dus echt niet aan Nina. Hoe heeft ze haar hart gelucht? Ze hebben letterlijk 4 zinnen tegen elkaar gezegd en nergens zijn wedervragen over gesteld. Ze zit nog steeds met al die opgekropte gevoelens omdat ze nergens over prááát.
) en die had ook een paar van dit soort dingen eruit gepikt. Ga nog meer kijken of dit soort dingen kloppen.
! Ach, jullie hadden vast minder drama
. astridastrid schreef:topsylover schreef:Dit snap ik dus echt niet aan Nina. Hoe heeft ze haar hart gelucht? Ze hebben letterlijk 4 zinnen tegen elkaar gezegd en nergens zijn wedervragen over gesteld. Ze zit nog steeds met al die opgekropte gevoelens omdat ze nergens over prááát.
Ik snap je punt. Ik ga daar meer op letten. Het vorige stuk had ik eerst door laten lezen door iemand (weet niet of ik je mag noemen maar :) en die had ook een paar van dit soort dingen eruit gepikt. Ga nog meer kijken of dit soort dingen kloppen.
Haha PoelieWoelie beetje jammer weer hoor, dit! Ach, jullie hadden vast minder drama
.
pmarena schreef:Dat is sowieso met geen enkele persoon een goed idee, een kind "nemen" om een relatie te verbeteren....dat is niet iets dat veel kans van slagen heeft![]()
En bij zo'n Prem type lijkt de kans me dan bovendien groot dat als hij je liefdevol naar het kind ziet kijken, dat meer jaloezie bij hem opwekt dan iets anders
PoelieWoelie schreef:Nee hoor, daar hoef je niet méér op te letten! Voor haar gevoel hebben ze er misschien meer over gepraat dan anders, dus ze neemt genoegen met het feit dat ze het er in ieder geval over hebben gehad. Ik herken dat wel.
.PoelieWoelie schreef:Haha, ik had een vent de misschien nog wel minder geschikt was dan Prem
. Jij had tenminste wel die whirlpool.
leest weer lekker weg!
Rocamor schreef:Ik weet een mooi kadootje voor madam: bretels, kan ze inderdaad zelf haar broek ophouden![]()
Wat dat betreft is Prem wel een persoon met 2 gezichten hoor. Aan de ene kant gedraagt ie zich als de voetveeg van de ex en de kinderen en aan de andere kan ie wel vol uit zijn plaat gaan tegen Nina als hem iets niet zint.