[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miesnaom

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 10:17

Goshhhh te spannend

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 10:19

Ik denk trouwens best dat er vandaag de dag nog mensen zijn die trouw hun discman nog gebruiken hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 11:22

Hopelijk ziet en hoort Robert de auto niet bedenk ik mij. Ik geef Jeff een kus en we nemen afscheid. Als ik door het raam naar binnen kijk, zie ik gelukkig niemand in de keuken of woonkamer. Ik doe de sleutel in het slot en hoor een hoop gestommel boven.

Rustig loop ik de trap op naar boven. Het lijkt wel of ik twee mensen hoor in de slaapkamer van Robert. De deur staat op een kier en zacht glip ik naar binnen.

Wat ik zie kan ik bijna niet geloven: Robert ligt vastgebonden op bed met Claire bovenop zich. Hij heeft een blinddoek om en een soort zwarte bal in zijn mond. Claire zit met haar rug naar mij toe, maar tot mijn verbazing zie ik ook dat er een camera op een statief op hun gericht staat.

Maar dat laat ik niet gebeuren, bedenk ik mij.

Door Claire haar eigen gehijg en gekreun heeft ze niet door dat ik achter haar sta. Zo te zien heeft ze een grote draak op haar rug getatoeëerd staan. Vlug pak ik de camera van het statief en probeer zachtjes naar beneden te lopen. De trap kraakt wel..

Eenmaal buiten kom ik weer rustig op adem. Ik besluit naar de speeltuin te wandelen om daar even rustig op een schommel de beelden te kunnen zien. Eenmaal daar zie ik tot mijn verassing ook de auto van Jeff staan. Hij zou toch gelijk naar Zandvoort? Ook zie ik dat er iemand naast hem in de auto zit. Het blijkt Miranda te zijn...

Vol ongeloof besluit ik net te doen alsof ik ze niet zie en gewoon op de schommel te gaan zitten. Ik ben veels te benieuwd naar de beelden. Maar helaas lukt het mij niet op de camera te focussen. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat het meisje half om de nek van Jeff hangt... Zitten ze nou te kussen of zie ik dat verkeerd?

Mijn hart gaat te keer en ik wordt kwaad. Daarom besluit ik toch naar de auto van Jeff te lopen en de portier open te rukken. Jeff kijkt mij verschrikt, maar ook boos aan. "Wat die jij nou hier?" Zegt hij op boze en verraste toon. "Nou dat kan ik beter aan jou vragen ", zeg ik terwijl het mij moeite kost niet in huilen uit te barsten." Het meisje hing idd om Jeff zijn nek maar het is mij niet duidelijk wat er nou precies gebeurt is...

Het meisje kijkt mij gniffelend aan...

Ik besluit om te draaien en weg te lopen. Dag Jeff!, sukkel zeg ik in mijzelf en ik loop richting het huis van Mirjam.

Misschien is het beter om daar even tot rust te komen. Onderweg besluit ik ook mijn ouders te bellen. Misschien kunnen hun mij meer vertellen over Robert.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-20 11:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 11:24

Aaaaaargh de cliffhangers!!

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 11:26

Lees al die tijd al stilletjes mee.. maar zo is het wel lastig om stilletjes te blijven :):)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 11:59

Nee Jeff wat doe je nou!

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:09

Jeez, word nu wel heel spannend :=.

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:18

Ik vind het haast gemeen van TS dat ze steeds maar zulke korte stukjes plaatst.... :+

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:28

Nou ga ik toch maar reageren hoor als stille meelezer; De hoofdpersoon die de sekstape van haar broer probeert te bekijken die ze tijdens een sessie gejat heeft? WthebloodyF. :') _/-\o_ ~~}>

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:34

neetoch schreef:
Nou ga ik toch maar reageren hoor als stille meelezer; De hoofdpersoon die de sekstape van haar broer probeert te bekijken die ze tijdens een sessie gejat heeft? WthebloodyF. :') _/-\o_ ~~}>

Hier ook een meelezer, maar dit was echt precies mijn gedachten! Hoe dan! Ik zou dit toch echt niet van mijn broer willen zien :')

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:36

Ja gatverdamme zeg!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:40

Meeeeeeeeer

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:41

OMG

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:47

neetoch schreef:

Idd nee toch! :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:56

Ik vind dat jatten van die camera ook wel een beetje bizar :') En dat Jeff dan buiten haar huis met een andere meid gaat zitten terwijl hij duidelijk laat merken dat hij niet wil dat Fleur het ziet vind ik ook een beetje apart :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 13:02

WTF wat een omslag, en dan die broer met vriendin, camera pakken....

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 13:13

En dan niet te spreken over al Jeff zijn vorige relaties...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 13:17

Mijn benen worden een beetje lam onderweg en ik kan echt niet bevatten wat er allemaal gebeurt..het liefst reis ik af naar mijn ouders, gooi ik bij mijn moeder het hele verhaal eruit omdat zij mij altijd het best kan troosten.

Ook snap ik niet dat mijn broer, politie in opleiding zó ver gaat voor zijn nieuwe vriendin Claire. In de verte kan je toch al zien dat zij, zijn type niet is?

Claire doet mij denken aan de twee dames die ik laatst op de parkeerplaatst bij de Mercedes van de baas van Jeff zag staan..

Helaas nemen mijn ouders niet op, wil ik niet terug naar huis en heb ik eigenlijk ook geen zin om met Mirjam te zijn nu. Het liefst dompel ik mijzelf in bad en laat ik al mijn gedachten varen.

Wie weet zijn Claire en Robert inmiddels wel weg besluit ik en ik loop toch maar door, naar het huis van mijn ouders.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 13:42

Meer meer meer, maar dan wel langere verhalen hoor!
Wil weten hoe het afloopt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 13:55

Ja, de motor is weg gelukkig en ik ga naar binnen. Ik open de camera en zie er allemaal films op staan. Films, met Claire in de hoofdrol..
Ook zie ik dat er steeds andere mannen gebruikt worden. Juist heel ander type mannen dan mijn nette broer Robert..

Ik vraag mij af of Robert wel weet van deze films en besluit hem te bellen. Gelukkig neemt hij nu wel op. "Fleur!" Hoor ik aan de andere kant van de lijn", wat is er?

"Nou, je zou mij bellen weet je nog?", durf ik te zeggen. "O, ja over die armband, nou die hebben we gezocht hoor maar niet gevonden".

Ja, ja denk ik..

"Waar ben je nu"?, vraag ik

"Ik ben bij Claire, thuis maar je gelooft het niet, ze is ook nog haar camera kwijt"..."O, zeg ik, camera.., wat voor camera"? Hierbij probeer ik oprecht verbaast te klinken.

"Ja, weet ik niet," zegt Robert. "Ze heeft het over haar vakantie-camera, of zoiets". "Ze zit helemaal in de stress nu en ik probeer haar te kalmeren". "Ik zei al joh, maak je niet druk ik koop wel een nieuwe voor Je."..

Ik besluit maar niks te zeggen, nu het voor mij helder is dat Robert van niks weet. "Pas je wel op met die Claire, zeg ik wél... "Je zou toch met mijn ouders in België zijn?"

"Ja.., zegt Robert, maar ik miste haar en wilde haar graag helpen. "Mijn motor had ook iets wat ik het best thuis kon oplossen", maar wat zit je nou te zeuren?", jij moet oppassen met die sloeber van je, waar zat je trouwens?"

"Nou niet zo zeuren hoor", besluit ik, ik ga weer verder". "Zal je nog eens doorgeven, dat jouw o zo charmante Claire geweest is".

Ik hang op en slaak een diepe zucht. Ergens ben ik blij dat Robert niets van het sexfilmpje weet en ergens maak ik mij ook zorgen om hem. Over twee jaar is hij klaar met de politie-opleiding en dit soort gedoe kan hij natuurlijk niet gebruiken...

Die Claire zou dus subtiel ontmaskerd moeten worden. Ik besluit nogmaals de films te bekijken en goed op te letten of er geen bekende in zit.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 14:03

_O- smullen
Citaat:
Ik besluit nogmaals de films te bekijken en goed op te letten of er geen bekende in zit.
_O-

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 14:04

Mega plottwist wel hoor :’)

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 14:17

Ik wilde gisteren al schrijven dat ik die Jeff maar een player-type vindt. Die opmerkingen van zijn moeder vond ik daar dik naar hinten.. Na deze updates ben ik er helemaal zeker van. :=

Haha. Wedden dat 'ie straks met allerlei smoezen komt? "Nee, dat was mijn nicht! Ze moest getroost worden..!" :') Ik begin met deze serie te leven, hij is te interessant! haha :D

SolarHertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 14:37

Lekker. Ik hoop op nog een stukje vandaag

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 14:45

Oneeeeee straks staat Jeff op de camera...