Hoop hem op mijn bovenbeen te zetten als mijn arm klaar is.
Je kan niet met witte fine liner iets oplossen? Doe eens foto'tje, misschien heeft hier iemand een idé!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben nogal perfectionistisch en het is best lastig als het eindresultaat anders is als je had bedacht. Moet dat echt meer gaan loslaten. Het was wel heel leuk om te maken en dat is eigenlijk het belangrijkste. 
Leuke plaat! Je eendenkuiken wordt ook een dotje volgens mij.
Twee docenten, ééntje met meer 'het resultaat is niet belangrijk, je moet ontdekken'-opdrachten, eentje met meer 'we gaan vandaag in stijl X iets met Y maken'. Beide leuk en lekker afwisselend! In het kader van de eerste onder meer dit gedaan. Begonnen met een random plaatje van een stukje zee met koraal en vissen uit de National Geographic. Het doel: maak het snel steeds opnieuw, en probeer lós te laten. Dus de eerste twee zijn nog vrij braaf met kwast, de derde is met m'n vingers, de vierde is met m'n hele handen (die is heel goed geworden), de vijfde en zesde mochten alleen maar met blauw en daar heb ik echt dingen weggelaten voor het beeld, en de laatste is in een soort sepia. Allemaal groot formaat, de kleintjes in het midden zijn A3. En dit is dus één dag werk. Hartstikke leuk om zo eens te ontdekken en te spelen. 
De laatste 4 vind ik heel tof, kan eigenlijk niet zeggen welke ik nou mooier vind!

Ibbel schreef:En dat woord is een onomatopee lijkt me? Ik vind wel dat een stern 'skria!' roept
Ayasha schreef:Hier nog maar eens met handen geoefend.
[ [url=m/PsfTj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is niet perfect kwa verhouding maar eigenlijk stoort het mij niet echt.