[VER]Gepest - dagboek van een "bonus" moeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silverdapple

Re: [VER]Gepest - dagboek van een

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:36

Of ze zijn gewoon nog niet over de scheiding heen. Dan is niemand goed genoeg. Misplaatst verdriet. Hoe dan ook naar.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:40

Er is een verschil tussen het niet verwerkt hebben van een scheiding en daar verdriet van hebben en de mogelijke nieuwe vriendin van je vader een prutsmuts noemen. Je kan het oneens zijn met de situatie zonder mensen uit te schelden of te schreeuwen. Dat heeft met opvoeding te maken imo.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:54

astridastrid schreef:
kiki1976 schreef:
Zo dan, dat is ook lekker omdat te horen..pfff

Ze hebben haar nog nooit gezien...................

En juist die opmerking is niet echt heel erg complimenteus.

In het volgende hoofdstuk meer over wat daar dan weer achter zit.

Oh ik dacht ze hebben vast haar Instagram account bekeken ofzo!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-20 15:55

Emoe schreef:
Oh ik dacht ze hebben vast haar Instagram account bekeken ofzo!

Jij mag niet meer raden :)) .

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:29

MEEER! Gosh dit was een super boeiend stukje en een hele fijne schrijfstijl. Niet zo onzeker zijn!! Je doet t heel goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:37

*pakt zak chips*
Meeer!!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:47

Fijne schrijfstijl dit! Ik wil ook meer!

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:07

Ik volg dit ook, vind het super leuk. Ben benieuwd naar het vervolg.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:34

Ik vond dit stuk het lekkerst weg lezen tot nu toe!

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:08

Ik volg ook. Maar wil je eens naar de jaartallen kijken, je switcht tussen 2019 en 2020, maar dat klopt niet neem ik aan?
En hoezo wat een superweek (titel) als je zo'n k* opmerking krijgt te horen?! :=
Ik denk dat ze Prem an sich niet eens zo leuk vindt, maar vooral zijn geld en zijn vleiende opmerkingen, die negatieve dingen neemt ze maar voor lief...

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:43

Dit was echt je beste stuk tot nu toe! Ga zo door TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:02

xsiroccox schreef:
Ik volg ook. Maar wil je eens naar de jaartallen kijken, je switcht tussen 2019 en 2020, maar dat klopt niet neem ik aan?
En hoezo wat een superweek (titel) als je zo'n k* opmerking krijgt te horen?! :=
Ik denk dat ze Prem an sich niet eens zo leuk vindt, maar vooral zijn geld en zijn vleiende opmerkingen, die negatieve dingen neemt ze maar voor lief...

Ik gok omdat de week in haar ogen goed was. Behalve de laatste dag... ;)

Mijn vermoeden over de relatie wordt steeds meer bevestigd. Als dit verhaal op waarheid is gebasseerd: leer van jezelf te houden <3

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-20 13:42

xsiroccox schreef:

WHOOPS! Jaartallen gaat fout, mijn schuld, is allemaal 2019.

Jawel, ze hebben "iets" samen. Een klik. Ik heb de kans gemist dit in het begin wat te duiden. Of misschien was ik er niet aan toe haha. Verder hunkert Nina ook naar bevestiging en naar "iets vast". Ik weet ook niet waarom ik er zoveel moeite mee heb om dat op papier te krijgen haha. Zal er meer op letten. Maar in dit hoofdstuk lukt het even niet :') .

Vernederd - 2
Dusseldorf, 23 maart 2019 - avond

Met trillende handen neem ik het tasje in ontvangst. De Hermesmevrouw lacht niet meer zoals ze in het begin deed. De sfeer is compleet omgeslagen.
“Tschuss” zeg ik en zie dat ze haar ogen neerslaat. Ondanks dat ze geen woord kon verstaan van wat er door de telefoon gezegd werd, voelt ze maar al te goed dat het helemaal mis is.

Als ik de deur uitstap, zie ik Prem. Hij is nog aan het bellen. Als hij mij ziet, houdt hij zijn wijsvinger voor zijn mond en maakt hij met zijn mond een gebaar.
“Ssshhhh”.
Ik voel me vreselijk. Ik steek de weg over en ga op een bankje zitten. Ik aanschouw hoe Prem druk praat en heen en weer loopt met zijn telefoon aan zijn oren. Duizenden gedachten gaan door mijn hoofd. Dit was het laatste wat ik verwachtte. Ik zie Prem mijn kant opkomen en ga rechtop zitten. Ik krijg mijn zenuwen niet onder bedwang. Is dit het dan?

-“Het is een groot drama” begint hij, terwijl hij naast me komt zitten.
“Maar waarom dan?” vraag ik. Ik snap het oprecht niet.
-“Man had natuurlijk jouw naam al gehoord en heeft je gevonden via Instagram. Het is vreselijk”.
“Wil je naar huis?” vraag ik. Ik weet het ook niet.
-“Nee. Natuurlijk niet. Ik kan toch niets doen”. Ik zie aan alles dat hij niets liever wil dan teruggaan.

Er komt een berichtje binnen op zijn telefoon. Hij opent het gelijk. Ik kan niet helpen mee te kijken. Ondanks dat hij dat opmerkt, zegt hij er niets van. Misschien wil hij juist wel dat ik het zie. Op zijn scherm zie ik allemaal screenshots van mijzelf voorbij komen. Heel veel hoofdtellers. Heel veel uitroeptekens.
- Die ho*r is gek! Ze zit al om 13h aan de wijn. Wat moet je met zo’n wijf.
- Het lijkt wel een crackho*r. Er staat gewoon een foto van haar kont op Instagram.

-“Kom, we lopen verder” zegt Prem en hij stopt zijn telefoon weg.

De meeste winkels op de Königsallee sluiten net hun deuren. Mijn blote kont. Ik weet precies welke foto ze bedoelen. Toen ik met de kunstenaar in Antwerpen was, had hij toen we ’s avonds terugkwamen in het hotel mijn rug als canvas gebruikt en er een levensgroot kunstwerk op getekend – het was echt supertof. De spanning hing in de lucht en niet veel later had ook hij geen kleding meer aan en werden de stiften van het bed geschoven. Totdat hij zich opeens van me afdraaide en opstond.
“Ik kan dit niet”. Ik lag nog in een vreemde positie en draaide me om.
- “Ja, ik heb ook iemand anders ontmoet enzo”. Ik begon te huilen. Ik had me nog nooit zo vernederd gevoeld. Tot nu misschien.

We lopen zwijgend naast elkaar. Allebei verzonken in onze eigen gedachten.
“Ik ga even deze winkel binnen” zeg ik even later tegen Prem. Het is denk ik de enige kledingwinkel die nog open is en de harde, bonkende muziek is denk in Keulen nog te horen. Ik heb even wat afleiding nodig.
-“Tuurlijk. Ik loop mee”. De winkel lijkt wel een discotheek en is verlicht door velle neonlampen. Prem en ik trekken wat outfitjes uit de rekken – ze hebben echt super toffe dingen – en we kunnen beide weer lachen. Totdat Prem’s telefoon weer gaat.
-“Ga jij maar passen, Nien. Ik moet dit even nemen. Sorry”. Hij laat de kleding die hij had uigezocht uit zijn handen glijden. Beduusd blijf ik achter terwijl ik Prem weer naar buiten zie lopen.

Terwijl ik in het pashokje sta, gaat mijn telefoon. Genant! Moet ik hem nemen of niet? Het is mijn moeder. Raar, die belt nooit. Ach, ik kom hier toch nooit meer denk ik, en ik neem de telefoon op.
"Heeeeeeee, mammieeeeeee" begroet ik mijn moeder enthousiast. Ik wil haar niet lastig vallen met mijn sores dus wil niet dat ze iets doorheeft van wat er zich hier afspeelt.
-“Nien, je hond is ziek. Ik denk dat ze doodgaat”. Ik schrik me kapot – Pop was kerngezond toen ik haar bracht.
-“Kom maar naar huis. Anders krijg je haar morgen terug in een doos. Waar ben je eigenlijk? Het lijkt wel of je op een kermis staat”. Ik kan wel janken. Prem is nog altijd niet terug de winkel in gekomen. Ik besluit toch twee artikelen te kopen, want ondanks alles waren het wel leuke shirtjes.

Als ik de deur uitloop, hoef ik niet lang te zoeken waar Prem is. Druk gebarend loopt hij al bellend heen en weer.
- “Ik moet nu ophangen, Baukje” hoor ik hem zeggen en hij stopt zijn telefoon snel weg als hij mij ziet.
-“Ze zijn er achter gekomen dat ik je mee heb genomen naar Antwerpen vorige maand. Je hebt een foto geplaatst op je Instagram waar mijn schoen te zien is”. Ik wist niet dat dit een geheim was. Maar Prem doet het voorkomen of hij is betrapt op een ernstig delict.
"Ze denken dat ik die dure zonnebril voor je betaald heb. Drama, drama". Ik begin te lachen. Ik kan mijn eigen spullen wel betalen.
“Die foto die je vanmiddag plaatste van die beker wijn in mijn auto had je misschien beter niet kunnen plaatsen. Ze hebben mijn auto gelijk herkend”. Ik had Prem verteld dat ik die foto ging plaatsen. Maar ik voel me wel gelijk schuldig.

“Pop is ziek” zeg ik. “Volgens mij moeder gaat ze dood”. Pop is mijn alles en ik maak me echt zorgen, ook al weet ik dat mijn moeder graag overdrijft.
-“Jezus Nina, je ziet toch ook wel dat ik nu even wat anders aan mijn hoofd heb dan een stomme hond”.

Zwijgend lopen we terug naar het hotel.

to be continued

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:47

Poehhhh! Daar gaat het laatste stukje respect voor prem

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:48

astridastrid schreef:
-“Jezus Nina, je ziet toch ook wel dat ik nu even wat anders aan mijn hoofd heb dan een stomme hond”.

to be continued

Oké, ik wil hem nu echt slaan. Met stokken.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:49

Wat een kl**tzak... :r

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:52

Ok, dag Prem, go f*ck yourself, egocentrische t*fuslijer!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:57

Nina is beter af zonder die eikel.
En vreemd dat Prem zo veel commentaar heeft op de insta van Nina. Hij kan misschien beter eens kijken naar wat zijn prinsessige dochter allemaal doet online...

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:59

Ik lees vanaf het begin mee, maar die Prem vind ik helemaal niet leuk meer :=

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-20 14:00

Caritas schreef:

Prem vond Nina juist egocentrisch haha doordat ze over haar hond begon ipv zijn sores.

Caritas schreef:
En vreemd dat Prem zo veel commentaar heeft op de insta van Nina. Hij kan misschien beter eens kijken naar wat zijn prinsessige dochter allemaal doet online...

Het commentaar komt van zijn dochter/ zoon/ ex he haha.

Maar, je hebt verder een vooruitziende blik want zijn dochter staat minder verhullend op Insta. Maar dat komt later haha.

Fineapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:01

Oei! Ik krijg echt de kriebels van die vent, hij doet mij zo denken aan mijn ex! Vooral dat laatste, over de hond. Ik had net mijn hond in laten slapen bij mijn ouders. Kom ik thuis, helemaal verdrietig, is hij compleet over de zeik om één of ander huishoudelijk dingetje ofzo. Urenlang tegen mij lopen schreeuwen -O- Dikke narcist, helemaal vol van zichzelf en mij proberen te veranderen. Zelfde gevoel als bij Prem :=

Mooi stuk weer, ik zit steeds te refreshen in de hoop dat er nog een stukje komt!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:03

astridastrid schreef:
Caritas schreef:

Prem vond Nina juist egocentrisch haha doordat ze over haar hond begon ipv zijn sores.

Caritas schreef:

Het commentaar komt van zijn dochter/ zoon/ ex he haha.

Maar, je hebt verder een vooruitziende blik want zijn dochter staat minder verhullend op Insta. Maar dat komt later haha.

Ja, ik bedoel dat hij dochter gelijk heeft door te zeggen dat ze beter die foto niet geplaatst had. En zo haalt hij haar op allerlei vlakken naar beneden. Beetje per beetje haar kleiner maken. Triest figuur.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:12

Jezus wat een l*l op pootjes!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:36

Wat. Een. Lül.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 14:53

Pff als je dat soort opmerkingen over je vriend(in) tolereert ben je hem/haar ook niet waard. Zeker omdat het meeste gaat om een glas wijn, een schoen, insinuaties over een zonnebril, allemaal dingen waar je nu eigelijk al echt moeite moet doen om er iets fouts van te kunnen maken.

Ik begrijp prem ook niet. Ofwel hou je het verborgen, ofwel speel je open kaart. Maar zo half verborgen en dan half niet (op de cover van een plaat, naam in de auto etc.), dan hoef je toch helemaal niet verbaasd te zijn als het uitkomt?