Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridastrid schreef:kiki1976 schreef:Zo dan, dat is ook lekker omdat te horen..pfff
Ze hebben haar nog nooit gezien...................
En juist die opmerking is niet echt heel erg complimenteus.
In het volgende hoofdstuk meer over wat daar dan weer achter zit.
xsiroccox schreef:Ik volg ook. Maar wil je eens naar de jaartallen kijken, je switcht tussen 2019 en 2020, maar dat klopt niet neem ik aan?
En hoezo wat een superweek (titel) als je zo'n k* opmerking krijgt te horen?!![]()
Ik denk dat ze Prem an sich niet eens zo leuk vindt, maar vooral zijn geld en zijn vleiende opmerkingen, die negatieve dingen neemt ze maar voor lief...
xsiroccox schreef:Ik volg ook. Maar wil je eens naar de jaartallen kijken, je switcht tussen 2019 en 2020, maar dat klopt niet neem ik aan?
Ik denk dat ze Prem an sich niet eens zo leuk vindt, maar vooral zijn geld en zijn vleiende opmerkingen, die negatieve dingen neemt ze maar voor lief...
Caritas schreef:Ok, dag Prem, go f*ck yourself, egocentrische t*fuslijer!
Caritas schreef:En vreemd dat Prem zo veel commentaar heeft op de insta van Nina. Hij kan misschien beter eens kijken naar wat zijn prinsessige dochter allemaal doet online...
astridastrid schreef:Caritas schreef:Ok, dag Prem, go f*ck yourself, egocentrische t*fuslijer!
Prem vond Nina juist egocentrisch haha doordat ze over haar hond begon ipv zijn sores.Caritas schreef:En vreemd dat Prem zo veel commentaar heeft op de insta van Nina. Hij kan misschien beter eens kijken naar wat zijn prinsessige dochter allemaal doet online...
Het commentaar komt van zijn dochter/ zoon/ ex he haha.
Maar, je hebt verder een vooruitziende blik want zijn dochter staat minder verhullend op Insta. Maar dat komt later haha.