(Knopen is zo'n beetje onze gezamenlijke hobby, zij is er na jaren weer mee begonnen, en ik kwam erachter dat het toch wel heel erg leuk was...)
Eentje met paardenhoofden van Vervaco staat ook nog op mijn lijstje, ik ben dus gewaarschuwd

Die van jou ziet er wel heel leuk uit met all dat blauw.
Even een overzichtje van mijn (en moeders) creaties zo ver. Ik kwam dit topic langs geleden al eens tegen en dacht toen van 'he, dat soort kussens werkte m'n moeder vroeger ook nog wel eens aan'. Een tijdje later kwam moeders opeens met de opmerking dat ze wel weer eens zin had iets op handwerkgebied te doen, borduren ging al langer niet meer (iets met minder scherp zicht en een minder fijne motoriek) maar smyrna knopen, bestaat dat eigenlijk nog?
"Ehh, ja, volgens mij wel, ik heb er een tijdje terug nog iets over op bokt gezien.'

Mijn eerste: stenen! Moeders is hier aan begonnen, alleen die had toch al wel vlug problemen met de kleuren die teveel op elkaar lijken en het stugge stramien, dus ik heb deze afgemaakt:

En moeders ging aan de slag met aan stel bekende olifantjes

Daarna mijn winterlandschap wat zeer toepasselijk dan ook tijdens de winter gemaakt is:

En mijn huidige project, een berglandschap kleed.

(Deze is intussen al een aardig stukje verder, ik heb hem tot het water af, dus ben zo'n beetje op de helft. Zal eens kijken of ik eens wat nieuwe foto's kan maken.