Pluizebolpum omg.

Marrie, wauw! Enjolras, super goed gelukt! Het straalt echt die kracht en opstandigheid uit vind ik! Heel knap gedaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NESCAFE schreef:Wendy15 schreef:Leuk! Welk boek heb je voor anatomie tekenen? Dat vind ik ook wel interessant.
Ik heb het boek van George Stubbs gekocht en op internet vind je toch ook wel veel.
Esterke schreef:Haha ik ben best jaloers op wat hier allemaal voor prachtige werkjes voorbij komen![]()
Ik heb nog lang geen hoog niveau werkjes en of ik dat ooit zal halen betwijfel ik, moet het ook hebben van YouTube ofzo.
Heb totaal geen tekengeschiedenis dus ik leer door alles wat ik zie op het net en dat valt niet altijd mee want de meeste filmpjes zijn versnelt![]()
Kan ook totaal niet zomaar iets uit mijn duim zuigen, nog thans ben ik behoorlijk creatief aan gelegd ( bv versjes verzinnen voor iemand die x-jaar is geworden ofzo) maar zo los uit mijn hoofd iets tekenen lukt niet omdat ik moet terug vallen op hoe iets moet, hoe je welke technieken gebruikt en wanneer en voor welk effect te krijgen enz...
Maar voor mij is t echt puur ter ontspanning, kruip dan echt volledig in mijn eigen wereldje, zalig! Dus mijn werkjes hebben vaak foutjes, da's jammer vind ik zelf maar ach zolang als het leuk blijft![]()
Ga vandaag nog eens proberen om een paardje te maken met pastel, ben benieuwd of ie gaat lukken want heb gezien dat ik geen echt pastel papier meer heb dus zal zien hoe hij gaat en anders wordt het nog eens lachen
Pluizebolpum schreef:Ondanks de vrije dag even geen inspiratie (nee, om 8 uur 's avonds ga ik geen schapen meer bouwen) dus dan maar noodplan Pinguïn.
Heel simpel met Gimp
Out of Order
[ [url=m/tvNOlK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fnanne schreef:Vanmiddag een workshop gevolgd: werken met een paletmes. Beetje op bij thuiskomst, maar vanavond toch nog nummer 12 op papier gekregen...
[ [url=m/TsjgVH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pen en acrylverf op papier.
En het werk wat ik vanmiddag maakte:
[ [url=m/QpTgQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Acrylverf op doek.
Esterke schreef:Amai amai...t valt niet mee hier...![]()
Vandaag de dag al begonnen met migraine...
Tegen de avond wat beter en toch maar aan het tekenen geslagen.
Eerst een oog met gewoon grafiet, nu bezig aan het paardje...maar geen pastelpapier dus dat lukt niet echt geweldig maar wil hem toch proberen af te maken al is t maar een oefening dan
[ [url=m/Ws3kwP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ipCODE.jpg]Afbeelding[/url] ]