Wat leuk is dit. Ik dacht dat het veel duurder was maar dat valt dus reuze mee.
Ik heb ook de kleurrijke leeuw besteld. Ik zocht nog iets leuks in kleur voor aan de muur, dus ik heb wel een iets groter formaat, 50x40. Groter durfde ik niet te bestellen ivm eventuele invoerrechten. Dat is boven de 20 euro toch?
En dan moet ik het nog af zien te maken, daar ben ik nooit zo goed in.
Klopt maar als je eruit gepikt wordt moet je alsnog de prijs laten zien en dus Invoerrechten betalen dat is de reden dat ik altijd zorg dat ik eronder blijf
Wel grappig. Ik heb de leeuw nu 2x van 2 verschillende verkopers besteld (1x voor een vriendin). Enne... ze zijn met redelijk verschillende kleurtjes geleverd. Zo heeft mijne 2600 steentjes zwart 310. De ander heeft 2600 steentjes donkerblauw. Ben benieuwd wat het uiteindelijke verschil gaat zijn.
Ik volg nu al 13 pagina's lang. Ik lees alles, ik vind het zo mooi. Dus heb ik mijn moeder er ook over geinformeerd. Ze vond het ook zo leuk, dat ze er een paar heeft besteld.
Dus binnenkort samen met mijn moeder onze eerste paintings maken.
Jasmijn
Geplaatst: 05-12-16 13:08
Leuk om allemaal te lezen en te zien. Ik heb gisteren de 4 seizoenen boom afgemaakt.
Ben nu met de volgende bezig op 40x 40.
Ik vind het ook erg verslavend. Ik heb er al weer 6 onderweg en heb er hier nog 4 liggen.
fleurtjeuh