Ik ben ook begonnen! Zojuist zijn 2 oren ingekleurd! Kijken hoelang ik het volhoud. Zal vast niet elke week de mogelijkheid hebbenmom te kleuren maar ik ga men best doen!
Ik heb hem uitgeprint, en oren en slurf zijn al helemaal gedaan, maar dat hoofd heb ik weinig zin in, zoveel detail, doe rustig verder met slagtanden en poten, en dan zien we wel weer.
Ik kleur met (heel oude) Bruynzeel potloden (nog van mijn kindertijd) afgewisseld met oliekrijtjes, die geven een leuk effect.
Miesemuisje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-15 12:50
toch maar niet inscannen, wat een pokkewerk
Fjelle8
Geplaatst: 07-05-15 12:52
Ik heb gewoon 36 felle kleuren gepakt, en ben aan de slag gegaan haha! Ik moet de oren, een stukje van de sluf, en een stukje van het hoofd nog, veder ben ik klaar'
Fearlien
Geplaatst: 07-05-15 12:52
Ik zou gewoon enkele eruit pakken die je echt superleuk vindt
laraxXxemma
Geplaatst: 07-05-15 14:09
ik dacht ik ga even druk een examen maken Het gevolg: Ik heb de slurf af en de nageltjes (van olifant) zijn gelakt Nu maar wel even beginnen aan een examen
ik dacht ik ga even druk een examen maken Het gevolg: Ik heb de slurf af en de nageltjes (van olifant) zijn gelakt Nu maar wel even beginnen aan een examen
Ik heb me er toch aan gewaagd en ik moet toch zeggen dat ik best trots ben op het eindresultaat
spatter
Geplaatst: 07-05-15 16:10
Ik ben half weg maar werk erg systimaties. Dus dezelfde lijntjes dezelfde kleurtjes enzo. Wel erg leuk om te doen..
Heb net nog even in een hobbyzaakje gekeken maar de meeste boekjes hebben veel zwart en veel vind ik niet mooi. Om dan een boekje te kopen voor 3 platen die ik mooi vind, gaat me ook te ver.
Ik heb de slurf af en de kop bijna! Voor de rest doe ik overal een beetje Zaterdag probeer ik hem af te hebben, want zondag heb ik geen pc. Als dat niet lukt, mag ik hem maandagochtend plaatsen?
Missy_
Geplaatst: 07-05-15 16:13
Ik ben bijna klaar! Nog een deel hoofd en oren, wat een werk zeg.. Wel heel leuk! (Terwijl ik eigenlijk al 2 dagen aan mn scriptie moet werken..)