Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krissis schreef:Weet ik ff uit m'n hoofd niet, zal ik thuis moeten nazoeken.
Krissis schreef:Doe je knap uit het hoofd. Het lijf begind met een ML van 6, geloof iedere ronde weer meerderen (12.18,24 ect...) tot uit m'n hoofd 60. Dan dat aantal aanhouden Vooren toer of 15, daarna je werk om de toer omdraaien, niet dichthaken. Zo maak je de ingang.
Krissis schreef:Doe je knap uit het hoofd. Het lijf begind met een ML van 6, geloof iedere ronde weer meerderen (12.18,24 ect...) tot uit m'n hoofd 60. Dan dat aantal aanhouden Vooren toer of 15, daarna je werk om de toer omdraaien, niet dichthaken. Zo maak je de ingang.
kohtje schreef:Het zal aan mij liggen maar ik begrijp niets van patronen,hellaas nog steeds geen plek voor les gevonden.
haboshof schreef:Steefjevos. Ik heb een tweepersoonssprei gehaakt in die blokjes die je op de rug van dat hondje ziet. Ik zat met mijn been in het gips en verveelde me.En ook kussenovertrekken in dat zelfde blokje. Zo gemakkelijk. Je haakt steeds nieuwe blokjes en die maak je later aan elkaar vast.
Heb je nooit haken geleerd? Dat is jammer. Ik merk het ook aan mijn dochter. Zij is heel creatief, maar haken en breien vindt ze niks.Op school heeft ze het niet goed geleerd.