[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tezzy

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:37

Nu jullie het zeggen oogt het lettertype inderdaad wat groot..

My_Little_P; Voor mij is basis ook wel wat ik uit wil dragen.. Geen poespas etc.
Over de navigatie twijfel ik nog, hoe ik die anders zou kunnen/willen
En bedankt voor de typo :)

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 15:42

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:13

Owkee, ik ga me er ook ff in mengen (met als kanttekeningen: deze dyslext kan niet jullie taal/zinsfouten eruit filteren ;) )

_Marinke_: ik heb je site vluchtig bekeken. Waarom? Omdat ik persoonlijk niet van lappen tekst hou. Daarnaast kan ik niet in een oogopslag zien waarom de site is opgezet. Verkoop je iets? Heb je kennis van een specefiek onderwerp of is het gewoon een stukje internet waar je het persoon achter Marinke leert kennen? Ik snap dat ik dit waarschijnlijk te weten kom op het moment dat ik verder lees, maar in de eerste oogopslag heb ik geen idee. Dit kan trigeren om juist door te lezen of, in mijn geval, je te laten afschrikken door de tekst en weg te klikken.

Nooor: het ''over mij'' verhaal is bekend. Ook ik deel de mening dat dit geen goede foto is. Je ziet nog niet wie er achter de site zit.
Verder vind ik je collage in potofolio goed gemaakt. Mooi overzicht, paarden apart van huisdieren. Je zegt dat je ook mensen fotografeert, heb je hier ook voorbeelden van? (daarnaast vind ik een .tk adres mooier/professioneler uitzien als een .weebly.com adres. Mijn site is ook een weebly, maar via http://www.dot.tk heb ik er een gratis .tk domein van gemaakt. Dit staat ook mooier op je visitekaartjes)

Tezzy: Ik vind je layout veel weghebben van een nieuwssite. Je lichtblauw vind ik een harde kleur, terwijl je foto's zo mooi en zacht van kleur zijn. Je portofolio is super in elkaar gezet. Mooie grote foto's, geen aparte schermpjes. Mooi! Dat je contact een thema heeft, vind ik ook leuk gekozen. Maar toch, op een of andere manier vind ik hem niet heel sfeervol...

Magda: Ja, wauw, wat is je openingsscherm gaaf! Origineel, mooie foto's, veel verschillende thema's. Erg goed gekozen. Ook de opbouw van je site is mooi. Mooie foto's, pakkende tekst in een goed lettertype en een mooi citaat met bronvermelding. Het zit goed in mekaar!

Nista: Om te beginnen: het is ook wel netjes om je voorgangers te voorzien van kritiek ipv alleen over je zelf feedback te krijgen. Anyway... Comic sans, daar heb ik een allergie voor := Ik neem dit lettertype niet serieus (ook de rede hoe het ontstaan is: de ontwerpers van lettertypes waren even inspiratie loos en hebben toen als ontspanning comic sans gemaakt.)
Ik vind de kleur van je lettertype wel mooi, had van mij wel een front groter gemogen. De teksten die jij/jullie gebruiken, hebben jullie die allemaal zelf geschreven? (bijv. het aard van het paard) Want zo niet, is bronvermelding wel zo netjes. Voor iemand die op zoek is naar informatie over NH en VD hebben jullie een mooi verzamelwerk gemaakt.

En nu, brand los over mijn hobby. http://www.dropke.tk

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:27

Bedankt, Krissis (:

Nista_RX: *Kuch* Comic sans?! Ik ben het helemaal eens met wat mijn voorganger zegt (; Verder vind ik je kleurgebruik wel mooi, het is duidelijk hoe alles in elkaar zit en mooie duidelijke foto's. Ik vraag me wel af waarom alles naar rechts staat. Ook mis ik bronvermelding (als de stukken inderdaad niet van jezelf zijn, dat weet ik natuurlijk niet)
Krissis: Ik vind het een leuke, vrolijke site. Wel kinderlijk (door o.a. de bovenkant van de pagina's, al snap ik natuurlijk de keuze wel). Je hebt ook mooie duidelijke foto's erbij staan en goede tekst. Ik vind wel dat het door het grote lettertype op de voorpagina er misschien een beetje amateuristisch uit komt te zien. Vind de kleine tekstjes bij je producten wel heel leuk (:

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:25

_Marinke_ schreef:
Magda_90, zo wat is jou website over bitten duidelijk zeg! Veel informatie zie ik, het ziet er rustig uit (leest prettig, wat bij jou website wel heel erg belangrijk is!). Ik vind hem echt goed. :j

Bedankt. :)

_Marinke_ schreef:
Nu heb ik ook een website, wel is waar geen fotografie website ook staat er nog niet zo héél erg veel op maar ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden?

http://marinkeburggraaff.nl

Ik begrijp dat dit een soort van blog is? Hij is an sich netjes en overzichtelijk, maar ik zou uitkijken met die grote lap tekst op je homepage. Zoiets moet je daar niet willen hebben, want bezoekers schrikken daar vaak van af.

Nooor_ schreef:
Mijn site:
http://berensfotografie.weebly.com

Ik weet dat de foto bij 'over mij' niet echt goed is alleen ik heb geen foto van dat ik zelf fotografeer.. Verdere tips zijn welkom!

Hoewel ik hem an sich netjes vind en duidelijk, vind ik de foto op de homepage niet goed kleuren met het zwart/grijs van de achtergrond. Geel en zwart heeft mijn persoonlijke voorkeur namelijk niet, maar smaken verschillen.

My_Little_P schreef:
magda_90 schreef:
Na een reeks aanpassingen heb ik http://www.paardenbitten.nl bijna klaar. Er moeten nog 2 pagina's online komen (bitloos en over ringbitten) en dan is hij inhoudelijk gezien klaar. Dan komt het lastigste stuk, de puntjes op de i; namelijk de zoekfunctie en het contactformulier.
Afgezien daarvan, hoe vinden jullie het zo? Ik twijfel soms over de leesbaarheid van de teksten, qua kleur, hoe ervaren jullie dat?

Mijn fotografiewebsite (http://www.makwafotos.nl) gaat daarnaast ook voor een deel (of helemaa?) op de schop. Met het huidige programma loop ik steeds tegen obstakels aan dus hij gaat in zijn geheel over naar dreamweaver en dan dus met een grotere portfolio qua formaat en contactformuluier.

Ik vind je beide websites netjes en strak geworden! Wat een verbetering! Goed leesbaar en door de grijze tekst ook niet zo hard als sommige bitten die je beschrijft. :P
Niks als thumbs up! +:)+

Bedankt!

Tezzy schreef:
Mooi begin Magda!
Ook vind ik je paardenbitten website heel duidelijk en overzichtelijk +:)+

Bedankt!

Tezzy schreef:

Wat mij opvalt is direct het grote Facebooklogo, zonde! Die zou ik daar weg hebben gehaald. Is de website nog niet af of waar kan ik de rest van de informatie vinden?
En hoe heb jij dat logo in je tabblad gekregen? :+ Wil ik ook. -O-

Nooor_ schreef:
Magda_90: Heel mooi, al is het alleen nog een voorpagina. Niet echt iets op aan te merken (als ik nu even snel kijk)

Bedankt. :D

Nista_RX schreef:
En wat vinden jullie van http://www.naturalnista.nl ? :)

Dat ziet er mooi, rustig en overzichtelijk uit. De tijd om het helemaal door te lezen heb ik niet, maar de lay-out is naar mijn mening prima.

Krissis schreef:
Magda: Ja, wauw, wat is je openingsscherm gaaf! Origineel, mooie foto's, veel verschillende thema's. Erg goed gekozen. Ook de opbouw van je site is mooi. Mooie foto's, pakkende tekst in een goed lettertype en een mooi citaat met bronvermelding. Het zit goed in mekaar!

Bedankt. :D

Krissis schreef:

Wat ben jij toch ook een kunstenaar zeg, ik mag altijd zo graag genieten van jouw werk. Mooie, leuke en speelse website!
Gewoon lekker simpel en persoonlijk. +:)+

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 12:29

Druk bezig met mijn website! Ik hoop hier binnenkort ook een linkje door te kunnen geven:)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 13:02

ik heb nu mijn portfolio opgedeeld in de verschillende honden, maar er komen nog foto's bij.
Zit momenteel op de tabblad dus kan niet verder omdat mijn laptop met vriendlief mee is.

http://fotografiestern.weebly.com

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:11

Kani_ij... Wel zo netjes om de voorgangers ook te voorzien van kritiek..

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:14

ik was der nog niet aan toe gekomen, zoals gezegd ik zit op de tabblad en dan is het niet zo makkelijk om steeds pagina's te openen, dus wacht ik tot ik mijn laptop terug krijg..

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:33

daarom heb ik de mijne pas aangeboden op het moment dat ik zelf de gelegenheid had om te reageren. (jouw reactie las ik op de telefoon maar ben de laptop gaan opzoeken om je site te bekijken)

Anyway, wat ik jou wil meegeven: De foto op de eerste pagina vind ik raar gekozen. Je beschrijft dat je interesse hebt in fotografie sinds kind, maar je vader(?) maakt foto's terwijl jij de totaal andere kant op kijkt en niet geinteresseerd overkomt. Spoort in mijn beleving niet met je overtuiging dat je geintereseerd bent.
Bij jezelf vind ik de eerste foto geweldig. Je komt over als een vrolijk persoon met een hart voor dieren, past dus precies in het plaatje. Je 2e foto vind ik minder goed gekozen, gezien die (op mijn laptop) erg donker is, zeker het gezicht van je vriend. Wat ik wel erg leuk vind is dat je over je dieren schrijft en je onderaan gelijk foto's van ze neerzet. Beschaaf en klein, zodat het aan de lezer de keuze is om deze wel of niet in het groot te zien.

Verder, bij informatie zou ik er voor kunnen kiezen om ''wat kan ik van u verwachten'' erin te houden, maar er ook een duidelijke ''wat kunt u van mij verwachten'' kop boven doen. Dat heb je nu, maar zou het kort en bondig doen zodat iedereen precies weet waaran ie toe is en er totaal geen ruimte is voor onduidelijkheden. Bij ''storende achtergronden'' zou je er voor kunnen kiezen dat je een voorbeeld foto laat zien. Maar dan zou ik het zo doen:
storende achtergronden Dat men gelijk een voorbeeldje heeft. *maar vergeet niet dat op je eigen site ook wat foto's staan met storende achtergronden, dat geeft een tegenstrijdig beeld*

Volgens mij klopt de hoofdfoto van je onderdelen in ''portofolio'' niet, Neem aan dat jij die kids niet gefotografeerd hebt ;)
Persoonlijk hou ik er niet van dat je van ieder dier veel foto's hebt. Ik zou het bij 2, maximaal 3 foto's per dier houden en dan de foto's die er flink uitspringen. Zo heb je bij Bentley de eerste foto niet goed gekozen. oogt niet scherp, horizon is scheef en de compositie is niet heel spannend. Dan zou ik liever de 1 na laatste foto zien.
*let trouwens meer op je horizon, op meerdere plekken zijn ze scheef. Vergeet niet dat men jou gaat betalen en dan verwacht men ook mooie plaatjes. Tegenwoordig heeft 1 op de 3 een spiegelreflexcamera dus je zult meer moeten kunnen dan ieder ander met 2 handen en een oog*
En ik zou willen eindigen met een stuk tekst die ik Nooor ook cadeau heb gedaan:

Citaat:
Je zegt dat je ook mensen fotografeert, heb je hier ook voorbeelden van? (daarnaast vind ik een .tk adres mooier/professioneler uitzien als een .weebly.com adres. Mijn site is ook een weebly, maar via http://www.dot.tk heb ik er een gratis .tk domein van gemaakt. Dit staat ook mooier op je visitekaartjes)

Hopelijk heb je hier wat aan.
Laatst bijgewerkt door Krissis op 06-10-12 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:39

EquiPhoto schreef:
Druk bezig met mijn website! Ik hoop hier binnenkort ook een linkje door te kunnen geven:)

Neem dan van de tijd gebruik om alvast je licht te laten schijnen over de reeds aangeboden web-sites!

Nooor_ schreef:
Krissis: Ik vind het een leuke, vrolijke site. Wel kinderlijk (door o.a. de bovenkant van de pagina's, al snap ik natuurlijk de keuze wel). Je hebt ook mooie duidelijke foto's erbij staan en goede tekst. Ik vind wel dat het door het grote lettertype op de voorpagina er misschien een beetje amateuristisch uit komt te zien. Vind de kleine tekstjes bij je producten wel heel leuk (:

Dank voor je reactie. De banner, bovenkant van de pagina, heb ik zo laten ontwerpen. Het is speels, heb je gelijk in. Wat ik er zelf leuk van vind, is dat je de dieren in mijn banner terug vind op de site, zijn dus animaties van creaties die ik gemaakt heb. Snappie?
Dank voor de terugkoppeling over het lettertype op de hoofdpagina, ik ga er mee aan de slag!

magda_90 schreef:
Krissis schreef:

Wat ben jij toch ook een kunstenaar zeg, ik mag altijd zo graag genieten van jouw werk. Mooie, leuke en speelse website!
Gewoon lekker simpel en persoonlijk. +:)+

Bloos :o Geloof mij, iedereen die kan lezen, kan wat ik ook kan. Je moet het alleen leuk vinden :D Maar leuk om te lezen, dank!

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:41

Wat leuk dit, ik meld me even als stille meelezer! Ben zelf sinds kort ook met een website bezig maar niet de tijd om veel aan te veranderen op het moment.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:43

Maiska schreef:
Wat leuk dit, ik meld me even als stille meelezer! Ben zelf sinds kort ook met een website bezig maar niet de tijd om veel aan te veranderen op het moment.

Doe gelijk je profijt door mee te lezen en eventuele tips mee te nemen als dat in je straatje past :j

joykel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:57

Nista: super mooie site, alleen als ik hem open staat alles helemaal naar rechts gecentreerd, dus tekst en foto's tegen de rechterzijkant aan... dit ziet in mijn ogen een beetje apart uit.

Krissis: lekker vrolijke opvallende banner. persoonlijk vind ik het jammer dat de tekst pas zo laag begint, hierdoor moet ik naar onder scrollen om alles te lezen wat m.i. niet echt nodig zou zijn.

kani_ejj: rustige duidelijke site, vind alleen de tekst bij informatie niet zo lekker lopen. Ik snap dat de eerste zinnen gaan over wat mensen van jou kunnen verwachten, maar het komt op mij een beetje onduidelijk over.

en nu mijn eigen site: ik fotografeer thuis is een kleine studio als hobby. Helaas is mijn site lang niet zoals ik zou willen maar helaas kan degene die hem gemaakt heeft hem niet aanpassen naar mijn zin. Daardoor ga ik binnenkort een nieuwe bouwen, en krijg dus graag tips / opmerkingen / kritiek over wat anders / beter / mooier en duidelijker kan!

www.kifo.nl

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:11

joykel schreef:
Krissis: lekker vrolijke opvallende banner. persoonlijk vind ik het jammer dat de tekst pas zo laag begint, hierdoor moet ik naar onder scrollen om alles te lezen wat m.i. niet echt nodig zou zijn.

Heb je helemaal gelijk in.
Mijn site loopt via Weebly (gratis aanbieder) en daar kun je niet alles precies zoals ik het wil doen. Die lege ruimte die daar zit, is gelijk bedoelt voor een afbeelding. Maar die vond ik helemaal misstaan dus heb ik die weggehaald maar ik kan er geen tekstbalk voor terug zetten. Zeker snap ik je punt, ga kijken of er andere mogelijkheden zijn qua indeling. Dank!!

En nu jezelf:
Het eerst: AAaaah, comic sans!!! :r :o Zie dit stukje:
Citaat:
Comic sans, daar heb ik een allergie voor := Ik neem dit lettertype niet serieus (ook de rede hoe het ontstaan is: de ontwerpers van lettertypes waren even inspiratie loos en hebben toen als ontspanning comic sans gemaakt.)
Uiteraard is het slechts mijn mening, maar als je proffesioneel over wilt komen, wordt comic sans erg afgeraden.
Ik vind je protofolio goed opgezet. Duidelijke foto's, over het algemeen ook goede foto's, zoals de blauwe spijkerbroek. Let wel her en der op de bewerking (meisje op roos, baby met roos) ik zie kleurverschillen in achtergrond-wit (snappie?)
Maar je maakt goede foto's
Is het een idee om wel een apart kopje voor bewerkingen te maken? Je hebt mooie paardenfoto's staan bij ''diverse'' maar die vallen ff in het niets.
Wat niet naar voren komt is of de klant de orignele van de foto's krijgt, want dat is niet altijd zo.

Bij het kopje ''prijzen'' valt je menubalk weg.

''Een moment is nooit terug te halen maar wel vast te leggen....'' Een prachtig citaat :j maar is die van jou? Zo niet, is het wel zo netjes om de bronvermelding te geven.

Op het einde heb je je adres met gekleurde letters. Is het een idee om die letters in dezelfde kleur te doen als de letters van je logo? Dan hou je het 1 geheel.

Na het zien van je PF zou ik best mijn dochter bij jou op de foto willen hebben, je site (maar voornamelijk je protofolio ) is dus wat dat betreft geslaagd!

joykel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 17:41

Krissis, bedankt voor de opbouwende kritiek, daar kan ik zeker iets mee!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 21:59

Zouden jullie even de lijst willen quoten en je naam + site toevoegen? Zoekt wat handiger!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:02

Hier dan ook mijn eerste opzetje in jpg :D Logo wordt nog veranderd in mijn huidige logo, de tekst klopt voor geen meter, en de lichte streep die door de grijze achtergrond loopt wordt nog horizontaal (denk ik, of toch wat anders.... iemand tips?!)

2 versies die op elkaar lijken; enige verschil is de achtergrond achter de tekst. ik twijfel erg tussen paars en zwart.

http://imageshack.us/a/img198/4046/test1ai.jpg

http://imageshack.us/a/img803/3714/test2cm.jpg

Ben erg benieuwd naar jullie meningen; wat zeggen jullie; donkerpaars of zwarte achtergrond bij de tekst?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:03

Krissis schreef:
EquiPhoto schreef:

Neem dan van de tijd gebruik om alvast je licht te laten schijnen over de reeds aangeboden web-sites!

Ga ik nu zeker doen! :)

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:11

Nista_RX schreef:
En wat vinden jullie van http://www.naturalnista.nl ? :)

Mooie site, wat een hoop info zeg! Als ik voor het eerst op je site kwam zou het wel even duren voordat ik wist waar ik de informatie kan vinden waar ik naar zoek. Mooie kleuren, rustig en fris, past bij het onderwerp van je website.

Krissis schreef:

Heel anders, maar ook erg mooi! Heel speels zoals al ik genoemd. Ik mis alleen Titel boven aan de je pagina, kan je naam zijn, naam van je "bedrijfje" of gewoon een groot welkom.

magda_90 schreef:
Bij deze heb ik hem toch maar online gezet, het is tenslotte alvast een mooi voorproefje zo. :D
http://makwafotos.nl/

Mooie eerste opzet. Je eerste menu met "Welkom" gaat bij mij door je logo heen, erg zonde. Verder vind ik het heel creatief dat je lettertype veranderd als je met de muis over een menu knop gaat, maar ik vind het erg irritant dat daardoor het hele menu opschuift, omdat de knop waar je je muis op hebt breder wordt.
Nette foto's trouwens, zou alleen de foto op de pagina welkom veranderen, lijkt net of het paard daar zn ogen half dicht heeft.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:16

EquiPhoto schreef:
Krissis schreef:

Heel anders, maar ook erg mooi! Heel speels zoals al ik genoemd. Ik mis alleen Titel boven aan de je pagina, kan je naam zijn, naam van je "bedrijfje" of gewoon een groot welkom.

Dank voor je feedback.
De titel staat verwerkt in de banner, achter de beesten ;)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:17

EquiPhoto schreef:
Hier dan ook mijn eerste opzetje in jpg :D Logo wordt nog veranderd in mijn huidige logo, de tekst klopt voor geen meter, en de lichte streep die door de grijze achtergrond loopt wordt nog horizontaal (denk ik, of toch wat anders.... iemand tips?!)

2 versies die op elkaar lijken; enige verschil is de achtergrond achter de tekst. ik twijfel erg tussen paars en zwart.

http://imageshack.us/a/img198/4046/test1ai.jpg

http://imageshack.us/a/img803/3714/test2cm.jpg

Ben erg benieuwd naar jullie meningen; wat zeggen jullie; donkerpaars of zwarte achtergrond bij de tekst?

Zwarte achtergrond :j

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:18

Verrek, dat was me nog helemaal niet opgevallen! :o Mooi gedaan zeg!
Toch zou ik bovenaan de pagina nog een duidelijk geschreven titel zetten. Ik had het idee dat ik eerst naar boven moest scrollen voordat ik aan het 'begin' van je pagina was.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 23:22

Krissis schreef:
daarom heb ik de mijne pas aangeboden op het moment dat ik zelf de gelegenheid had om te reageren. (jouw reactie las ik op de telefoon maar ben de laptop gaan opzoeken om je site te bekijken)

Anyway, wat ik jou wil meegeven: De foto op de eerste pagina vind ik raar gekozen. Je beschrijft dat je interesse hebt in fotografie sinds kind, maar je vader(?) maakt foto's terwijl jij de totaal andere kant op kijkt en niet geinteresseerd overkomt. Spoort in mijn beleving niet met je overtuiging dat je geintereseerd bent.
Bij jezelf vind ik de eerste foto geweldig. Je komt over als een vrolijk persoon met een hart voor dieren, past dus precies in het plaatje. Je 2e foto vind ik minder goed gekozen, gezien die (op mijn laptop) erg donker is, zeker het gezicht van je vriend. Wat ik wel erg leuk vind is dat je over je dieren schrijft en je onderaan gelijk foto's van ze neerzet. Beschaaf en klein, zodat het aan de lezer de keuze is om deze wel of niet in het groot te zien.

Verder, bij informatie zou ik er voor kunnen kiezen om ''wat kan ik van u verwachten'' erin te houden, maar er ook een duidelijke ''wat kunt u van mij verwachten'' kop boven doen. Dat heb je nu, maar zou het kort en bondig doen zodat iedereen precies weet waaran ie toe is en er totaal geen ruimte is voor onduidelijkheden. Bij ''storende achtergronden'' zou je er voor kunnen kiezen dat je een voorbeeld foto laat zien. Maar dan zou ik het zo doen:
storende achtergronden Dat men gelijk een voorbeeldje heeft. *maar vergeet niet dat op je eigen site ook wat foto's staan met storende achtergronden, dat geeft een tegenstrijdig beeld*

Volgens mij klopt de hoofdfoto van je onderdelen in ''portofolio'' niet, Neem aan dat jij die kids niet gefotografeerd hebt ;)
Persoonlijk hou ik er niet van dat je van ieder dier veel foto's hebt. Ik zou het bij 2, maximaal 3 foto's per dier houden en dan de foto's die er flink uitspringen. Zo heb je bij Bentley de eerste foto niet goed gekozen. oogt niet scherp, horizon is scheef en de compositie is niet heel spannend. Dan zou ik liever de 1 na laatste foto zien.
*let trouwens meer op je horizon, op meerdere plekken zijn ze scheef. Vergeet niet dat men jou gaat betalen en dan verwacht men ook mooie plaatjes. Tegenwoordig heeft 1 op de 3 een spiegelreflexcamera dus je zult meer moeten kunnen dan ieder ander met 2 handen en een oog*
En ik zou willen eindigen met een stuk tekst die ik Nooor ook cadeau heb gedaan:

Citaat:
Je zegt dat je ook mensen fotografeert, heb je hier ook voorbeelden van? (daarnaast vind ik een .tk adres mooier/professioneler uitzien als een .weebly.com adres. Mijn site is ook een weebly, maar via http://www.dot.tk heb ik er een gratis .tk domein van gemaakt. Dit staat ook mooier op je visitekaartjes)

Hopelijk heb je hier wat aan.

Thank you,, ga der aan werken, ja foto is slecht ben op zoek naar een andere, maar heb zoveel cd's met foto's hihi.

Ook zal ik horizon onthouden, al gebeurt het vaak vanzelf

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 00:01

_Sanne schreef:
EquiPhoto schreef:

Zwarte achtergrond :j

Bedankt voor je mening! Kan je onderbouwen waarom? :)