Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kai_Rosa schreef:Hoi Laura,
Ik zou een googlen naar een leuke webshop en daar gaan kijken naar eventueel houte of glas kralen.
Ik zou maatjes zoals 4mm tot 10 mm in de gaten houden.
Verder zul je daar ook wel sluitinkjes vinden.
Owja en natuurlijk karabijn slotjes daarvoor moet je even kijke welke maat je het fijnste vind.
Ik kies altijd naar wat grotere omdat ik die krengen vreselijk vind om open te maken.
Daarom pak ik voormezelf altijd een magneetsluiting.
Succes en groetjes.
sweety1978 schreef:Het is enige tijd geleden maar vroeg mij af wat er febeurd met het paardenhaar voirdat het gevlochten wordt?word het gewassen en waarmee?en word het haar nog behandeld met iets. ?.anders gaat het toch pieken of pluizen als het zo gevlochten wordt?
of is dit geheim?????
MiraLooks schreef:Ook al komen bij mij de schone haren binnen. Ik was ze altijd nog een keer, daarna desinfecteer ik ze (zieke paarden kunnen altijd schimmels en bacterien bij zich hebben en die zijn nagenoeg altijd overdraagbaar op mensen !!!!!) en dan was ik ze nog een keer.
Alleen een keertje wassen is zeker niet genoeg !
elinebakker schreef:Hier ook duidelijk vermeld dat men het schoon dient aan te leveren. Zit inderdaad soms ook met zwarte handen, of wit haar wat meer geel dat wit is. Tja, als ik het zelf nog moet gaan wassen moet ik toch echt m'n uurloon doorrekenen. Dan hou ik liever een voordeliger sieraad en de verantwoordelijkheid bij de klant!ben overigens nooit ziek geweest, na zo'n 5 jaar met paardenhaar werken