Nou mensen, omdat ik m'n tablet niet bij de hand heb ga ik proberen een traditional art te maken !
horzlover
Geplaatst: 23-02-12 23:12
mijn paard met bijzondere aftekeningen ik ben niet goed dus tips zijn meer dan welkom
Link weg omdat ik hem echt zwaar mislukt vind
Laatst bijgewerkt door horzlover op 23-02-12 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Pirate
Geplaatst: 23-02-12 23:28
Oké, ik kon niet echt snel iets verzinnen behalve een blaarkop, maar toen ik die tekening bedacht was het al te laat om er nog bij te tekenen xd Het is nu een paard met vlekken geworden. Hier is 'ie;
horzlover
Haha, ik bedoelde eigenlijk dat het juist knap was dat je een halster tekende, ik ben daar zelf namelijk bar slecht in. Als je tips wil kan ik je pb'en inplaats van in dit topic door te kletsen, om het topic óntopic te houden
horzlover
Je hebt zeker talent in je hoor, niet iedereen kan een paard tekenen, wat vervolgens ook echt herkenbaar is als paard. In die van jou zag ik meteen een paard hoor!
horzlover
horzlover je bent 13. Mag ik ook vragen hoe lang je al tekent? Wat dat zijn wel dingen die meespelen. Mijn eerste paard zag er ook ongeveer zo uit. Alleen met heel veel oefening en geduld kom je verder. De vormen kloppen in ieder geval, ik zou zeggen lekker blijven oefenen en niet bang zijn voor kritiek, dus gewoon blijven plaatsen.
Wat is nu het onderwerp? want alles wordt dooreen gepost dat ik het niet meer weet xD
nenahdm
Geplaatst: 06-03-12 20:23
Super slechte kwaliteit, maar ik had even geen zin om mijn fototoestel boven te halen en etc.. Ook niet echt een super tekening, ik heb nog nooit een boerenpaard getekend.. moest ik er eentje tekenen in 5 minuutjes xd
&pegasus..
amyyy55
Geplaatst: 10-03-12 10:14
Teken meestal natuurgetrouw en doe vaak een uurtje of 5 over een 'goede' tekening. Dus deze is nogal bagger, maar 't moet Epona voorstellen van zelda.
EvelijnS
Geplaatst: 10-03-12 17:22
Erg mooie werken komen er voorbij, leuk dat er nog zoveel mensen meedoen! Inmiddels alweer 3 weken verder, dus weer tijd voor een nieuw thema.
Het nieuwe thema is: Gekke bekken
horzlover