Kim die bovenste is inderdaad mooi. Had al een filmpje van die op Youtube gezien. Je 2de bandje ligt op de kop
kimfalk
Geplaatst: 07-07-11 16:32
NathalietjeB schreef:
kim die bovenste is gaaf welk patroon heb je daarvoor gebruikt?
Ik geloof dat het iets van arrowhead was. Het patroon is opzich helemaal niet moeilijk. Ik wist nog niet dat je twee kanten op kon knopen , daarom was het begin voor mij best wel moeilijk. Op youtube staat een heel duidelijk filmpje.
kimfalk
Geplaatst: 07-07-11 16:33
BarockPinto schreef:
Kim die bovenste is inderdaad mooi. Had al een filmpje van die op Youtube gezien. Je 2de bandje ligt op de kop
WIEHIEIEIEIE Ik ben gisteren ook begonnen!! Eerst met een candystripe..heb er meteen drie achter elkaar gemaakt Het lukte me zelfs om PrisonBreak te kijken én ondertussen te knopen! Vandaag ben ik begonnen met een V streepje... eigenlijk is het een piece of cake als je weet hoe het moet.
Was wel even lastig om de juiste spanning te vinden, trek je te hard dan trek je het vorige draadje mee en te los is ook niet mooi. Vind het wel he-le-maal leuk om te doen! broertje keek wel even vreemd op dat ik van al die losse draden een armbandje kon maken... "hoe doe-de gij dá??" Die wil binnenkort een cursus marcame-en..als ik er zelf beter in ben geworden
Jojoju
Geplaatst: 10-07-11 16:46
Mijn creaties tot nu toe!
Ik vind het alleen niet zo mooi als je er van die losse draden aan hebt hangen, dus heb ik de lus bij het begin heel klein gemaakt en ga ik op het armbandje zelf een knoopje zetten..dan het knoopje door het lusje et Voilla... een armbandje die je makkelijk aan en uit kan doen! (hoop ik dan)
Heb laatst alfabetkraaltjes zien gezien en had het idee in mijn hoofd om een armbandje voor mijn dochtertje te knopen met haar naam. In het verleden weleens vaker gedaan,... heb toch meeeer dan genoeg leuke kleuren katoen liggen en is wel leuk om tussen de haakwerken door te doen
Hee, ik zag vannacht dit topic.. Nu ga ik een hele domme vraag stellen, maar waar haal je die touwtjes voor niet te veel geld? Ik wil het toch graag proberen, zocht eigenlijk al mijn scooby-doo touwtjes omdat ik het wilde proberen maar bedacht me dat ik die volgens mij weggegooid had.
Blij dat jullie kunnen zien wat het is. Bij mij thuis zagen ze het niet Hij was best wel heel ingewikkeld. Mijn pinguins zijn ook nog een beetje scheef. Ik heb hem gemaakt vanaf een filmpje op youtube.
daar ben ik nu mee bezig maar t wil niet echt lukken
Palmbierlove
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-11 19:24
ik heb ook wel zoiets gemaakt, alleen niet zo heel erg gegolfd, dat zat in zo'n armbandjes maak pakket van de kruidvat, staat op de 1e foto in de OP, 1e bandje van links..
die pinguins zijn ook leuk!
wol kan je redelijk goedkoop halen bij de zeeman en wibra..
hier nog mijn beloofde foto's van mijn hele oude armbandje met knoopsluiting wat mijn moeder had gebreid vroeger: (niet al te beste kwaliteit..) http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOKNEHVW.jpg
OMG, dit is echt een armbandje voor mij en mijn beste vriend.. ilovepinguins!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 17-07-11 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's in de quote in link gezet, gelieve geen foto's te quoten!
hafjesliefde
Geplaatst: 11-07-11 20:34
volgens mij hebben wij thuis ook nog zo'n heel oud liggen, maar als ik me niet vergis is dat een paar lagen macramé boven elkaar? en heel stroef? ik heb liever veel kleurtjes