Ik ga waarschijnlijk binnen 2 weken naar de pipoos, weet iemand of ze daar liquid fimo verkopen? Ik zie het namelijk niet staan op de webshop, maar betekent dat ook dat ze het niet in de winkels verkopen? Iemand die het al zien staan heeft?
Misschin even contact nemen met de mail? proberen kan nooit kwaat
Ami
Geplaatst: 20-01-11 17:50
-
Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt
horseees
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-11 17:54
't Zou raar zijn als ze het niet zouden hebben he, maar idd eens contact opnemen kan helpen. Maar ik kan misschien overmorgen al gaan dus in dat geval ga ik gewoon kijken Ik geraak misschien ook morgen aan pastel dus broodjes here I come haha nog iets gemaakt drafbalk ?
Leuk Ik zoek momenteel een leuk iets voor beginners (tutorial, filmpje of tekst/foto's/plaatjes maakt niet uit). Denk dat ik zo'n taartje (met verschillende kleuren) ga proberen.
Wat een leuke dingen komen hier voorbij... ga vanavond zeker de bananen proberen!! Ik vraag me af hoe ze die kleur van die druiven zo krijgen bij de inspiratieplaatjes... zien er echt zo realistisch uit! Lekker hoor!
Ik heb toetsweek volgende week, dus niet veel tijd. Zal in het weekend wel wat willen proberen, maar zit ook met mijn paard, met een peesblessure. Dus ik denk dat volgend weekend meer tijd heb.
Volgensmij zijn die druiven meet een doorzichtige fimo klei gemaakt?
Wat een geweldig topic! Helaas ben ik niet zo crea. Mijn moeder is nu verslaafd aan 3d kaarten maken, maar ik geloof dat ik haar hieraan verslaafd ga maken. Dit is veel leuker. Kan ze een paar mooie sleutelhangers voor me maken
horseees
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-11 17:27
eline_di: haha, doen! Ik ga sebiet proberen regelen om morgen naar de pipoos te gaan. Lekker veel geld eraan uitgeven, ai ai Gaan we een fimo-overval plannen dames?
Eros
Geplaatst: 21-01-11 20:04
haha goed idee Was van de week bij de pipoos en voor een "paar" kleurtjes toch weer 40 euro uitgegeven.. Wist van gekkigheid niet welke kleuren ik moest pakken. Heb al een hondje een pelikaan/gans geval, beertje, kuiken, roosje, aapje gemaakt Zal deze week even foto's plaatsen