@ HorseyDude: ik vind hem een beetje simpel, de manen zijn onopvallend, en de oren zijn te klein. Wat ik wel erg mooi vind is het hoofdstel. €7
@ _Bitje_: heel realistisch, en aaibaar. Het is een moeilijke houding, dus €22,50
@ casperzot: streperig, maar wel een mooi hoofdstel. de kleuren mogen van mij duidelijker naar voren komen. Ik zou er ong €7,50 voor geven
@Wuis: super mooi, heel realistisch. Het oog spreekt, €50.
@ Horse_Art: Mooi en gedetailleerd, vooral het hoofdstel is super mooi gemaakt. €25.
@ XxJustinexX: hij is wat eentonig qua kleur, de snuit is erg mooi, vooral het neusgat. Maar toch zou ik er niet veel voor geven omdat de vacht maar van 1 kleur is. Wat meer schaduw zou al veel doen

@ Rock: Leuk gedaan zeg, met dat goud! De kleuren menging vind ik ook erg mooi, ik vind hem toch €20 waard.
@ Kyno: ik vind hem iets te streperig, en er zitten wat rare hoeken in. De schaduwen op zich zijn wel goed. De aders zijn echt te duidelijk, en het bot ook. €7,50
Pagina 2:
@ Wuis.
Kat: schattig ding zeg! Het rechter oor is iets te donker, de neus iets te klein. Oogjes zijn erg mooi, €20-,
Pauw: Beetje nep naar mijn mening, niet mijn stijl. €20-,
@Alena: heel erg mooi. Goede schaduwen en sprekende ogen. De neus is heel echt. €35
@_Denise_:
1e: heel realistisch, mooie glans. Heel leuk bedacht, die zwarte achtergrond. €15.
2e: Leuk, maar wat stelt de achtergrond voor?? €5
@amanda: streperig, en niet mijn stijl.. Sorry ik ga hier niet voor taxeren, want dan krijg je te weinig denk ik.. Ik vind het niet zo mooi, sorry.
@Bokker88: hoofd lijkt smaller te worden, de nek is iets te dik. Manen wel heel mooi. €7,50
@Blackdancer: mooi en heel realistisch €50
@Fnanne: Super, heel coel!!! €55
Rest komt