@ HorseyDude: ik vind hem een beetje simpel, de manen zijn onopvallend, en de oren zijn te klein. Wat ik wel erg mooi vind is het hoofdstel. €7
@ _Bitje_: heel realistisch, en aaibaar. Het is een moeilijke houding, dus €22,50
@ casperzot: streperig, maar wel een mooi hoofdstel. de kleuren mogen van mij duidelijker naar voren komen. Ik zou er ong €7,50 voor geven
@Wuis: super mooi, heel realistisch. Het oog spreekt, €50.
@ Horse_Art: Mooi en gedetailleerd, vooral het hoofdstel is super mooi gemaakt. €25.
@ XxJustinexX: hij is wat eentonig qua kleur, de snuit is erg mooi, vooral het neusgat. Maar toch zou ik er niet veel voor geven omdat de vacht maar van 1 kleur is. Wat meer schaduw zou al veel doen
@ Rock: Leuk gedaan zeg, met dat goud! De kleuren menging vind ik ook erg mooi, ik vind hem toch €20 waard.
@ Kyno: ik vind hem iets te streperig, en er zitten wat rare hoeken in. De schaduwen op zich zijn wel goed. De aders zijn echt te duidelijk, en het bot ook. €7,50
Pagina 2:
@ Wuis.
Kat: schattig ding zeg! Het rechter oor is iets te donker, de neus iets te klein. Oogjes zijn erg mooi, €20-,
Pauw: Beetje nep naar mijn mening, niet mijn stijl. €20-,
@Alena: heel erg mooi. Goede schaduwen en sprekende ogen. De neus is heel echt. €35
@_Denise_:
1e: heel realistisch, mooie glans. Heel leuk bedacht, die zwarte achtergrond. €15.
2e: Leuk, maar wat stelt de achtergrond voor?? €5
@amanda: streperig, en niet mijn stijl.. Sorry ik ga hier niet voor taxeren, want dan krijg je te weinig denk ik.. Ik vind het niet zo mooi, sorry.
@Bokker88: hoofd lijkt smaller te worden, de nek is iets te dik. Manen wel heel mooi. €7,50
@Blackdancer: mooi en heel realistisch €50
@Fnanne: Super, heel coel!!! €55
Rest komt
€80-,

Leuk om ook al een wat gedurfder kleurgebruik van je te zien en de ondergrond past goed bij het geheel, 30 euro. De 2e vind ik persoonlijk minder.
Zoals ie nu is 15 euro. Als ik die blauwe achtergrond zou wegdenken, of als je die netter zou invullen toch wel 30 euro 
Maar als ik de achtergrond even wegdenk, of als die bijvoorbeeld lichtblauw oid zou zijn dan toch wel 35 euro
mooi kleurgebruik. alleen horen die 4 bladen voor zo klein ? ik vind het een beetje storend maar voor de rest vind ik m super !"

bij de 5 gebruiken??