[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sylvialouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:41

Pagina 1:

@ HorseyDude: ik vind hem een beetje simpel, de manen zijn onopvallend, en de oren zijn te klein. Wat ik wel erg mooi vind is het hoofdstel. €7
@ _Bitje_: heel realistisch, en aaibaar. Het is een moeilijke houding, dus €22,50
@ casperzot: streperig, maar wel een mooi hoofdstel. de kleuren mogen van mij duidelijker naar voren komen. Ik zou er ong €7,50 voor geven
@Wuis: super mooi, heel realistisch. Het oog spreekt, €50.
@ Horse_Art: Mooi en gedetailleerd, vooral het hoofdstel is super mooi gemaakt. €25.
@ XxJustinexX: hij is wat eentonig qua kleur, de snuit is erg mooi, vooral het neusgat. Maar toch zou ik er niet veel voor geven omdat de vacht maar van 1 kleur is. Wat meer schaduw zou al veel doen ;)
@ Rock: Leuk gedaan zeg, met dat goud! De kleuren menging vind ik ook erg mooi, ik vind hem toch €20 waard.
@ Kyno: ik vind hem iets te streperig, en er zitten wat rare hoeken in. De schaduwen op zich zijn wel goed. De aders zijn echt te duidelijk, en het bot ook. €7,50

Pagina 2:
@ Wuis.
Kat: schattig ding zeg! Het rechter oor is iets te donker, de neus iets te klein. Oogjes zijn erg mooi, €20-,
Pauw: Beetje nep naar mijn mening, niet mijn stijl. €20-,
@Alena: heel erg mooi. Goede schaduwen en sprekende ogen. De neus is heel echt. €35
@_Denise_:
1e: heel realistisch, mooie glans. Heel leuk bedacht, die zwarte achtergrond. €15.
2e: Leuk, maar wat stelt de achtergrond voor?? €5
@amanda: streperig, en niet mijn stijl.. Sorry ik ga hier niet voor taxeren, want dan krijg je te weinig denk ik.. Ik vind het niet zo mooi, sorry.

@Bokker88: hoofd lijkt smaller te worden, de nek is iets te dik. Manen wel heel mooi. €7,50
@Blackdancer: mooi en heel realistisch €50
@Fnanne: Super, heel coel!!! €55

Rest komt :)

sylvialouise

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:21

Pagina 3

@ Pebble: Leuk, maar de kleuren mogen véél donkerder. Ook vind ik hem een beetje streperig. €15.
@ Red_Savage: Niet mijn stijl, maar wel leuk gemaakt. €10
@ Wuis: Zooooo mooi! Zeker €60, hij lijkt heel echt!
@ HorseyDude: Hij is inderdaad heel schattig geworden, heeft een leuk effect. €20
@Saar__: Je mag het pastel wel meer uitvegen, dat wordt het wat meer 1 geheel. De ogen en neus vind ik mooi gelukt. Maar blijf nog maar even oefenen met pastel, het ziet er al leuk uit ;] Voor nu €17-,
@ _Bitje_: Op het eerste gezicht moet ik eerlijk bekennen dat ik dacht: Ooooh stom. Toen ik toch eens beter keek dacht ik ineens, goh wat een mooi oogje, en die snavel. Toch erg leuk zeg! Echt een schilderijtje om langer naar te kijken. Erg geslaagd! €30-,
@ Wuis. De shetlander: ik vind deze tekening van je iets minder, ik heb betere van je gezien. €25
De tweede: Heel leuk, mooie achtergrond, en super manen en staart. €35
De derde: de manen vind ik erg nep, sorry, maar voor de rest issie wel erg leuk geworden! €20
@ _Bitje_: heel leuk en realistisch, niet zoveel op aan te merken! €45
@ koetje10: leuk die gekleurde bloemen! Zeker in combi met het zwartwitte paard. Hij lijkt heel echt, en heel sprekend. €65
@HorseyDude: Ik vind het een beetje nep, het is niet mijn smaak. €5

Pagina 4
@ Blackdancer: Leuk, hij is zeker €15 waard
@ Horse_Art: Realistisch, een mooi oog, en het hoofdstel is perfect. Heel erg mooi zeg!! :O €80-,
@ _Mariskaa: Edward vind ik leuk, het haar is mooi, en de schaduwen zijn mooi. Maar ergens vind ik het niet 100% Edward. €10
Kristen lijkt niet zo, maar is wel leuk gemaakt, €5
@ HorseyDude: het kleurverschil op de buik is wat raar, het pootje uit de mond is heeeel schattig whaha :) Leuk, €15
@ Drafbalk: Heel mooi en herkenbaar. €25

Pagina 5
@ Wuis: De eerste zie ik niet, sorry. De tweede ind ik ongelooflijk mooi, sierlijk, en realistisch. Ook de kleur keuze vind ik heel geslaagd. €50, heel super gedaan.
@ RicardoOpa: Iets aparts, daar hou ik wel van. Het is leuk bedacht, abstract maar wel herkenbaar. De rand vind ik heel mooi. €40
@ HorseyDude: Ik vind hem niet mooi, sorry.
@ Su_Cr_Cheese: Super cool, realistisch, en herkenbaar. €40
@ Malenka: Heel mooi en gedetailleerd, zeker heel mooi. €30
@ Amanda1980: De wolf is heel stoer, en mooie details €10
De tijger is ongelooflijk cute €15 En de hond kan beter, €7,50
@ Oliebeer: leuk en mooi, goede glans. €40

Pagina 7
@ Wendyoost: Heey Wen, Nou ik heb nooit zoveel op je tekeningen aan te merken haha. Deze is echt heel erg mooi, en je moet sowieso €50 hebben!!!
@ Ninjajojo: De ogen en neus zijn erg mooi, maar niet mijn stijl, €15.
@ Wuis: Mooi, as always. Knap zeg, dat bontje, en de glanzende vacht. €65
@ HorseyDude: Je hebt altijd originele ideeën, en leuk uitgevoerd, het is alleen niet mijn smaak. €10
@ FemkeRoosje: Allebei ontzettend schattig, ongeveer €20 voor beide. Ik vind de 1 niet persé beter als de andere namelijk.
@ Ninjajojo: De olifant en de leeujw vind ik super, de rest iets minder. De boogschutter is erg origineel, en springt er zeker uit. €25
@ Oliebeer: Oogje iets levendiger, de schoudersdingen zijn iets te donker, voor de rest heel leuk, €20
@ AP_Art: 1e: de aders zijn en dat bot is echt te scherp getekent, het oog is prachtig, en het neusje ook. €10
2e: Deze is veel leuker, mooi paard en een hele mooie tekening met veel expressie. €20
@ Wuis: Yessaa, een nieuwe Wuis :) ja, deze is wederom mooi. Ik ben echt gek van je tekeningen, je bent echt goed. Deze tekening is ook zeker weer €60 waard.
@ Koetje10: €45 erg mooi echt realistisch.
@ xDonja: de onderkin komt er nog niet zo uit, maar hij is zeker mooi! €35
@ lovelanga: mooie ogen, en een hele leuke hond. €50

sylvialouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:51

[IMG=http://img130.imageshack.us/img130/3051/louisemerk.png][/IMG]

Hey! Na zelf een boel getaxeerd te hebben, mogen jullie nu een tekening van mij bekijken. Het is gemaakt in potlood. ;)
Ben zelf wel blij met dit resultaat. Als je denkt, wat heeft dat paard een dikke nek, dat kan kloppen. Het paard is een beetje raar gebouwd, en die nek heeft ze <3

Edit: Sorry dat ik hem niet als plaatje heb gepost, maar dat ging niet helemaal goed.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 00:00

je hebt nu aan het begin; [IMG
maar het moet zijn; [IMG]

aan het eind heb je nu; ][/IMG]
dat moet zijn; [/IMG]

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:12

Pagina 12;
drafbalk: €15,-
Koetje10: €25/30,-
Xyris: €40,- erg mooi zo op dat zwarte vel.
Wuis: €5/10,-

Pagina 13;
Sylvialouise: Hij klopt niet helmaal in verhouding, de nek is ook een beetje te groot €15,-

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:02

Afbeelding

1e houtskooltekening ,
A4 formaat
Babyfoto van mijn broer

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:12

Ik zal ook weer eens wat taxeren :)
Begin gewoon op de eerste pagina, zie wel hoe ver ik nu kom en dan ga ik later wel weer verder :)

De mensen die zélf niét taxeren die taxeer ik ook niét! En ook werken van mensen die nog even flink moeten oefenen voor ze er geld voor gaan vragen sla ik over :) Dan kun je voor tips beter zelf een topic op UK openen :)
Bij digitale werken vind ik het moeilijk om die te taxeren, omdat het er imo ook van afhangt wat de oplage zal zijn, het formaat enz. :)
Daarbij, mijn taxaties zijn mijn mening, je kunt het ermee eens zijn of niet, dit is wat ik het waard vindt ;)

Pagina 1:
* _Bitje_: Mooi gedaan, hoofdje is erg gedetailleerd. Maar het lijfje ziet er imo nog wat afgeraffelt uit, daar had imo wat meer aandacht aan besteed mogen worden om dat iets verder uit te werken :) Prijs voor digitaal werk vind ik moeilijk te bepalen. Maar ik denk zo'n 25 euro (voor afgedrukt op A3 oid). Als je 'm nog wat verder zou uitwerken nog iets meer :j
* casperzot: Probeer het geheel wat verder uit te werken. Dus meer in laagjes werken. Nu is het allemaal nog wat te licht en krasserig.
* Wuis: Leuke tekening. Mag wat mij betreft nog wat meer kleur in, dat is nog wat eentonig. Ook vind ik de kop beter uitgewerkt dan de hals, dat ziet er nog wat snel afgemaakt uit. 20 euro.
* Horse-Art: Mooie tekening. Wat is het formaat? Voor A4 40 euro en A3 50 euro.

Pagina 2:
* Wuis: Leuk 'begin', daarmee bedoel ik dat het er al goed uit ziet, maar naar mijn idee nog niet af is. Kunnen nog wel een paar laagjes overheen om er wat meer diepte en vachtstructuur in te krijgen :)
* Alena: Katje ziet er mooi zacht uit, 25 euro. Hond spreekt mij persoonlijk wat minder aan, de vacht vind ik wat teveel in vakjes zeg maar, en ook bij de neus en ogen hadden de schaduwen wat subtieler gemogen, ipv van die 'randen'. 15 euro.
* _Denise_: De eerste is imo niet 'af'. De staart houdt vrij abrubt op, waardoor het lijkt of het nog niet af is. Als het je bedoeling was om de vis in het donker te laten verdwijnen dan had de overgang tussen het zwart en de staart imo wat vloeiender gemogen. Nu zweeft er een losse staart in een zwart vlak :) De 2e vind ik erg mooi gemaakt, dat ie niet helemaal uitgewerkt is stoort mij eigenlijk niet. Maar vind het moeilijk te bepalen wat zoiets waard ik. Ik denk afgedrukt op A3 formaat 40 euro.
* Wuis: De kop is erg mooi gedaan, mis alleen wat detail in de hals en borst, dat is imo wat te 'glad'. De staartveren had je wat mij betreft nog wat meer mogen aanzetten, Het lijken nu nog wat gekleurde bollen op steeltjes, terwijl in de rest van de veren ook prachtige kleuren zitten die wat meer naar voren zouden mogen komen :) 25 euro.
* _l_amanda_l_: Mooi in verhouding, goede schaduwwerking. De rimpeltjes op de neus hadden van mij iets subtieler gemogen, nu zijn het echt 'streepjes'. Het streperige is wel een beetje jouw stijl volgens mij, maar ik denk dat als je wat dunnere en kortere streepjes maakt dat je meer een vachtstructuur bereikt wat imo de tekening nog mooier zou maken :) Afgedrukt op het vermeldde formaat denk ik 30 euro.
* BlackDancer: Denk om je presentatie, een tekening met vlekken en kreukels is niet te verkopen ;)
* Fnanne: Mooie tekening, zachte uitstraling en weer heel herkenbaar jouw stijl :) 50 euro.

Pagina 3:
* Red_Savage: Moeilijk om dit te beoordelen. Niet mijn smaak, maar wel netjes uitgewerkt. 20 euro.
* Wuis: Leuke tekening, ondergrondje past er goed bij. 30 euro.
* Saar___: Je bent al goed op weg :) Maar mag wat mij betreft nog iets meer uitgewerkt worden.
* _Bitje_: Naar mijn idee meer een oefening dan echt een uitgewerkt schilderij? De kop van de haan zweeft wat op het papier. En ook de afwerking had netter gemogen.
* Wuis: 1e, Deze vind ik wel erg gaaf :j Leuk plaatje is het ook gewoon :)) Leuk om ook al een wat gedurfder kleurgebruik van je te zien en de ondergrond past goed bij het geheel, 30 euro. De 2e vind ik persoonlijk minder.
* Wuis; Het hoofd heb je mooi gedaan, maar de manen vind ik afbreuk doen aan het geheel. Het is imo een groot vlak met wat krabbels er in. Probeer wat meer in plukken te tekenen en sprietjes enzo.
* _Bitje_: Het vogeltje en de boom vind ik erg mooi gedaan. Alleen wat zonde van die blauwe achtergrond :o Zoals ie nu is 15 euro. Als ik die blauwe achtergrond zou wegdenken, of als je die netter zou invullen toch wel 30 euro :j
* koetje10: Het paard heb je al erg mooi gedaan, maar wat zonde dat z'n neus er niet opstaat. Vind de bloemen er persoonlijk ook niet zo mooi bij passen, gekke plek ook ervoor :P

Pagina 4:
* BlackDancer: Het vogeltje vind ik heel mooi getekend! :j Alleen vind ik de roze achtergrond er totaaall niet bij passen :o Zou het zo dus niet aan de muur hangen :n Maar als ik de achtergrond even wegdenk, of als die bijvoorbeeld lichtblauw oid zou zijn dan toch wel 35 euro :j
* Horse-Art: Mooie tekening. Oog lijkt alleen net niet helemaal te kloppen, maar is niet heel storend. 35 euro.
* _Mariskaa: Ook de presentatie van je werk is van belang ;)

Ik zal later verder gaan :)

Hier ook een werkje van mij.
Materiaal: Acrylverf op Canvasboard
Formaat: 24x30cm
Afbeelding

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:22

wauww :D mooi kleurgebruik. alleen horen die 4 bladen voor zo klein ? ik vind het een beetje storend maar voor de rest vind ik m super !"
Ik zou er zo € 60.- aan uitgeven voor op mijn kamer !

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:50

Afbeelding
Hoeveel zouden jullie ervoor geven? (let wel, schilderij is tamelijk aan de forse kant! Telt dat ook mee?)

Taxies:

> Wendy15: 30 €

> Xfeno01X: 15 € (beetje simpel, sorry)

(rest komt nog)

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:09

Horseydude, ik zou er zelf niets voor geven. Ik vind het wel erg leuk dat je dit allemaal maar bedenkt. Ik blijf alleen dingen zien die niet kloppen. Zo klopt nu de stand van het zwarte aan de kop niet en staan de ogen niet recht. Je grbtuikt lastige hoeken en hebt dit nog niet onder de knie. Ik vind het jammer dat je jouw schildertechnieken niet aanpast/verbeterd. Het blijft erg kinderlijk door de enkelkleurige en niet egaal geschilderde vlakken. Ik zie dit beest al helemaal voor me in een iets meer realistische stijl waarin je het licht (en de schaduwen) ziet in zijn vacht. Ik snap dat dit misschien niet is wat je wilt of wellicht wel wilt maar nog niet kan. Wat ik je dan wel als tip wil geven is om eens te proberen de randen in het dier minder recht te maken. Maak gebruik van een vachtstructuur en maak daarmee de kleur banen minder recht.

Wendyoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:20

Pagina 2

_Denise_ : Ik vind het moeilijk om digitaal werk te beoordelen. Maar ik zal het toch proberen. Ik vindt de eerst erg apart, alleen maar de staart, wel erg mooi gewerkt met de kleuren. Ik vindt hem ook erg plotseling overgaan in het zwarte zegmaar, niet echt mijn smaak. De tweede vind ik wel wat leuker, de achtergrond lijkt alleen wat meer op zand, het lijkt niet echt alsof die in het water is. Ook niet echt mijn ding. Voor bijde €10-15,-

Wuis(Pauw) : Mooi kleurgebruik, zoals altijd eigenlijk. in de blauwe borst hadden naar mijn idee wel wat meer details gekunt. €20-25,-

_|_amanda_|_ : Ik vindt hem erg streperig, niet echt mijn smaak. €15,-

bokker88 : Verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen. Vind de shaduw van het oor ook niet zo mooi, had ik nooit voor gekozen om dit in een tekening te verwerken. Ook hadden er meer details in gekunt en wat meer contrast. €7,50

Blackdancer : Erg mooi en zacht. Had liever het contrast nog iets hoger gezien. €20-25,-

Fnanne: Lekker hoog contrast, mooie details. Niks op aan te merken! €50-65,-

Pagina 3

Pebble : Erg veel wit nog, probeer wat meer te vullen, ook erg streperig. Mag veel dekkender. €7,50

Red_Savage : Niet echt mijn stijl, maar voor de liefhebber misschien wel. €10,-

Wuis (Haflinger) : Heel erg mooi, vind alleen de hoefjes een beetje raar. €25-30,-

Horseydude : Niet mijn stijl, vind hem onder de rand ook niet goed afgewerkt. €5-7,-

Saar___ : Beetje grof, er mogen meer details in. €10,-

_Bitje_ : Erg leuk, Erg sprekend oogje. Niet helemaal mijn stijl.. €10-15,-

Wuis (Shetlander) : Mooie kleuren weer, passen perfect bij het papier. Vind de oogjes alleen beetje raar en de hoefjes vind ik ook niet zo. Verder heel mooi met het opspannende zand enzo! €25-30,-

Wuis (IJslander) : Prachtig en rustgevend, mooi kleurgebruik weer. Vooral de staart en manen vind ik erg mooi geworden. Ik stoor me alleen een beetje aan het hoofdje, maar ik kan niet echt duidelijk zeggen wat me eraan stoort. €25-30,-

Ga binnenkort weer even verder! :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:56

Ik zal ook even bij taxeren. :)

Pagina 10 en 11:

Mariskalove: Leuke tekening, maar geen geld waard. Blijf oefenen op de verhoudingen en de techniek.

Fnanne: Dit is erg leuk. Wel zonde van het vierkante stalletje (?) op de achtergrond. Voegt mijns inziens niks toe. Verder leuke compositie, lekker speels effect. 200 euro

Koetje10: Wat een leukerd! Mooie kleur, probeer op de verhoudingen te letten en probeer meer kleur en diepte toe te voegen. Goed op weg verder! 15 euro

Annemijn123: Erg slechte presentatie van je werk, jammer. Vooralsnog zou ik er niks voor geven. Werk aan de verhoudingen en de details.

Mariska: Michael, duidelijk. Je moet meer gaan letten op je techniek en ook de verhoudingen kloppen niet overal. Let ook op de presentatie van je werk. 10 euro

Lauste: Leuke tekening van Kardoes. Jammer dat hij zo 'plat' lijkt, er zit weinig detail in en de tekening komt niet tot 'leven'. Voor Michael geldt eigenlijk hetzelfde, let op de manier waarop je tekent, probeer minder met lijnen te werken en probeer het alleen met de schaduwwerking te doen.

Thoraklover: Leuke tekening, zie bovenstaand commentaar, dit is op jouw tekening ook toepasbaar.

Wuis: Leuke poown. Het halster lijkt te verdwijnen in de neus en het neusje lijkt niet zo sterk afgewerkt als de andere delen van de pony. Ik vind de achtergrond geweldig gekozen en je kleurgebruik is top! 45 euro

Pagina 12:

Drafbalk: Je hebt de verhoudingen goed te pakken, goed zo! Wat ik vooral mis is een goed gebruik van schaduwen en details. Het oog spreekt niet en het geheel doet plat aan. Met de manen heb je goed werk geleverd en ook in het lichaam ben je goed op weg. 10 euro

Koetje10: Erg leuke tekening, mooi kleurgebruik. De verhoudingen lijken me ook goed te kloppen, het straalt vriendelijkheid uit. Ga zo door! 35 euro

Xyris: Mooi gebruik van kleuren, wat een kleurenpracht zeg. Verder is dit niet mijn smaak qua tekening en ik weet dus ook niet hoe ik het moet taxeren. Sorry.

Wuis: Deze vind ik weer een van je mindere werken. De voorbenen kloppen niet en zijn erg dun, het voor ons linker oog staat te ver naar buiten. Wat kleur betreft vind ik hem erg mooi, alleen omdat er naar mijn smaak te weinig schaduw en licht effecten in zitten, komt hij niet uit het papier. 35 euro

Pagina 13:

Xfeno01X: Door je vlakke en eentonige toon van tekenen, kan ik bijna geen details onderscheiden. De verhouding lijkt me goed te kloppen, maar daar houdt het ook mee op.

Wendy15: Super :D Zoiets zou ik zo in mijn kamer hangen. Heel eenvoudig maar toch levensecht. De bladeren aan de voorkant lijken niet te kloppen. Het doet mij iig vreemd aan. Het paars/roze op blauw vind ik echt prachtig! 60 euro

Voor zover alle taxaties. Er zitten echt leuke werkjes weer tussen. Ik ben benieuwd wat het verdere topic gaat brengen.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 19:39

Xfeno01X: Sorry ik vind hem eigelijk niets waard.
Wendy15: Mooi! €15.
HorseyDude: Het is niet mij ding, maar €10.

Wendyoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 22:43

Pagina 3

Wuis (Fries) : Ik vind deze tekening van jou persoonlijk een stuk minder dan de rest. De kaak lijkt niet helemaal te kloppen en de manen en voorpluk vind ik ook niet zo. €10,-

_Bitje_ : Superschattig en heel erg leuk gedaan. Ik had er persoonlijk voor gekozen de blauwe achtergrond iets minder grof neer te zetten, maar hij blijft prachtig. €35-40,-

Koetje10 : Erg mooi. Ik vind alleen de overgang van het licht naar het donkere boven het kolletje niet zo geweldig. €25,-

Horseydude : Zoals ik volgens mij al eerder heb gezegd zijn jou werkjes niet echt mijn smaak. Zo ook deze niet. Bij de staart van dat ene blauwe ding zit er trouwens nog wit omheen, zoals ook op meerdere plekken trouwens. Das erg jammer. €5,-

Pagina 4

Blackdancer : Prachtig! Superschattig! Leuk ook met het roze papier! Stokje is een beetje vreemd maar niet al te storend. €25,-

Horse_Art : Erg mooi gedaan. Is het oogje niet wat te licht?! Of ligt dat aan mij? In ieder geval mooi gedaan, mooie details. €35,-

_Mariskaa :
1. Ik weet niet of de foto nou zo onduidelijk is, of dat de tekening gewoon weinig contrast heeft. Moeilijk zo te beoordelen. €15,-
2. Ingevallen gezicht, verder weer vervelend te beoordelen. €10-15
3. €10,-

Horseydude : Ik vind dit wel één van je leukste tekeningen, maar nog steeds niet mij smaak. €10,-

drafbalk : Leuk gedaan. €10,-

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:04

@ sylvialouise : De hals is heel breed, de overgang van manen naar hals mag veel minder, die is nu veel te zwart. Er lijkt iets aan de neus/mond niet te kloppen, misschien als je hem eens post met je merk op een andere plek? €15,-
@ Xfeno01X : Hij klopt niet, te onduidelijk en heel wazig, ik zou er nu niets voor willen geven, sorry ;)
@ Wendy15 : Mooi kleurgebruik, maar de voorste blaadjes lijken wat te "zweven" €50,-

Nu mijn werkje: :D
Afbeelding

Wendyoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:48

Pagina 5

Wuis (Leeuw) : Erg mooi! €35-40,-

RicardoOpa : Heel erg creatief, zou ik zelf nooit op kunnen komen. Ook mooi uitgevoerd, niks op aan te merken. €50,-

Horseydude : Ten eerste; wat doet die handschoen daar in vredesnaam? XD Maargoed. Neus is zowieso een beetje raar omdat die zo krom is, verder weer niet mijn stijl. €5,-

Su_Cr_Cheese : Heel erg cool gedaan! €50,-

Malenka : Niks op aan te merken! €50-60,-

amanda1980 :
1. apart, van het overdrevene moet je maar houden. €20,-
2. Eerg schattig, maar het lichaam stopt opeens?! €5,-
3. Klein maar fijn. €5,-

Oliebeer : Erg mooi. €35-40,-

Pagina 6

_Bitje_ : Sorry, maar ik kan de afbeeldingen niet zien.

Pagina 7

ninajojo : Erg apart, je moet er maar van houden. €20,-

Wuis : Bontje en de oren zijn wat groot, maar dat zal in het echt ook wel zo wezen. vooral het hoofdstel vind ik erg mooi gemaakt! €50,-

Horseydude : €5,-

Femkeroosje :
1. takje is aan de linkeronderkant wat vreemd. Verder simpel maar schattig. €7,50
2. Heel erg cute. Maar wel simpel. €8,-

ninajojo : Creatief. Hadden meer details in gekunt naar mijn idee. €15,-

Pagina 8

Oliebeer : hals is een heel stuk donkerder dan het hoofd. €10-15,-

AP_Art :
1. Erg blokkerige stijl. Wel mooi oog. €10,-
2. Ook deze vind ik weer te blokkerig. Mag ook meer kleurverschil in de manen. €10-15,-

Wuis : Prachtig. €45-50,-

koetje10 : Superschattig. kleuren zijn alleen wat flets. €15,-

xDonja : Mag veel meer contrast in. De ogen zijn ook behoorlijk donker, terwijl de rest een stuk lichter is. Mag meer durf in. €7-12,-

lovelanga: Klein maar wel erg mooi gedaan. €9-12,-

Pagina 9

marie16 : Haar lijkt wat raar en nep. Prachtige ogen! de shaduw onder de neus loopt niet mooi over. Toch blijft het prachtig. €20-30,-

heathfield : €10,-

LeonieL : Het linker paardje is uit verhouding. Het neusje is veelste smal. het hoofdje is ook erg klein in verhouding met het lichaam. De benen van bijde paardjes zijn nogal smal en de hoefjes lijken ook wat raar. €5-9,-

mariskalove : De volgende keer de foto recht van boven nemen, anders lijkt de tekening vervormt en is deze moeilijk te beoordelen. De verhoudingen lijken niet te kloppen. Ook mag het minder streperig en meer details. €5-7,-

aliesjeh :
1. Heel erg mooi, ben vooral fan van dat mooie hoge contrast. €55,-
2. Wow! Ben op het moment ook Jack Sparrow aan het tekenen, maar dit is echt geweldig! €60,-
3. Weer erg mooi gedaan. Verhoudingen lijken hier wat vreemd, maar misschien ziet het paardje er ook wel gewoon zo uit. €45-50,-

__Karlijn__ : Erg leuk gedaan. €45-48,-

_Bitje_ : Mooi, maar een beetje grof. €15-20,-

lalunamyo : Erg mooi. €75,-

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:11

Xfeno01X : ik zou hier denk ik 5 euro aan uitgeven omdat het heel donker en vlekkerig is en het niet helemaal overkomt zoals je het bedoeld had denk ik.

Wendy15 : Mooi kleurgebruik, hier zou ik zeker wel 20-25 euro voor uit willen geven!

HorseyDude : sorry absoluut mijn stijl niet.. als ik het zou zien staan zou ik het denk ik niet in mijn kamer willen hebben. Niet dat het nou zo verschrikkelijk is ofzo, maar ik houd er niet van.

Milan_lover : Ik zou hier denk ik 10 euro aan uitgeven omdat het contrast heel mooi is, maar het lijkt of het nog niet af is.. ook de achtergrond is nog erg streperig en het paard zelf eigenlijk een groot vlak met wat lijntjes.

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:46

@sylvialouise de nek loopt er raar en best streperig ik zou er denk $10.-- of $15.-- euro
@Xfeno01X ik vind hem heel streperig en niet echt duidelijk $5,-- maximaal
@Wendy ik vind hem echt prachtig heel mooi $75.—
@horseydude niet mijn smaak kwa stijl $7.—
@ Milan_lover $10.—veder ga ik mee met het commentaar boven mij

en nog eentje van mij de foto is vrij donker uitgevallen
Afbeelding
het is de fries van mexlovenoa en met gewoon potlood op A4
ik ben pas 13
hoe kan je dat :$ bij de 5 gebruiken??

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:47

@kurida1: dan moet je CTRL en Alt en dan 5 dan heb je €

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:48

€ dankje

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:51

Milan_lover: Mooi!! € 20. :)
kurida1: De verhoudingen kloppen niet helemaal. € 10.

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:57

@ Wendy, je bent mij vergeten te taxeren van pagina 4. :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:06

Nee hoor ;) Kijk maar even wat er boven mijn taxaties staat :) Ik sla de werken over die in mijn ogen (nog) niet geschikt zijn voor de verkoop :)
Het is een goede oefening, maar er zit wat mij betreft nog niet genoeg diepte en detail in :)

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 19:47

Ow, sorry. Niet gezien.
Van die diepte is het idd zo.
Maar in mijn ogen gaat het hier al steeds beter mee.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 22:32

kurida10 - hier zou ik niets voor willen geven, hij klopt niet ;)
Op de foto lijkt de achtergrond inderdaad heel streperig, maar dit is in het echt niet zo ;) Ik zie ook de overgang van donker naar licht in de achtergrond is hier heel raar, maar in het echt heel geleidelijk..