Wie zou mijn oude pony willen tekenen? (het maakt niet uit of je mij erbij op tekent of niet, ik zou een tekening van alleen de pony ook wel mooi vinden, helaas heb ik daar geen foto's van vandaar deze foto)
Ik zag echt prachtige tekeningen voorbij komen in het andere topic en wil daarom mijn ponies Pride en Lizzy aanbieden om getekend te worden. Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn, anders hoor ik het graag en kan ik eventueel de foto in origineel formaat toemailen. De tekenaar is uiteraard vrij om artistieke talenten op de foto los te laten. Zelf lijkt me het leukste om de samenwerking (en de actie)tussen de ponies vast te leggen en de koets weg te laten.
Ik zou graag Lady getekend willen zien, met als hoofdvoorbeeld de onderstaande foto. Lady is afgelopen weekend plotseling overleden, dus ik wil liever geen poespas eromheen, gewoon een lekker basic portret. (Achtergrond weg gelaten)
Mocht iemand zich geroepen voelen, of zin hebben om gewoon te tekenen
Channiiiej
Geplaatst: 08-06-10 16:08
Is er iemand die één van deze twee foto's voor mij zou willen tekenen? (allebei mag natuurlijk ook, hihi) Ik zou het echt onzettend gaaf vinden Voor een grotere versie kan je even een pb sturen
Bij de eerste foto mag het zadel en het naamkaartje aan het hoofdstel ook weggelaten worden, maar dit hoeft niet als het te moeilijk is!
Iemand die mijn knappe Nevada of Whitney wilt tekenen?
Nevada Whitney
Whitney hoeft niet met mij erbij!! Andere foto`s in mijn profiel.. Hoop dat iemand ze wilt tekenen
Moondancer
Geplaatst: 09-06-10 15:17
Iemand die hier een uitdaging in ziet???? Ik zou graag de ruiter erachter weg hebben. Heb ook nog andere foto's van mijn toverbal voor geintresseerden!!!
Lara
Geplaatst: 10-06-10 20:12
Hee, iemand Remie natekenen? Pb me aub als je er aan begint
& iemand Shirengo natekenen? Pb me aub als je er aan begint (auto's weglaten aub)
xx
marletjj
Geplaatst: 13-06-10 08:22
Als iemand mijn verzorgpaardje Bruin na wil tekenen Ga je gang PB me even als je aan dr begint
iemand nog een of 2 shetjes? Voor meer foto's pb maar
soeboenoe
Geplaatst: 13-06-10 14:58
Iemand zin om mijn lieve schat te tekenen =) Zou het erg leuk vinden!
Hier het liefst mij en het andere paard eraf knippen =P Dus eigenlijk alleen haar hoofd, hals en een stukje borst en het riempje van de sperriem mag ook wel wat anders... dit was toen een tussenoplossing omdat het leertje kapot was gegaan op wedstrijd..
Voor grotere foto's en als je eraan begint even een PB'tje sturen alsjeblieft. =)