Wat betrefd de achtergrond vind ik het ook moeilijk....ik wilde eigenlijk geen bruin nemen maar of ik dit blauw groene nou zo mooi vind wete ik eigenlijk ook niet, kan er gelukkig nog alle kanten mee op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mss iets van bordeaxrood oid proberen als je niet richting bruin wilt?

babe schreef:De eerste vind ik het mooist

Mooie achtergrondkleur
kallipooh schreef:Ik heb net het hele topic doorgekeken, maar nog niet gevonden wat ik zochtEr werd eerder al gevraagd naar kortharige honden, maar de reacties daarop waren niet zo geweldig
Dus bij deze: heeft er iemand kwalitatief goede hoofdfoto's van een (grotere) hond? Ik doel op labradors, golden retrievers en andere grote rassen.
Groetjes

kallipooh schreef:Ik heb net het hele topic doorgekeken, maar nog niet gevonden wat ik zochtEr werd eerder al gevraagd naar kortharige honden, maar de reacties daarop waren niet zo geweldig
Dus bij deze: heeft er iemand kwalitatief goede hoofdfoto's van een (grotere) hond? Ik doel op labradors, golden retrievers en andere grote rassen.
Groetjes
Misschien op de andere computer. 
*slaat alles op
*
Maar ik ben van plan om meer honden te tekenen, dus er komen meer tekeningen aan

*
. Had mezelf 3 uur gegeven, hoefde geen perfect plaatje te worden maar gewoon een korte studie om te kijken waar de moeilijkheden ed liggen maar dat is iets uit de hand gelopen dus het werd 5 uur
. Uitgangspunt was dus iets heel anders dan een goed portret dus het is niet helemaal perfect maar ben toch wel tevreden met het resultaat
.