Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimL86 schreef:Dallista, die van jou is echt heel gaaf. Ik ben benieuwd hoe die is als hij klaar is.
Zoiets zou ik heel graag eens zelf willen schilderen, maar dat krijg ik echt niet voor elkaar. Geen idee hoe.
Misschien toch maar eens zoiets op nummer proberen, om een beetje ervaring op te doen met de achtergrond.
Dus ben eigenlijk op zoek naar een goede dus zal het topic eens doorspitten
Zijn er ook schilderijen waarbij je niet zelf verf hoeft te mengen? Dallista schreef:Nardxash: Ravensburger? Kan het niet goed zien, maar lijkt er wel op.
Eefsel: niet mengen: Ravensburger, Plaid, Schipper
Wel: Paintworks. De andere die ik daarvan ken zijn niet aan te raden, vind ik (Reeves, Royal & Langnickel), hoewel Reeves dacht ik wel overeen komt met de plaatjes.
Hoop dat die morgen binnenkomt 

knap dat jullie de moed en het doorzettingsvermogen hebben om ermee bezig te zijn. Mijn actionschilderij ligt nog steeds in de kast. Ik werd zenuwachtig van die kleine stukjes. Dus ik wil toch eens op zoek naar iets met wat grotere vlakken. Mochten jullie tips hebben. Vind het wel leuk om in de winter wat te kunnen schilderen. capopjekop schreef:Dus ik wil toch eens op zoek naar iets met wat grotere vlakken. Mochten jullie tips hebben. Vind het wel leuk om in de winter wat te kunnen schilderen.
Ben niet zo creatief dat ik makkelijk mijn eigen twist geef aan een schilderij, dus ben nu heel erg benieuwd naar Schippers