Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cloudspoetry schreef:Horsenart95 schreef:EMMAxSAMMY: Mooi gedaan! Voor mij zou er nog wel wat meer contrast in mogen, dus meer schaduw en meer highlights. €20![]()
Anniek22: schattige konijntjesgezien het kleine formaat €15 per schilderijtje. Ook zou ik nog wel wat meer detail willen zien
![]()
KittyDylan: mooi! Ik mis alleen de wimpers van het paard, maar ik weet niet of die ook duidelijk te zien waren op de voorbeeldfoto natuurlijk. Ook lijkt het alsof de tekening nog niet af is, doordat je nog allemaal papier rondom ziet. Het oog zelf ziet er wel heel goed uit!€5,-
cloudspoetry: Ik vind ze allebei prachtig! Het poesje zag ik al op facebook voorbij komen volgens mij![]()
Voor de kat zou ik €50 euro geven en voor het paard €80. Ik weet niet hoeveel je normaal vraagt?
Amai ! Hartelijk bedankt ! Voor de kat (A4 in pastel) vraag ik 35€ en het paard (A3 in pastel) 65€
Citaat:Annelinnie: Ik vind de hond erg mooi, ik herken het ras en de ogen echt... Mooi! Wat wel meer mag zijn dunne haartjes. heb het idee dat het een beetje stopt, de haren zegmaar. Ze worden niet van dik naar dun maar zijn dik en ''stoppen'' opeens. ik vind de glans helemaal top, het zijn echt alleen de haartjes waar ik me een beetje aan stoor. Nu zou ik er ongeveer 125 euro voor geven, en als de hartjes mooier waren geweest zeker boven de 150 euro! Supermooi! Wat is het formaat en het ''spul'' waar je het mee hebt gedaan?