Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noorhermans1 schreef:als je een patroon gaat leggen heb je iets nodig om de steentjes op te pakken en op de folie te leggen als dat klaar is strijk je dat op. wil je bijv. je handschoenen doen pak je de aplicator en kan je met de aplicator de lijmlaag warm maken en er zo op 'lijmen'
iertje93 schreef:noorhermans1 schreef:als je een patroon gaat leggen heb je iets nodig om de steentjes op te pakken en op de folie te leggen als dat klaar is strijk je dat op. wil je bijv. je handschoenen doen pak je de aplicator en kan je met de aplicator de lijmlaag warm maken en er zo op 'lijmen'
ahaaaa![]()
dus eigenlijk kan ik op alle drie de dingen het er gelijk op lijmen?
heb je dan wel strijkfolie nodig?
ohoo ik ben zo handig bezig
Michelle77 schreef:noorhermans1 schreef:leuk toch?
dan zou ik zeker sws voor swainstones gaan! glinteren veel mooier! en nu je ze voor -50% hebt!
ik bestel altijd op hotfixhobby
Ik zie helemaal geen aanbieding op hotfixhobby? Of zie je dat pas als je iets bestelt?
Michelle77 schreef:noorhermans1 schreef:leuk toch?
dan zou ik zeker sws voor swainstones gaan! glinteren veel mooier! en nu je ze voor -50% hebt!
ik bestel altijd op hotfixhobby
Ik zie helemaal geen aanbieding op hotfixhobby? Of zie je dat pas als je iets bestelt?
Michelle77 schreef:Voor op mijn wedstrijd outfit raden jullie swainstones aan?
Hoeveel zou je nodig hebben voor het kraagje en evt zakken?
Ik heb een Kentucky Concours jasje, met net boven 1 van de zakjes het logo van Kentucky in gouden letters. Nu ga ik de knopen vervangen voor zilveren, dus ik wilde de naam met een zilveren stift "inkleuren" maar misschien kan dit ook wel met steentjes
iertje93 schreef:en 'leggen' is dus met de aplicator?
moet ff alles duidelijk maken voordat ik mijn steentjes en wedstrijdjasje verknal
Michelle77 schreef:Voor op mijn wedstrijd outfit raden jullie swainstones aan?
Hoeveel zou je nodig hebben voor het kraagje en evt zakken?
Ik heb een Kentucky Concours jasje, met net boven 1 van de zakjes het logo van Kentucky in gouden letters. Nu ga ik de knopen vervangen voor zilveren, dus ik wilde de naam met een zilveren stift "inkleuren" maar misschien kan dit ook wel met steentjes
Michelle77 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zou ik dan ss6 (2mm) nodig hebben?
wb de actie, er is dus een minimum bestelbedrag van 10,- dus nu moet je voor 20,- bestellen?