Ik heb de landtong klaar. Op naar het laatste stukje. Het zeilbootje! Dat word nog een heel gepriegel haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:Hihi wat grappig Dallista! Ik begin juist met de lichte kleuren omdat ik die op het einde super saai vind om te doen hihi.
JudithO schreef:Wauw Liesjuh wat ont-zet-tend gaaf!!!
Heb je hem toch eerder af dan ik
Nardxash, weet je al een beetje wel merk je wilt bestellen? Ik heb zelf alleen maar Paintworks, maar die kun je niet of nauwelijks in Europa krijgen.
JudithO schreef:zal ik eens gaan doen dank je welAls je dit topic een beetje doorleest, zie je wel welke merken aan te raden zijn.
Er zijn meerdere merken die op de doos heel mooi zijn, maar uiteindelijk enorm tegenvallen als je de painting af hebt. Volgens mij was Ravensburger daar 1 van, maar pin me er niet op vast.
De makkelijkste manier om de ervaringen terug te vinden is gewoon binnen dit topic zoeken op de merknaam die jij tegen bent gekomen, zoals in jouw geval Ravensburger.
Dallista schreef:Ligt er maar helemaal net aan wat je zoekt in een schilderij. Je kan bij elke Pipoos winkels grote PbNs van Reeves en Royal & Langnickel krijgen, maar als je kwaliteit zoekt, raad ik beiden sterk af.
Ravensburger is niets mis mee, trouwens. What You See Is What You Get, goede verf (mits je het niet maanden laat liggen na openen). Ze hebben hele mooie paintings voor volwassenen. Goede hobbywinkels (en speelgoedwinkels) verkopen ze wel.
Schipper is Duits, ook goed, WYSIWYG, kan je on-line bij winkels bestellen, of van amazon of ebay Duitsland bijvoorbeeld.
Andere goede zijn Plaid en Paintworks, maar die moet je echt importeren uit de VS.
edit: Ravensburger (de volwassenen edities): https://www.ravensburger.de/kreative/ma ... index.html
De ene is wat gedetailleerder dan de ander. Ik heb de Japanische Kirschbluete hiervan gemaakt, dat was een enorm gepriegel met al die kersenbloesem, maar leuk ding!
Suzanne07 schreef:Mooi!! Ook van die mooie kleuren. Je schiet al best op!
Ik heb nog nooit iets van Plaid geschilderd, moet ik toch echt eens proberen