Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsenart95 schreef:EMMAxSAMMY: Mooi gedaan! Voor mij zou er nog wel wat meer contrast in mogen, dus meer schaduw en meer highlights. €20![]()
Anniek22: schattige konijntjesgezien het kleine formaat €15 per schilderijtje. Ook zou ik nog wel wat meer detail willen zien
![]()
KittyDylan: mooi! Ik mis alleen de wimpers van het paard, maar ik weet niet of die ook duidelijk te zien waren op de voorbeeldfoto natuurlijk. Ook lijkt het alsof de tekening nog niet af is, doordat je nog allemaal papier rondom ziet. Het oog zelf ziet er wel heel goed uit!€5,-
cloudspoetry: Ik vind ze allebei prachtig! Het poesje zag ik al op facebook voorbij komen volgens mij![]()
Voor de kat zou ik €50 euro geven en voor het paard €80. Ik weet niet hoeveel je normaal vraagt?
Rebbocop schreef:Tekeningen op Blz. 119:
Anniek22: Leuk! Verhoudingen kloppen goed en leuke kleurtjes. Hoelang heb je erover gedaan? Zou er zelf 20-30 euro voor geven.
Horsenart95: Super! Ik vind de blik heel mooi. De haartjes lopen zoo mooi! 40-50 euro, wordt meer als er ook een achtergrondje komt
EMMAxSAMMY: Wauw! Echt heel mooi! Mijn aandacht gaat vooral naar de haren op de neus, probeer dat ietsje minder te maken. 60-70 Euro.
Anniek22: Eerste konijn: Leuk! Komt bij mij over als een rustig konijntje. Leuk dat je er zulk soort expressies in krijgt! Dat het op hout is gemaakt, geeft een leuk effect. Ik mis echter nog wel wat details, maar ik weet uit ervaring dat dat bij die pluizige konijntjes best lastig gaat. 30-35 euro.
Anniek22: Tweede konijn: Ook heel gaaf! Het oog loopt alleen wat minder mee in het lichaam van het konijn, ook aan het snuitje kan iets meer gewerkt worden. Die oortjes vind ik echt heel mooiOng. 25 Euro.
KittyDylan: Wow! Je voelt de expressie!! Heel erg mooi gedaan, en een leuke eigen stijl! Ik ben zelf erg benieuwd hoe een tekening in kleur eruit zou zien van jou, zou je dat willen doen, voor mij?![]()
40 Euro.
Cloudspoetry: Heel erg mooi! Ik dacht heel eventjes dat 'ie echt wasOp A4 en zoveel details! Zeker 60 Euro waard!
Cloudspoetry: Super! De lijnen en schaduwen lopen heel erg mooi, ga zo door!! Zou 'em zo in mijn kamer hangen80 Euro!