Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik taxeer wat ik een werk waard vind. Wat een ander voor mijn werk uit zou geven is niet van invloed op hoe ik die persoon beoordeel, hoewel ik sommige taxaties die ik wel eens krijg te laag vind.
hannah41 schreef:_San87_ schreef:Ik taxeer wat ik een werk waard vind. Wat een ander voor mijn werk uit zou geven is niet van invloed op hoe ik die persoon beoordeel, hoewel ik sommige taxaties die ik wel eens krijg te laag vind.
Precies dit inderdaad. Ik hoor waarschijnlijk ook wel eens bij de wat lager taxerende groep omdat ik gewoon niet zo goed ben in taxeren en voor sommige dingen bovendien gewoon niet hoger als een bepaald bedrag zou geven. Niet omdat het niet goed is, maar omdat ik het persoonlijk gewoon niet zo vind. Als je een bepaald bedrag wilt horen moet je het hier niet plaatsen lijkt me.
_San87_ schreef:Misschien is dat omdat de werken ook niet meer waard zijn? Heb je daar al aan gedacht?
Eerlijk is eerlijk, niet alle werken die geplaatst worden zijn bedragen met drie cijfers waard.
Nayomie schreef:[ Afbeelding ]
Horsenart95 schreef:
EMMAxSAMMY schreef:Anniek22 schreef:EmmaXsammy.... Ik denk 12,50..? Niet heel speciaal t is zonde van de benen vind ik
lol
haha ik krijg 40,- betaald voor mijn tekeningen
maar ja ieder zijn mening