Hele mooie platen weer, OnMyWay! Die ene uit Animorphia is er ook eentje waar ik erg tegenop zie, idd een hoop werk. Hele gave achtergrond heb je gemaakt voor de plaat uit Het Betoverde Woud, lekker creatief!
Marjoow, leuk om eens mandala's met potlood te zien! Geeft weer een heel ander effect, leuk!
SVRL Mooie mandala's, ik word helemaal vrolijk van al die kleurtjes!
Lisette, prachtige mandala! Die is echt helemaal mijn smaak, heerlijk al dat roze!
Carineken, ik moet even gaan zoeken voor je, maar kwam laatst een leuke site tegen die echt enorm veel soorten boeken verkoopt. Zal straks even kijken of hij nog in m'n geschiedenis staat.
Hier amper aan het tekenen toe gekomen, had weinig tijd en in de tijd die ik wel had heb ik een vogelvoederhuisje opgepimpt. Ook leuk om te doen, maar het tekenen kriebelt wel weer.
Heb me voorgenomen om wat meer kleurtjes te mengen in mijn mandala's. Moet zeggen dat het me wel bevalt, al is het een uitdaging. Daarstraks zat mijn wachtarts bij me, op zijn aanraden heb ik een stuk van mijn laatste prent niet ingekleurd. Zal mijn vriend maar niet zeggen dat ik naar het advies van een man geluisterd heb.
Siggislief Wow dat is echt gigantisch. Hier net weer begonnen met een kleurplaat. Dus gaat nog wel even duren. Ik heb weinig zin om naast mijn zittende baan om nog veel te zitten.