[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:43

Leintje 70!
De rest heb ik volgensmij al getaxeerd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:07

Mooie, duistere sfeer, Leintjeo, dat heb je goed gedaan. Knap ook, voor een eerste pasteltekening. Wat is het formaat?

A4 zou ik zeggen 50 euro, voor A3 75 :).

Leuke werken, yvanna. Zijn de laatste twee werken acryl? Van de eerste vind ik het idee echt heel leuk, pastel leent zich daar ook mooi voor, wel zou ik denk ik meer uitwerking in de neushoorn mooier vinden. Ik vind 25 euro een nette prijs, denk ik :).

Dan de schilderijen, voor het eerste schilderij, het paard, zou ik denk ik niks vragen :). Het mag wat netter uitgewerkt worden (zie de witte lijntjes bij de teugels, bijvoorbeeld), durf te mengen, over de verf heen te gaan. Wel ben je goed op weg. Lekker door schilderen.

Voor wat betreft de mensen, die vind ik al veel mooier en gedetailleerder geschilderd. Hoewel de verf nog niet dekkend is aangebracht (zie bijvoorbeeld de lijntjes van het raster), vind ik dit wel beduidend beter. Ik denk dat 35 euro redelijk is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:12

Afbeelding

Grafiet op A3 formaat papier.

Surprise me :D.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:13

_San87_ schreef:
Mooie, duistere sfeer, Leintjeo, dat heb je goed gedaan. Knap ook, voor een eerste pasteltekening. Wat is het formaat?

A4 zou ik zeggen 50 euro, voor A3 75 :).

Leuke werken, yvanna. Zijn de laatste twee werken acryl? Van de eerste vind ik het idee echt heel leuk, pastel leent zich daar ook mooi voor, wel zou ik denk ik meer uitwerking in de neushoorn mooier vinden. Ik vind 25 euro een nette prijs, denk ik :).

Dan de schilderijen, voor het eerste schilderij, het paard, zou ik denk ik niks vragen :). Het mag wat netter uitgewerkt worden (zie de witte lijntjes bij de teugels, bijvoorbeeld), durf te mengen, over de verf heen te gaan. Wel ben je goed op weg. Lekker door schilderen.

Voor wat betreft de mensen, die vind ik al veel mooier en gedetailleerder geschilderd. Hoewel de verf nog niet dekkend is aangebracht (zie bijvoorbeeld de lijntjes van het raster), vind ik dit wel beduidend beter. Ik denk dat 35 euro redelijk is.

dankjewel! ! :D die mensen en het paard waren de eerste keer in acryl dus was even lastig, bedankt voor de ttips en de taxaties!!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 02:35

Stefieke1997: Technisch allemaal zeer goed maar vind het moeilijk om er een prijsje op te plakken :')
40 euro?
yvanna: Ik vind de eerste +:)+ 25euro, de tweede vind ik al wat minder omdat het uit verhouding is (oren te groot) ik weet het niet..
Robynn: Heb eerlijk gezegd ook geen idee, vind het niet bepaald een boeiend onderwerp.. kan het echt niet zeggen :P
Nayomie: Ik zou zeggen 20/25
lisa_xxx: Knap gedaan voor de eerste keer, probeer het echt onder de knie te krijgen en details toe te voegen, baal er altijd ontzettend van dat vele tekeningen worden uitgewreven :)
leintjeO: Ehm jah, waar moet ik beginnen :') Als ik dan iets negatief moet zeggen ik haat HP :') maar jeetje die tekening is gewoon onbetaalbaar :+ voor mij zit je boven de 200 :P
yvanna: Geen idee, echt waar. Ik voel mij alleen een beetje oncomfortabel bij de mensen.. ik denk dat je wat minder ruw te werk moet gaan :P

Links: 60x50 (en echt, daar heb ik immens veel uren aan besteed niet normaal). Het was ander papier, helemaal niet gewend en moest echt lang bezig zitten om tot een mooi resultaat te krijgen :+
Is met zwarte (nero) potloden van cretacolor en OI

Rechts: A3, daar heb ik gelukkig al wat minder tijd aan moeten besteden, pak in het totaal 6 uurtjes. Bij deze ook op mijn vertrouwde papier <3 en met hetzelfde materiaal :)

Afbeelding

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:33

san 87- erg gaaf! 40? erg knap hoe je dat haar zo mooi maakt!
x titanic- eerste 45 erg mooi en gedetailleerd
tweede- 45 erg mooi! die twee buitenste hadden of wat donker gemoeten of de achtergrond donkerder zo valt het lichaam weg bij de achtergrond.

Afbeelding
( ik krijg hem niet recht sorry)

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:06

Yvanna: 1e; 25 euro
2e; 5 euro
3e; 15 euro
San 87: Prachtig, zeker 50 euro
xTitanic: Beiden zijn heel mooi, beiden zeker 40 euro
Yvanna: Mooi, 20 euro

A4 Bruynzeel kleurpotloden:

Afbeelding
Sorry voor de slechte foto.

MartyMcfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:59

Yvanna: 1e 15 euro
2e zou ik nog niks voor geven..
3e 10 euro.
_San87_: wauw ongelofelijk mooi gedaan! 70 euro?
xTitanic: vind altijd dat je een ongelofelijk mooie stijl hebt, 50 euro per stuk?
manonnevot: vind het een hele gave tekening, 45 euro?

en hier kom ik dan met mijn 3e pasteltekening :p op A4

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:21

San87, 80/90 euro
xTitanic, 60 euro
manonnevot, 50 euro
MartyMcfly, let nog een beetje op de verhoudingen, maar zo'n 20 euro

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:38

xTitanic: Veel verbeterd man! :j Kwa detail en contrast zit je goed, juist nog wat bijsturen qua 'anatomie'. De linkse gezien formaat en kwaliteit zo'n 50 euro? De A3 zo'n 30-35 euro.

Yvanna: imo net niet goedgenoeg om verkoopswaardig te maken (terug, dat is mijn opinie).
Je bent wel goed opweg, afwerking is nog wat ruw (heb je ook eerst je achtergrond over je paard geschilderd? Eerst achtergrond, dan onderwerp).

Manonnevot:Erg net met die bruine achtergrond. Je kleurwerk is echter wel wat slordig (redelijk streperig?). Wel mooie kleuren! Zo'n 20-30 euro?

MartyMcfly: Niet verkoopswaardig maar wel beloftevol :j Kijk wat meer naar je compositie van je onderwerp, probeer er ook wat contrast in te steken en te experimenteren met kleur. Het oogt wat braaf.

Een van een tijd geleden, ik werk normaal niet digitaal en dat is er wel aan te zien :+
En de kwaliteit is behoorlijk verminderd met uploaden, maar ach excuses excuses.
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 18:33

15 euro. Beetje dofjes.

Afbeelding

guusjew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 02:30

Afbeelding

Als je die streep over het papier even weg denkt ik wilde er eigenlijk nog een lijf aan maken maar vond het uiteindelijk zo mooier

guusjew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 02:32

Nayo ik denk zowiso 40!!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:26

Wat een verschrikkelijk leuk topic is dit toch ook en wat ben ik aan het genieten van de tekenkunsten en talenten van iedereen
Ik vind elk kunstwerkje stuk voor stuk mooi , puur omdat er altijd een stuk persoon van diegene inzit
Dit maakt het taxeren wel moeilijk want ik vind elke tekening en schilderij wat waard omdat de persoonlijkheid van de kunstenaar inzit

Dit gezegd hebbende ga ik toch wat taxaties proberen

pagina 113

xTitanic : Ik vind dat jij echt met elke tekening vooruit gaat echter vind ik deze tekening tja hoe zeg ik dat , ik vind het hoofd van de voorste pony net wat te groot , het kijkt voor mij in ieder geval niet helemaal lekker weg . Wat niet wegneemt dat ik je contrast gebruik heel erg mooi vind en het is nog steeds een aansprekende tekening .
Ik zou zeggen 150 a 170 euro , mede door het formaat

Iertje Wat een schattige tekening ! Probeer nog iets meer met contrast te tekenen en niet zoveel uit te vegen maar het hoofdstelletje vind ik bijvoorbeeld erg goed gelukt
Je hebt hier hele leuke doezelaars bijvoorbeeld voor , dit is een soort papier pennetje waardoor je iets gerichter gebruik kunt maken van het uitveeg effect
Probeer ook iets dichter te 'kleuren' ik vind de pony nog iets krasserig overkomen maar ik vind dat je heel leuk op weg bent !
Voor deze tekening zal ik nog niets geven maar dat heeft te maken de papierkeuze , het uitvegen en dat er geen achtergrond bij is

Iolanthe Alleen de eerste tekening is zichtbaar voor mij
Ik vind dat je heel goed op weg bent zoals het neusje vind ik al heel aansprekend en het oogje ook !
Echter mis ik toch nog wat verhoudingen hier en daar
De oortjes zijn naar mijn mening wat klein en het nekje wat te dik
Wel vind ik dat je al heel erg je best hebt gedaan op de afzonderlijke haartjes en ik vind je schaduwgebruik met de vlakken eigenlijk wel heel erg leuk
Probeer de haartjes toch wat dekkender te tekenen want zie toch nog het papier erdoorheen
De rimpeltjes bij de mond vind ik gewoon te schattig ! probeer wat meer op die details te letten en dan komt het helemaal goed
Voor nu zou ik ook nog niks geven maar ga alsjeblieft wel door oefenen !

Fnanne Ik vind jouw stijl helemaal geweldig ! tussen realisme en tekening in , Prachtig !
Ik durf het bijna niet te zeggen maar heb je tijden gevolgd en heb het idee dat je met je pasteltekeningen nog een beetje aan het zoeken bent ?
Je schilderijen vind ik namelijk stuk voor stuk prachtig maar zie in je pasteltekeningen toch weer een hele andere Fnanne , neemt niet weg dat ik ze niet mooi vind natuurlijk maar anders

1e pastel : Prachtig kleurgebruik en heel levendig echter kijk ik tegen de hals ietwat raar aan
Kan mijn vinger er niet helemaal opleggen maar het stuk waar de manen ophouden daar klopt voor mijn gevoel iets niet , omdat het a4 is zeg ik 120 a 140 euro

2e schilderij : Prachtig en door de grovere toets helemaal mijn smaak
Ik vind het heel mooi dat het paard uit het doek lijkt te komen
250 a 275 euro (ook mede door het formaat)

Xlisamaxime : Prachtig en die ogen ! heel erg mooi
Ik vind dat je zo mooi begonnen bent met het voor ons Linkeroog wat zit daar een mooie details in
hetzelfde geld oor de bovenkant van het hoofdje
De veren vind ik heel mooi aangezet daar en die snavel , wat heeft die een mooie diepte heel erg gaaf !
Wat ik dan zo jammer vind is dat ik het idee heb dat je het andere oog een beetje ', hoe zeg ik dat , afgeraffeld hebt ik mis namelijk de details die je wel in het linkeroog hebt aangebracht .
Kijk maar eens goed naar de mooie schaduw in het ooglidje van de linker en dan naar de rechter
Dit is het zelfde als de veertjes boven et oog (wimper) deze mis ik in het andere oogje ook
En ook de veertjes van de brst/kin had je wat mij betreft meer mogen aanzetten
Ik vind het wat jammer want zie een behoorlijk talent bij je !
Ik schat je tekening nu op de 40 a 60 euro

MousakaWat ben je al goed begonnen voor een eerste keer !
Je kunt zien dat je goed gekeken hebt en dat is een heel goed begin
Ik vind de potloden bv heel erg goed gelukt ! en ook de schaar is mooi in vorm en klopt gewoon
Het enige wat ik nu in je schilderijtje mis is wat perspectief en schaduw waardoor het geheel nog een beetje plat lijkt
De potjes bijvoorbeeld had je meer lichtinval kunnen geven zodat ze wat meer lijken te staan , kijk nog eens goed hoe het licht daarop valt en probeer een highlightje te geven dan komen ze ook al iets meer omhoog in het beeld (snap je me nog haha)
maar je verhoudingen vind ik al keurig hoor en ik ben wel benieuwd wat voor cijfer je hier voor hebt gekregen
Voor nu zal ik er ook nog niks voor geven maar echt doorgaan want ook bij jou zie ik talent

De tweede tekening kan ik niet veel over zeggen omdat ik dit meer een schetsje vind

_roodvos_ Ook dit vind ik een heel leuke pastel en heel mooi begin
Je hebt al heel erg je best gedaan op de schaduwen en ook vind ik hem heel mooi dekkend
Het neusje vind ik heel aaibaar en goed gelukt
Toch mis ik wat verhoudingen , het neusje vind ik iets te grof en groot en wat ik jammer vind zijn de oogjes die komen op mij heel erg rood over en ik mis het glansje zeg maar
Het halster vind ik al heel erg mooi maar ligt nog iets te strak en plat op het hoofdje
De schouder vind ik heel mooi gedaan vooral door de schaduw die je erin gemaakt hebt maar ik vind de aanzet nog niet helemaal kloppen deze is naar mijn idee iets te hoog en ook wat te grof
Het voorplukje vind ik echt te schattig en heel leuk gedaan
Maar al met al kun je zien dat je goed je best gedaan hebt en dat je goed geprobeerd hebt de tekening af te werken
Zo als tekening zou ik er nog niks voor geven maar als het mijn paard was geweest was ik er heel erg blij mee geweest

de andere 2 werkjes krijg ik niet zichtbaar helaas

plovesb Die eerste ! Wow prachtig !! heel mooi kleurgebruik en ondanks dat het abstract is heel duidelijk wat er geschilderd is , ik vind het moeilijk op abstracte werken commentaar te geven maar mij spreekt hij heel erg aan
Vind het heel moeilijk hier een waarde aan te hangen mede ook omdat hij mij persoonlijk erg aanspreekt
Ik zou zeggen 250 a 300 euro maar vermoed dat hij wat meer waard is

De tekening kan ik wat moeilijk zien door de kleine upload e de weerspiegeling maar wat ik zie vind ik prachtig kan hier helemaal geen commentaar opgeven verder , wat een prachtige dynamiek zit erin
ik zeg 200 euro met de mooie lijst en pass partout

Voor nu stop ik er even mee het is best vermoeiend dit haha maar wil elke tekening meenemen en goed naar kijken dus even een pauze maar zal zeker weten de rest van de pagina's meepakken

Toch wil ik de mijne er even tussendoor gooien haha
Is al een aardige tijd geleden gemaakt
Foto maken is wat moeilijk

Harry Muskee (overleden zanger Cuby and te Blizzards)
Verschillende hardheden vulpotlood , grafietpotloden en doezelaar
Het formaat zit tussen a4 en a3 in , grofkorrelig papier 180 gram

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 19:05

Nenah, de honden vind ik echt fantastisch :+:. Heel mooie vachtstructuur en zo aaibaar... Supermooi. 350 euro toch zeker. Knap formaat ook, pfff.

De paarden vind ik daarentegen minder. Qua techniek weer even goed als altijd, maar qua verhouding kijk ik toch vreemd tegen het drietal aan. Bij de eerste trekt het bit zo vreemd naar beneden, bij de tweede lijkt het hoofd in te deuken bij het voor ons linker jukbeen en bij de derde lijkt de neus ook in te deuken. Vandaar dan ook een wat lagere taxatie van 75 euro :). Misschien ligt het aan de foto, hoor, I don't know.

Yvanna, dit werkje is al weer beter dan je voorgaande. Ik heb het idee dat je eerst het paard hebt gemaakt en daarna de achtergrond zwart hebt gemaakt, klopt dit? Zo ja, dan kun je dat beter omdraaien zo voorkom je witte puntjes in je werk. 40 euro denk ik zo.

Manonnevot, ik vind het wel lastig beoordelen zo in de lijst met bijbehorende spiegeling, haha, ik heb het idee dat er daardoor details verloren gaan. Ik vind je in je tekenen enorm vooruit gegaan, het paard heeft een hele lieve blik. Als tip, kantel je foto's, dan hoeven wij onze nekken niet te verrekken :D. Ik denk dat deze tekening wel 50 euro waard is.

MartyMcfly, voor een derde tekening doe je het heel netjes, hoor. De oren van het paard lijken wel heel erg groot in verhouding met het hoofd. Ik zie dat je het pastel hebt uitgeveegd, probeer dat met de bovenlaag te vermijden, op die manier houd je structuur (van de vacht en de spieren/pezen/botten) in je tekening en zal je paard nog echter lijken. Het oog ziet er vriendelijk uit, probeer dezelfde details in de rest van je tekening te brengen. Voor nu vind ik het nog niks waard.

Quebelle, volgens mij heb ik beter werk van je gezien... Maar voor een eerste keer digitaal helemaal niet verkeerd :D. Het geheel oogt wel heel wazig, net alsof je de hele tekening hebt geblurd. Ik weet niet wat voor waarde ik hieraan moet hangen, sorry :o.

Nayomie, ik zie een prachtig uitgewerkt hoofd op een afgeraffeld lichaam, zo zonde... Ik snap denk ik wat je probeerde te doen (de nadruk moest op het hoofd komen te liggen, daardoor is het lichaam wat waziger/minder uitgewerkt?), maar ik vind de uitwerking minder, zoals ik zei lijkt het afgeraffeld. Je manen zijn al stukken beter geworden, oefening baart echt kunst. 45 euro denk ik :).

Zo, Su_Cr_Cheese, jij hebt hard gewerkt :D. Ik probeer net als jij leuk en behulpzaam commentaar te geven en daar gaat inderdaad tijd in zitten.

Ik ken de persoon die je getekend hebt niet, maar ik vind het wel een sterk werk. Niet eens perse omdat het een perfect plaatje is, maar door de ogen. Het gebruik van contrast vind ik heel goed gedaan, ik pleit voor zwart echt zwart maken. Ik denk dat je in de huid/lippen meer detail zou kunnen aanbrengen (al is dat ook weer afhankelijk van de referentiefoto, daar weet ik alles van...), daarnaast heb je geloof ik een beetje de neiging om je werk te 'omlijnen', als je me vat. Ik denk dat wanneer je daar nog wat aan werkt (misschien doe je dat in andere werken wel, hoor) het geheel nog realistischer zal zijn.

Ik denk dat een 75 euro een prima prijs is.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 19:31

Ik heb eerst de achtergrond gedaan :) (dat witte klopt het papier is erg hobbelig en daar zit dan net geen verf heb dit ondertussen al aangepast :) )
Afbeelding
(Kijk maar had het eerst gedaan)

guusjew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:16

Kunnen jullie me mischien ook vertellen wat mijn tekening waard is of mischien wat tips? Hij staat hierboven

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 22:05

@Su_Cr_Cheese, Wauuw mooi! Duidelijke blik, 70-80 euro!

@guusjew, als ik jou was zou ik nog even dooroefenen.

Ik heb hem nog aangepast, lichaam verbetert etc. Zou die opnieuw getaxeerd mogen worden? :o

Afbeelding

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 11:55

Nayomie schreef:
@Su_Cr_Cheese, Wauuw mooi! Duidelijke blik, 70-80 euro!

@guusjew, als ik jou was zou ik nog even dooroefenen.

Ik heb hem nog aangepast, lichaam verbetert etc. Zou die opnieuw getaxeerd mogen worden? :o

[ Afbeelding ]

Mooie tekening! Ik vind alleen met name de schouder en hals niet helemaal lekker qua lichtinval en schaduw. Hierdoor lijkt de anatomie niet kloppen. En leg je de nadruk op botten/spieren die daar niet zitten ;) verder wat ik zeg een mooie digitale tekening met fijn kleurgebruik.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 03:21

Su_CR_Cheese: Wauw ik kan daar geen prijskaartje aanhangenoomdat ik vind dat hij perfect getekend is!
yvanna: Sorry een ttekening die niet af is vind ik moeilijk te beoordelen..
Nayomie: Mooi! Het lijf vind ik soms iets te bruin en de borst ook, het kleurverschil is te drastisch. Het hoofd vindik wel erg mooi!

Morgen zal ik wat meer taxeren, mijn mobiel geeft momenteel die irritante witte kleurloze Bokt weer..
Dit is acryl op canvas van ik denk 25x25 ongeveer

http://i60.tinypic.com/1e0wia.jpg

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2v10 ... LHQgJ60uSw

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 09:42

Zesteigert sorry ik zou daar geen geld voor geven. Ik vind hem te leeg en de kleuren te donker.

Su ee cheese mooi 40

Guusje hier zal ik geen geld voor geven

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:52

ZeSteigert schreef:
Su_CR_Cheese: Wauw ik kan daar geen prijskaartje aanhangenoomdat ik vind dat hij perfect getekend is!
yvanna: Sorry een ttekening die niet af is vind ik moeilijk te beoordelen..
Nayomie: Mooi! Het lijf vind ik soms iets te bruin en de borst ook, het kleurverschil is te drastisch. Het hoofd vindik wel erg mooi!

Morgen zal ik wat meer taxeren, mijn mobiel geeft momenteel die irritante witte kleurloze Bokt weer..
Dit is acryl op canvas van ik denk 25x25 ongeveer

http://i60.tinypic.com/1e0wia.jpg

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2v10 ... LHQgJ60uSw

Is nog vrij lastig he een abstract schilderij maken? :Y) Wat is het concept erachter? Ik zou hier persoonlijk ook geen geld aan uitgeven maar dat kan ook aan de kwaliteit foto liggen

m_d3l13fj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:01

MartyMcfly heel mooi, 40,-
Quebelle, ik vind het sfeertje erg mooi maar ik vind het wel jammer dat hij een beetje dof is, 35,-
Su_Cr_Cheese, heel mooi, hij lijkt heel goed 90,-
Afbeelding
iets kleiner dan a-4

Noukie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:07

tekenpotloden op tekenpapier 32 cm x 48 cm
Afbeelding

m_d3l13fj3: Mooi! 25 euro
Nayomie: Erg mooi, maar iets bij de schouder klopt naar mijn idee nog niet helemaal. Ik vind een digitale tekening wel lastig te schatten qua prijs. 40 euro
Su_Cr_Cheese: Erg mooi! 80 euro
guusjew: Nog even oefenen om de anatomie goed te krijgen, gewoon veel doen!
Quebelle: Mooi, maar misschien nog iets hariger maken op sommige plekken. En iets meer detail, 20 euro.
MartyMcfly: Leuk, maar ik mis nog iets. 20 euro
manonnevot: Heel erg mooi! 50 euro
yvanna: Leuk, maar ik vind de manen met name niet zo mooi. 10 euro
xTitanic: Erg gaaf allebei! Beide 50 euro
_San87_: Wauw! 60 euro

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:55

pagina 113

Titanic prachtig €80

iertje93 nog even door oefenen maar je bent goed opweg!
€5

Iolanthe ik kan alleen de pony zien, ziet er goed uit! misschen iets minder "krassen" €12,50

Fnanne smelt wat een talent heb jij toch <3
€175 per stuk minstens!

xLisaMaxime erg mooi! alleen niet helemaal mijn ding €20

Mousaka ze spreken mij niet erg aan sorry, vind het meer schetsen voor in je portfolio

_roodvos_ De eerste is een leuk begin! al zou ik daar nog geen geld voor geven
De tweede vind ik het beste! €20
De derde spreekt mij niet zo aan sorry

Steef92 helemaal mijn ding prachtig <3 €50

plovesb De eerste vind ik gaaf maar heb echt geen idee sorry!
Die tweede is fantastisch €100

Jitske25 heel erg leuk, €20 per stuk

leintjeO zucht wat een talent en dat op jouw leeftijd, ontzettend knap! €75

annelinnie ik kan je foto niet zien helaas

Fry, heel apart! Leuk €50

m_d3l13fj3 Leuk begin €10

Pagina 114

Dirndl die vind ik echt zooo gaaf!!! €75

birgitje ik zou nog even door oefenen :)

xTitanic gaaf weer! €70

Xyris leuk! Niet helemaal mijn ding maar wel mooi gemaakt :) €35

Jitske25 ik vond je vorige tekeningen beter
€15 per stuk

Stefieke1997 gaaf! voor de bril €40 en het poppetje €25

yvanna De eerste vind ik erg mooi! €35 de tweede vind ik wat minder sorry €15

Robynn Heel apart, zou het echt niet weten sorry!

Nayomie mooi, misschien wat meer contrast? €25

Fair ik kan die van jou niet zien helaas

lisa_xxx ook deze kan ik niet zien

amy495 en die kan ik ook al niet zien ..

leintjeO wow wow wow! afhankelijk van het formaat €200

pagina 115

yvanna leuk vooral de eerste €17,50 per stuk

_San87_ heel gaaf!! €100

xTitanic die tweede <3 de hondjes €50 en de ponies €85

yvanna erg netjes! €30

manonnevot wat een leukerd ! €35

MartyMcfly jij hebt zeker talent! goed door oefenen!! €20

Quebelle sorry ik ben niet zo van de digi's €15

Nayomie idem, maar wel knap gedaan €25

guusjew nog even door oefenen :)

Su_Cr_Cheese wow prachtig!! €60

ZeSteigert ik kan m helaas niet zien

m_d3l13fj3 leuk begin! nog iets meer door oefenen en dan komt dat helemaal goed :) €10

Noukie22 idem :)

Nu de mijne
Mijn eerst schilderij ooit, man wat zijn kwasten lastig haha.
Iets groter dan a4

Afbeelding