Nooit uitstallen, gewoon niet doen dan valt het zo niet op
Die sjaal is mooi! Ik zou ook graag aan kleding beginnen, maar ik blijf altijd maar met mijn beestjes plakken. Ik moet nog een katoenen banaanrammelaar maken en ik heb er geen zin in
Goldie
Geplaatst: 19-04-15 13:37
Ik ga die sjaal maken als m'n kleedje af is
Ik ga het ook maar niet uitstallen, denk dat ik ga schrikken
Nerwen
Geplaatst: 19-04-15 13:39
Daar ben ik nu achter ja, ik doe dit nooooooit weer Dit is net als met boeken; als je ze allemaal op een hoop legt schrik je ook van de hoeveelheid. Aan de andere kant ziet het er wel mooi uit.
Ja en toen ging ik opruimen en kwam ik nog meer tegen Zelfs een doos borduurgaren die ik alweer helemaal was vergeten (is erfenis). Ik koop het meeste wel op basis van wat ik wil gaan maken, maar plannen veranderen wel eens en tja, soms zie je ook wel eens heel mooi garen liggen en soms hebben ze ook wel eens aanbiedingen en daar ga je dan hè
Leuk, die roze Pegasus
Blue_flower
Geplaatst: 19-04-15 16:36
Giolli schreef:
Ja. gaat helemaal goed. Lekker simpel, rond haken.
Ik heb veeel teveel om op de foto te zetten. 3 van die grote curverbakken vol met van-alles-en-nog-wat garen. Dan nog een berg katoen en zo'n 40 bollen Fenna.
Als manlief morgen naar werk is zal ik mijn voorraadje eens naar beneden trekken en misschien wat erbij bestellen hij werkt toch vrijdag pas weer thuis, dan ziet hij de postbode niet
Gefeliciteert Jans, en je onderschrift... Hoe vaak ik die wel niet geroepen heb en niemand die me begreep.
_Noah_
Geplaatst: 19-04-15 23:04
Wolven
Jan3, herkenbaar ik heb ook van alles wat ik voor de kleine wil haken, maar dat gaat haast in tweevoud hier want mijn zoontje van 3 wil ook alles hebben wat ik voor ukje haakt. Hij wilde ook de aap, maar gelukkig hem tevreden kunnen stellen met een kleinere beer
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 19-04-15 23:05
Alleen de manen nog. Ben er toch wel heel trots op.