[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:14

Ik zal ook maar weer eens taxeren :)

Pagina 112:

amy495: Ik zou hier nog geen geld voor geven, maar je bent goed op weg. Probeer minder te krassen, en meer kleur te verwerken. Als je goed kijkt, zitten er ook blauw- en groentinten in een bruine vacht.

Stefieke1997: Ik houd wel van het contrast in je werk, en de mooie 'glimstukken'. Voor de eerste twee 60 euro, voor de tweede (al zit er erg veel werk in, kun je zien) 40 euro, omdat het gezicht van het meisje niet lijkt te kloppen, en dat stoort.

Taartjee: bij een werk zoals dit, wat als realistisch bedoeld is, mis ik de details. Vind vooral de rugzak en het shirt mooi gelukt, maar neem vooral voor de haren wat meer tijd om die goed te krijgen. Voor nu 20 euro.

Nayomie: ik vind digi altijd erg moeilijk te taxeren, maar vind het wel echt prachtig! Houd van je stijl. 30-50 euro? Sorry, vind het erg moeilijk!

Uska: hmm, persoonlijk niet mijn stijl, maar wel interessant om naar te kijken. 20 euro

_Gummybear: hier zou ik nog niets voor geven, oefen nog door en kijk vooral goed naar contrast en haarstructuur :)

Tyrcanol: leuk, je ziet duidelijk verbetering tov. je vorige werken! Let wel op dat je niet te veel veegt, zo gaat de complete vachtstructuur verloren en dat is jammer. 10-15 euro

Century: mooi werk! Voor de eerste 40, voor de tweede 25. Vind bij de tweede de achtergrond wat kitscherig, en wat afleiden van het paard. Maar je werkt goed met het materiaal!

Yvanna: ik vind het wat te hard, de contrasten zijn te ongenuanceerd. Maar het oog is mooi gelukt. Ik zou je als tip mee geven: geduld bij het tekenen, probeer niet te veel te snel in willen vullen. Maar komt zo te zien helemaal goed met je tekenen :)

Manonnevot: kijk, hier vind ik het niet-super-gedetaileerde heel goed passen :)) Leuk, levendig! 25 euro

Pagina 113:

xTitanic: Mooi gemaakt, maar ik snap de overgang van het oor van het voorste paard niet zo - en dat stoort me helaas. 30 euro, maar voor een ander werk in deze stijl zeker 40.

iertje93: werk met verschillende hardheden in potloden, dat helpt je zeker verder. Nu is het wat vlak, wat jammer is. 10 euro

Iolanthe: hmm, ik vind het wel wat hebben, maar je moet ervan houden denk ik. Als je echt realistisch wilt gaan tekenen, let beter op hoe licht/donker de schaduwen zijn. Als je het grote-contrast-effect juist wilt gebruiken als jouw stijl, overdrijf het wat meer! Voor nu: 15 euro. De tweede: leuk! 10 euro

Fnanne: fantastisch kleurgebruik in de eerste; vind alleen het paard an sich niet mooi, dus zo'n typisch geval van 'Kunstenaar waarderen, kunstwerk zelf niet willen hebben.' Als ik er een prijsje aan moet hangen: 100 euro. De tweede: <3 prachtig! Die stijl, die compositie, ben erg onder de indruk! 150-200 euro

xLisaMaxime: Gaaaf, vooral de snavel is erg goed gelukt. 40 euro

Mousaka: ik zou hier ook nog niks voor geven, maar oefen lekker door! Probeer verschillende materialen en stijlen uit, dan vind je vanzelf iets wat bij je past.

Roodvos: het oog lijkt zo levenloos, en dat is jammer. Het lijkt bijna scary daardoor. Probeer verder met wat meer lagen te werken, dat je het papier eronder niet meer ziet, en wees gedurfd met kleurgebruik. In een bruin paard zit niet alleen maar bruin ;) 15 euro
Tweede vind ik beter, alleen iets krasserig. 15 euro
Derde kan ik weinig mee, sorry! Zou er dan ook niks voor geven, maar de liefhebber misschien wel.

Steef92: mooi, jammer dat het zo klein is! Op groter formaat zou je hier flink wat voor kunnen krijgen denk ik! Voor nu 20 euro

Plovesb: jaaa abstract :D Gaaf, vind de kleuren fijn warm, het kijkt erg prettig. 100 euro
De tweede <3 Ik ken hem uit het topic; fantastisch. 70-100 euro; vind het moeilijk te taxeren. Prachtig werk, klein formaat.. altijd moeilijk. Dus sorry als ik je met de prijs beledig!

Jitske25: erg mooi de eerste, wat een lieve uitstraling heb je weten te vangen. 50 euro. Tweede vind ik wat minder, oogt wat flets en vind de afsnijding niet zo mooi. 20 euro

LeintjeO: wat maak je toch prachtig werk! Erg mooi, wat een detail.. Vind alleen ook hier de afsnijding van het eerste paard niet mooi, maar dat is persoonlijk. 90 euro

annelinnie: leuk, mooi gedaan, alleen is vooral bovenin de vachtstructuur wat gek imo. Als ik uit ga van A4 formaat zeg ik 35 euro.

Fry: blijf hem fantastisch vinden! Jammer van het kleine formaat, maar voor nu 50 euro

m_dj3blabla (sorry := ) : zou hier nog niks voor geven, met name door de achtergrond. Maar je bent heel goed op weg!

Hier mijn werk: aquarel en fineliner op A3 formaat. Ik ben een beetje bang voor de reacties aangezien de meesten hier eerder fotorealistische dierenschilderingen plaatsen, maar ben toch benieuwd :)

Afbeelding

amber15

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:42

Ik vind hem echt supercool, Dirndl!
Eigenlijk geen idee wat ik zou taxeren..

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 09:43

zal nog eens wat oude tekeningen laten zien ben nog maar elf dus het kan zijn dat ik heel lelijk teken tegenover jullie

2012
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mooie kleuren gebruikt hier boven mij daar hou ik van iets grijs en kaal en op die tekening iets kleurrijk echt mooi!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:09

Hai :)
Even langs mijn kant ook nog eentje!

Spoedopdracht... op een A3, met een foto die niet groter ging als 700 pixels en de hond had potzwarte ogen haha. Zelf geïmproviseerd. :)
Afbeelding

Pagina 113

iertje93: Leuk begin maar hier geef ik nog niets voor. Vind het een beetje te 'vlak'.
Iolanthe: De eerste is echt niet zo mijn stijl, het zijn te veel overal van dezelfde 'streepjes' die je hebt gezet, alleen heel erg in vlakken. Je probeert wel te spelen met donker/licht, maar de overgangen zijn niet zo vloeiend wat het een beetje lastig maakt om naar te kijken vind ik en het net niet realistisch genoeg maakt..
De tweede tekening heb ik echt geen idee van, maar aangezien die ook echt klein is... ik weet het niet, lijk me meer iets wat je eens tekent in je vrije tijd maar het spreekt me niet zo aan om in huis t hangen, neemt niet weg dat het niet leuk is, want dat is het zeker! :D
Fnanne: Respect joh voor die eerste, zit echt een supermooie sfeer in... die eigenaar, als die dit allemaal ziet zal hij ook wel even denken wow mijn paard is beroemd :') hij/zij mag van geluk spreken :)) Goh toch zeker boven de 200! chapeau!!
Oh laat me niet taxeren op die tweede, heb er geen enkel verstand van :') maar het is wel echt prachtig!
xLisaMaxime: Dankjewel eerst en vooral voor je taxatie :o
Persoonlijk weet ik niet wat ik daarvoor zou geven! ook om dat het geen paard is maakt het moeilijk :') 25 euro schat ik :P
Mousaka: Dit ga ik niet meteen in m'n huis hangen, hiervoor geef ik nog niets :)
_roodvos_: Alle drie de werkjes spreken me ook nog niet direct aan... wel echt een leuk begin!
Steef92: Doe ff normaal ja, mag ik wat van je skills? :') ughh.. ook zeker boven de 100 (aangezien het formaat) maar jeetje! hoe kan jij dat?! :oo
plovesb: Dat eerste moet je mij echt niet vragen :') geen idee.. de tweede daarentegen toch wel een 70!
Jitske25:Leuke werkjes, 25 euro :)
leintjeO: Aparte stijl, maar ik hou er wel van! 50 euro :)
annelinnie: 30 euro

Hier stop ik even, ik ben moe :+

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 23:06

xTitanic:
Wat een lieve lobbes! Hoe lang ben je er mee bezig geweest? 45,-.

Birgitje:
Leuke start maar nog niet geschikt voor de verkoop. De laatste is mooi in verhouding! Ga zo door, je komt er wel :).

Dirndl:
Bijzondere stijl! Erg creatief, ik hou hier wel van! Ik zou toch zeker 150,- zeggen, al heb ik geen ervaring met aquarel. Mogelijk meer vanwege de tijd en materiaalkosten.

m_d3l13fj3:
Wat een gebruikersnaam zeg ^^, ziet er leuk uit, proporties zijn goed, hij lijkt alleen nog niet "af" qua contrast en scherpte. Ik zou zeggen hooguit 25 euro, maar meer als je er meer contrast en detail in aanbrengt.

Fry:
Mooi in elkaar gezet, mijn eerste indruk was gelijk "heelal" dus de boodschap komt goed over. Nou is er niet veel sprake van proporties in het universum maar de verdeling van kleur is heel mooi. Ergens tussen de 50 en 75 euro.

Annelinnie:
Heel mooi realistisch, al zou ik persoonlijk de ogen iets scherper maken, iets meer detail. Hoe lang ben je er mee bezig geweest? En hoe groot is het? Afhankelijk daarvan 100 tot 150 euro.

leintjeO:
Mooi! Heel realistisch, ga je nog wat met de achtergrond doen? 150 tot 200 euro.

Jitske25:
Mooi gemaakt met mooie potloden! De 2e zou ik meer de natuurlijke vormen van het paard volgen in plaats van met een rechte lijn stoppen bij de borst. 40 euro pst.

Plovesb:
Oke, normaliter houd ik absoluut niet van abstract maar deze vind ik toch echt wel mooi (plus, de presentatie is ook heel goed, dat helpt een hoop ^^. Hoe land ben je hier nou mee bezig? 200 tot 250,- voor de eerste, de 2e (wauw wat een detail voor de grootte) 130,-.

Steef92:
Heel mooi detail! Vooral ook vanwege het gebruiik van normaal potlood. 50,- vanwege de maat.

_Roodvos_:
Je hebt een mooie stijl alleen lijkt de neus ietsjes te groot. 35,-
De 2e +/- 50,-
De 3e 35,-

Mousaka:
Leuke tekeningen voor een eerste poging maar ik zou er verder niks voor geven. Maar oefening baart kunst. Dus als je het leuk vindt, ga vooral door!

xLisaMaxime:
Wat een detail, erg mooi, ik maak ook altijd graag zwart-wit tekeningen maar na een tijdje heb ik het wel gezien, vooral op A3 formaat. Maar deze is echt heel mooi! Ook de weerkaatsing in de ogen! 120,-

Fnanne:
Erg mooi! Leuk om te zien dat je meerdere soorten materiaal gebruikt.
De eerste: 175,- tot 200,-
De 2e 85,-

Iolanthe:
De eerste ziet er leuk uit, alleen lijkt het contrast niet helemaal te kloppen. Met wat meer tijd erin zou je er nog wat leuks van kunnen maken maar op het moment zou ik er niks voor geven.
De 2e is heel creatief, leuk in elkaar gezet en goed over nagedacht. 35.- vanwege de maat.

Iertje93:
Schattig! Ziet er goed uit, al denk ik dat, als je een ander soort potlood zou gebruiken je een veel beter contrast zou kunnen krijgen. Op het moment 35,-, met meer contrast zou ik gerust 60,- zeggen.

Dan mijn creatie, acrylverf op een linnen doek van 1,5m bij 75cm.
Deze creatie heeft 24 uur geduurd om te voltooien en is mijn 5e schilderij.
Het oog is van koper en goud en deze kleuren zijn ook terug te vinden in de horens en de "snavel".
Het oog en de horens kostten in totaal 5 uur om goed te krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Jitske25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:13

- leintjeO: Erg mooi! Oog voor details! - 60 euro
- annelinnie: Prachtig! Ik vind alleen de rechtermondhoek een beetje vreemd lijken. - 70 euro
- Fry: Ziet er leuk uit maar ik ben meer van realistisch werk dus geen idee wat het waard is.
- m_d3l13fj3: Probeer wat meer op een nauwkeurigere afwerking te letten en op details. Je bent goed op weg! - 10 euro
- Dirndl: Zeer creatief! Erg leuk concept! - 40 euro
- xTitanic: Erg mooi! Ik mis alleen de zwarte (wimpers, zijn geen wimpers denk ik) boven het linkeroog. Of hoort dat zo in vergelijking met het rechteroog? - 50 euro
- Xyris: Mooi! Maar geen idee wat het waard is.

-------------------------------------------------

Dan nu weer een tekening van mij. Deze is van een 4 jarige blauwschimmel-bonte ruin. Erg lastig om die vlekken te tekenen. Dan weer lichter dan weer donkerder. Ugh...
Dit paardje zelf beleerd samen met een vriendin. Deze tekening was dan ook het verjaardagscadeau voor mijn vriendin. Ze was er erg blij mee! Wil graag weten wat jullie ervan vinden!

A4-formaat, gewone kleurpotloden
Afbeelding

Daarnaast nog een tekening van Toby, hengstveulentje dat in april bij ons geboren is.
Echter ben ik niet helemaal tevreden over deze tekening. Ik vind hem niet helemaal gelukt.
Deze is ook op A4-formaat met gewone kleurpotloodjes.
Afbeelding

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:28

dirndl: 5 of 10 euro
birgitje: wil ik niks voor geven tip oefen realistisch tekenen
xtitanic: 30
xyris: 30
jitske: 20 en 20 let op de verhouding en het oog zit scheef.. voorderest erg mooi!

(ik plaats later een tekening van mijzelf kan t nu niet plaatsen)

Realisartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:56

dirndl: erg leuk gedaan het contrast van kleur tegenover grijstinten! 25 euro
birgitje: ik zou er nog geen prijs op plakken. Wel een goed begin met veel oefenen zal het steeds beter gaan.
xtitanic: zeer lief hondje! enkel vind ik het contrast van de lichte haren tegenover de donkere stukken wat groot. 35 euro
xyris: leuke stijl! ik vind het heel erg mooi gemaakt. 70 euro
jitske: voor beide zou ik 10 geven. vind het mooi maar persoonlijk zie ik het graag zeer realistisch.

Even een nieuwe techniek geprobeerd en die beviel me wel :)
Benieuwd wat jullie er van vinden.

roughstiften gecombineerd met kleurpotlood en witte gelpen bij de 2de.

Zonnebril op A3 formaat
(Gsmkwaliteit)
Afbeelding

Afbeelding

Figuurtje op A5 formaat
Afbeelding

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 10:31

ik heb er laatst al een paar getaxeerd en ben nu wel benieuwd hoeveel jullie voor mijn tekening zouden geven :)

owja het is op papier tussen a4 en a3 formaat volgens mij. het is geschilderd met aquarel. (mijn eerste twee dieren die ik geschilderd heb)

Afbeelding
Afbeelding

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 20:02

Bedankt voor de taxaties! ;)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:14

yvanna 15,- euro

Stefieke1997 erg leuk! :))
Weet alleen niet waarop ik het zou taxeren :')

Jitske25 erg mooi 25,- en 30,- euro :)

xTitanic die is leuk! 50,- makkelijk, misschien wel hoger :j

Xyris heel erg mooi, ik hou wel van je stijl :j 150,- euro

Dirndl mooi! Jammer dat hij niet iets groter is, anders had ik hem echt een hogere taxatie gegeven! :))
150,- euro als je er een mooie lijst om zet :j

Fry erg mooi ook :j jammer dat hij niet heel groot is 60,- euro

annelinnie hoe groot is die? :) dan kan ik hem met plezier taxeren, lekker knuffelbaar! :j

plovesb ik ben fan! 175 euro! <3 en die friezen ook heel erg mooi!

Ik heb speciaal voor een goed doel een schilderij gemaakt (de opbrengst gaat naar een kinderboerderij), hij is 80x100 en het is geschilderd met acrylverf :)

Meestal hang ik al mijn eigen werken in mijn eigen huis en bij vrienden en familie etc, dus ik heb geen idee hoeveel ik kan vragen? :+

Afbeelding

Afbeelding

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... dfinh9.jpg tijdens het schilderen dus niet af, maar voor extra details

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:17

Pagina 112

Gummybear: oefen nog maar even door. :)

Tyrnacol. Probeer meer details te verwerken. 20 euro

Century: Heel mooi. 65 euro.
50 euro voor de tweede.

Yvanna: 25 euro

Manonnevot. 35 euro.

Pagina 113

XTitanic. 75 euro

Iertje93, oefen nog even door.

Iolante. 25 euro voor het potloodwerk. 40 voor het
anderebwerk.

Fnanne. 80 euro eerste. 90 tweede.

Lisamaxime. 50/60 euro.

Mousaka. Oefen nog maar wat door.

Roodvos. Probeer meer details. 15 euro.
Tweede werk 40/55 euro. Derde geen idee.

Plobesb. Beiden 100/200 euro.

Jitske. Eerste tekening 50 euro. Tweede 40.

Leintje, 80/100.

Annelinnie. 70 euro.

Fry. 80/130.

M_d3l13fj3. 15 euro.

Pagina 114

Dirndl. 30?

Birgitje. Blijf oefenen.

Xtitanic: 100?

Xyris: 100

Jitske: 30

Stephieke: 65

Yvanna: 65 eerste. Tweede 20. Verhoudingen kloppen niet.

Robynn. Pff lastig. 85?

Sorry. Via mobiel geplaatst dus weinig comment erbij.

Mijn eigen werk
Grijs potlood
A4 formaat
Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 20:25

Amy495: Leuk, maar ik zou er nog niet echt iets voor vragen.
Stefieke1997: 70,-
taartjee: 30,-
Nayomie: 30,-
Uska: Niet geheel mijn smaak maar wel grappig, 25 euro?
tyracanol: 25,-
century: Mooi! 90,-?
Yvanna: 25,-
mannonevot: 25,-
xTitanic: 60,-
iertje93: 15,-
Iolanthe: 15,-
Fnanne: 70,-
xLisamaxime: 35,- , ik mis wat contrast
Mousaka: 10,-
_roodvos_; 15,-
steef92: 80,-
plovesb: 80,-
Jitske25: 25,-
leintjeO: 60,-
annelinnie: 50,-
fry: 50,-
m_d3l13fj3: 20,-
Dirndl: 30,-
birgitje: hier zou i nog niets voor vragen.
xTitanic: 40-,
Xyris: 40,-
Jitske25; 20,-
Stefieke1997: 15,-
yvanna: 20-
Robynn: 20,-
nayomie: 15,-

mijn eerste 2 schilderijen ooit gemaakt :D

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 29a328a040

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=551D6D6C

http://i58.tinypic.com/11m7v9t.jpg

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:20

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:22

lisa_xxx schreef:
wat een ontzettend gave tekeningen en schilderijen hier:D

hier mijn (allereerste) krijttekening, op a4
Afbeelding

Het zou leuk zijn als je eerst ook anderen taxeert.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:27

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:29

lisa_xxx schreef:
Nayomie schreef:
Het zou leuk zijn als je eerst ook anderen taxeert.

ik zou wel willen maar ik heb geen idee hoe veel alles nou waard is.

maar als dat niet uitmaakt wil ik ook wel de anderen taxeren

Je taxatie is persoonlijk dus kijk gewoon wat je er zélf voor zou geven. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:31

Nayomie schreef:
Mijn eigen werk
Grijs potlood
A4 formaat
[ Afbeelding ]

Mooi hoor :). Jammer van de ringband en slechte kwaliteit foto, doet het werk geen eer aan, geloof ik zo? Toch denk ik dat, wanneer netjes uitgesneden (ringetjes eraf) de tekening wel 25 euro waard is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:33

Die ringetjes doe ik bewust voor mezelf (eigen portfolio) zodat ik hem ten eerste niet kwijt raak en ten tweede niet kan verkreukelen haha. Maar ik snap je punt ja. Thanks. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:45

Ah oké! Wellicht is het dan een optie om insteekhoezen te kopen die je in een map kunt bewaren? Zo hoef je je tekeningen niet te perforeren en kun je ze toch netjes opbergen. Of gewoon zoals ik doe, een grote portfoliomap (A2 formaat) waar alles in past :D.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:45

_San87_ schreef:
Ah oké! Wellicht is het dan een optie om insteekhoezen te kopen die je in een map kunt bewaren? Zo hoef je je tekeningen niet te perforeren en kun je ze toch netjes opbergen. Of gewoon zoals ik doe, een grote portfoliomap (A2 formaat) waar alles in past :D.

Slim! Neem ik mee. :D

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:58

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:30

Dirndl : 20 - 25 euro
birgitje : Mooi, maar voor nu vind ik het nog niets waard.
xTitanic : 30 – 40 euro
Xyris : 50 euro
Jitske25 : 15 – 20
Stefieke1997 : Heel mooi, maar ik zou geen idee hebben wat voor een prijs.
De rest zal ik later nog een keer doen.

Een paar mensen zeiden tegen mij dat ik mijn tekeningen moet verkopen. Zelf heb ik het idee dat het (nog) niks waard is.

http://i58.tinypic.com/fyoluc.png
Gemaakt met simpele B potloden op steviger tekenpapier. A4

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 18:01

amy495 schreef:
Dirndl : 20 - 25 euro
birgitje : Mooi, maar voor nu vind ik het nog niets waard.
xTitanic : 30 – 40 euro
Xyris : 50 euro
Jitske25 : 15 – 20
Stefieke1997 : Heel mooi, maar ik zou geen idee hebben wat voor een prijs.
De rest zal ik later nog een keer doen.

Een paar mensen zeiden tegen mij dat ik mijn tekeningen moet verkopen. Zelf heb ik het idee dat het (nog) niks waard is.

http://i58.tinypic.com/fyoluc.png
Gemaakt met simpele B potloden op steviger tekenpapier. A4

Ik ben bang dat dit inderdaad, vind ik dan, nog niet goed genoeg is om geld voor te vragen :). Daar heeft de tekening naar mijn mening veel meer detail en contrast voor nodig. Lekker door blijven tekenen, oefening baart kunst.

leintjeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:05

Een vrijwerkje van Harry Potter en Voldemort; eerste portret in pastel! <:)

Ben benieuwd <<)

Afbeelding

m_d3l13fj3 :Al mooi hoor! Je kan er nog wat meer contrast in steken en in de achtergrond ook. Maar e bent zeker goed op weg hoor! ;) Ps. wat een naam zeg..pff :D nog niet echt iets waard denk ik.
Dirndl :Heel mooi en apart! Zou het zo in mijn kamer willen hangen! 90euro.
birgitje : Nog niet echt iets waard. Blijven tekenen!
xTitanic : Wat een prachtig werk weer! 90euro
Xyris : Mooi, mooi! 50euro.

De rest doe ik morgen wel! ;)