Pagina 112:
amy495: Ik zou hier nog geen geld voor geven, maar je bent goed op weg. Probeer minder te krassen, en meer kleur te verwerken. Als je goed kijkt, zitten er ook blauw- en groentinten in een bruine vacht.
Stefieke1997: Ik houd wel van het contrast in je werk, en de mooie 'glimstukken'. Voor de eerste twee 60 euro, voor de tweede (al zit er erg veel werk in, kun je zien) 40 euro, omdat het gezicht van het meisje niet lijkt te kloppen, en dat stoort.
Taartjee: bij een werk zoals dit, wat als realistisch bedoeld is, mis ik de details. Vind vooral de rugzak en het shirt mooi gelukt, maar neem vooral voor de haren wat meer tijd om die goed te krijgen. Voor nu 20 euro.
Nayomie: ik vind digi altijd erg moeilijk te taxeren, maar vind het wel echt prachtig! Houd van je stijl. 30-50 euro? Sorry, vind het erg moeilijk!
Uska: hmm, persoonlijk niet mijn stijl, maar wel interessant om naar te kijken. 20 euro
_Gummybear: hier zou ik nog niets voor geven, oefen nog door en kijk vooral goed naar contrast en haarstructuur

Tyrcanol: leuk, je ziet duidelijk verbetering tov. je vorige werken! Let wel op dat je niet te veel veegt, zo gaat de complete vachtstructuur verloren en dat is jammer. 10-15 euro
Century: mooi werk! Voor de eerste 40, voor de tweede 25. Vind bij de tweede de achtergrond wat kitscherig, en wat afleiden van het paard. Maar je werkt goed met het materiaal!
Yvanna: ik vind het wat te hard, de contrasten zijn te ongenuanceerd. Maar het oog is mooi gelukt. Ik zou je als tip mee geven: geduld bij het tekenen, probeer niet te veel te snel in willen vullen. Maar komt zo te zien helemaal goed met je tekenen

Manonnevot: kijk, hier vind ik het niet-super-gedetaileerde heel goed passen

Pagina 113:
xTitanic: Mooi gemaakt, maar ik snap de overgang van het oor van het voorste paard niet zo - en dat stoort me helaas. 30 euro, maar voor een ander werk in deze stijl zeker 40.
iertje93: werk met verschillende hardheden in potloden, dat helpt je zeker verder. Nu is het wat vlak, wat jammer is. 10 euro
Iolanthe: hmm, ik vind het wel wat hebben, maar je moet ervan houden denk ik. Als je echt realistisch wilt gaan tekenen, let beter op hoe licht/donker de schaduwen zijn. Als je het grote-contrast-effect juist wilt gebruiken als jouw stijl, overdrijf het wat meer! Voor nu: 15 euro. De tweede: leuk! 10 euro
Fnanne: fantastisch kleurgebruik in de eerste; vind alleen het paard an sich niet mooi, dus zo'n typisch geval van 'Kunstenaar waarderen, kunstwerk zelf niet willen hebben.' Als ik er een prijsje aan moet hangen: 100 euro. De tweede:

xLisaMaxime: Gaaaf, vooral de snavel is erg goed gelukt. 40 euro
Mousaka: ik zou hier ook nog niks voor geven, maar oefen lekker door! Probeer verschillende materialen en stijlen uit, dan vind je vanzelf iets wat bij je past.
Roodvos: het oog lijkt zo levenloos, en dat is jammer. Het lijkt bijna scary daardoor. Probeer verder met wat meer lagen te werken, dat je het papier eronder niet meer ziet, en wees gedurfd met kleurgebruik. In een bruin paard zit niet alleen maar bruin

Tweede vind ik beter, alleen iets krasserig. 15 euro
Derde kan ik weinig mee, sorry! Zou er dan ook niks voor geven, maar de liefhebber misschien wel.
Steef92: mooi, jammer dat het zo klein is! Op groter formaat zou je hier flink wat voor kunnen krijgen denk ik! Voor nu 20 euro
Plovesb: jaaa abstract

De tweede

Jitske25: erg mooi de eerste, wat een lieve uitstraling heb je weten te vangen. 50 euro. Tweede vind ik wat minder, oogt wat flets en vind de afsnijding niet zo mooi. 20 euro
LeintjeO: wat maak je toch prachtig werk! Erg mooi, wat een detail.. Vind alleen ook hier de afsnijding van het eerste paard niet mooi, maar dat is persoonlijk. 90 euro
annelinnie: leuk, mooi gedaan, alleen is vooral bovenin de vachtstructuur wat gek imo. Als ik uit ga van A4 formaat zeg ik 35 euro.
Fry: blijf hem fantastisch vinden! Jammer van het kleine formaat, maar voor nu 50 euro
m_dj3blabla (sorry

Hier mijn werk: aquarel en fineliner op A3 formaat. Ik ben een beetje bang voor de reacties aangezien de meesten hier eerder fotorealistische dierenschilderingen plaatsen, maar ben toch benieuwd