Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:Ik zie weer een heleboel supermooie foto's voorbij komen die zeker het natekenen waard zijn, maar daarvan weer heel veel met copyright van een fotograaf. Bedenk alsjeblieft voor je een foto hier neer zet dat je echt toestemming van de fotograaf moet hebben voordat deze foto's hier zomaar neergezet kunnen worden. Niet elke fotograaf wil namelijk dat de foto zomaar nagetekend wordt!
Het is als tekenaar namelijk zo jammer als je er heel veel tijd ingestopt hebt en je er dan achter komt dat er copyright op de foto's rust en je dus niks met de tekening mag/kan doen!
hiphorse schreef:Eliine schreef:Ik zie weer een heleboel supermooie foto's voorbij komen die zeker het natekenen waard zijn, maar daarvan weer heel veel met copyright van een fotograaf. Bedenk alsjeblieft voor je een foto hier neer zet dat je echt toestemming van de fotograaf moet hebben voordat deze foto's hier zomaar neergezet kunnen worden. Niet elke fotograaf wil namelijk dat de foto zomaar nagetekend wordt!
Het is als tekenaar namelijk zo jammer als je er heel veel tijd ingestopt hebt en je er dan achter komt dat er copyright op de foto's rust en je dus niks met de tekening mag/kan doen!
bij mij is het toegestaan, het is aan de fotograaf gevraagt
mocht zelf weten wat ik met de foto's deed
Eliine schreef:Ik zie weer een heleboel supermooie foto's voorbij komen die zeker het natekenen waard zijn, maar daarvan weer heel veel met copyright van een fotograaf. Bedenk alsjeblieft voor je een foto hier neer zet dat je echt toestemming van de fotograaf moet hebben voordat deze foto's hier zomaar neergezet kunnen worden. Niet elke fotograaf wil namelijk dat de foto zomaar nagetekend wordt!
taarss schreef:Wie zou mijn haflinger ruin na willen tekenen??
[ Afbeelding ]
http://oi42.tinypic.com/2j12cmx.jpg
De link is een foto van z'n hoofdje
Ik hoor het wel als iemand een poging wilt wagen!
plovesb schreef:taarss schreef:Wie zou mijn haflinger ruin na willen tekenen??
[ Afbeelding ]
http://oi42.tinypic.com/2j12cmx.jpg
De link is een foto van z'n hoofdje
Ik hoor het wel als iemand een poging wilt wagen!
He tara! Ik heb jou foto opgeslagen, als ik tijd heb ga ik me er aan wagen
snorremans schreef:Iemand die het misschien leuk vind om een tinker na te tekenen? Ik heb genoeg foto's, liggend met mij, en alleen liggend, zn hoofd enz. Ik kan nu even geen foto's plaatsen maar dan stuur ik die in pb! Ik zou de tekening dan ook wel willen kopen en inlijsten!
iertje93 schreef:snorremans schreef:Iemand die het misschien leuk vind om een tinker na te tekenen? Ik heb genoeg foto's, liggend met mij, en alleen liggend, zn hoofd enz. Ik kan nu even geen foto's plaatsen maar dan stuur ik die in pb! Ik zou de tekening dan ook wel willen kopen en inlijsten!
Zou ik een foto via PB mogen van het liggen?
Het klinkt erg leuk en als ik tijd heb ga ik hem dan misschien tekenen
manonnevot schreef:iertje93 schreef:Zou ik een foto via PB mogen van het liggen?
Het klinkt erg leuk en als ik tijd heb ga ik hem dan misschien tekenen
Zou je mij ook een PB willen sturen van het liggen (alleen)
Heb wel nog veel andere tekeningen liggen, maar ik heb nog nooit een liggend paard getekend dus dat is dan weer een nieuwe uitdaging