Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikawiek schreef:-knip-
[ [url=m/JVNXba.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wcWIlV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/31FuBr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:Wat mooi villawijk! Mooi dat lichtval op het lijf.
Die vogel is nog niet af, wordt een Gaai en dit is de foto
[ [url=m/FFFm9b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel even kort bezig geweest nog met mijn badderende Roodborst. (Ook eigen foto) Wil deze heel erg in detail uit gaan werken.
Close up
[ [url=m/pMmf8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aFXQh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:[ [url=m/SzbRW4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn laatste kleurplaat. Zelf getekend van een zelfgemaakte foto.
_San87_ schreef:eva1969 schreef:Dit gaat nog best
[ [url=m/g57Co8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joah, dat is nog te doen. Al kan ik op dat formaat niet meer slijpen, dus gebruik ik een mes en schuurpapier. Maar dat is eigenlijk ook geen doen meer
.
henny_w schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/SzbRW4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn laatste kleurplaat. Zelf getekend van een zelfgemaakte foto.
San87, wat heb jij toch een prachtige tekenstijl. Die laatste kleurplaat is ook weer genieten![]()
Zo'n hoog aaibaarheidsgehalte. Op welk papier heb je deze getekend?
Seven, die kattenkopjes, ook zo gaaf. Ik bewonder ook je werktempo. Je hebt steeds weer zo snel een nieuw project. En stuk voor stuk een succes![]()
Vikawiek, ik vind het zo knap wat jij met aquarel kunt. Dat paardenoog van een paar pagina's terug. Prachtig, dat zou ik gelijk inlijsten![]()
Jis, die Vlaamse gaai vind ik qua achtergrond er al heel mooi op staan. Mooie natuurlijke tinten.
Nevony, dat hommeltje, ach wat een schatje en zo prachtig getekend.
Dit was even een kleine greep uit een groot aantal pagina's terug kijken maar het is gewoon genieten van wat er allemaal langs komt en gemaakt wordt. Zoveel verschillende stijlen. Het is een ontzettend leuk topic
Ayasha schreef:_San87_ schreef:
Joah, dat is nog te doen. Al kan ik op dat formaat niet meer slijpen, dus gebruik ik een mes en schuurpapier. Maar dat is eigenlijk ook geen doen meer
.
Ik lees mee en las deze discussie. Er zijn potloodverlengers he.Zo'n houder waar je 'm in kan steken. Dan kan je ze ook nog slijpen lijkt me?
Jis_ schreef:Leuk Selina.Begin net te dik. Verder lekker proberen.
Dank je henny en Seven! Hij is prachtig Seven, gaaf kado!
Mooi Tallie!![]()
Ik heb de opdracht van solleke_Noah af!
[ [url=m/46LKBA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet zo fijn licht op het moment helaas. De donkerbruine rand heb ik toegevoegd aan de lijst, die was ook gebroken wit.
[ [url=m/Bd53KM.jpg]Afbeelding[/url] ]
kallipooh schreef:Supermooi Jis![]()
Die blik, de kleuren, prachtig!
Ik heb geen tips voor je Selina, ik heb geen ervaring met acryl.
Ik heb gisteren een uur of twee geschilderd, plakkaatverf op A5, klein schilderijtje dus. Ik hoop hem vanavond af te kunnen werken zodat ik aan de volgende kan beginnen. Onwijs leuke opdracht!
[ [url=m/GYu8cL.jpg]Afbeelding[/url] ]