[VER] Ik heb je liever dan lief…

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 16:23

nee, geen vervolg haha. Dan ga ik me weer ergeren omdat Syl haar heksencharme weer op Daan uitleeft.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 23:17

Bedankt voor de 5 jaren van schrijfsels. Ik las niet altijd mee, soms dan wel weer bij zoals nu.
Ga je dit in boekvorm uitgeven TS?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 09:44

Bedankt TS! Wat een mooi verhaal!

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 16:38

t was erg leuk om je deze jaren te volgen, het verhaal steeds meer te zien groeien. De personages hebben allen een echt eigen karakter gekregen. Ja, een epiloog zou nog een mooie toevoeging kunnen zijn :)
Dank je wel voor het verhaal, je onderzoek, vooral in de laatste hoofstukken. Mogelijk dat je het in boekvorm kunt krijgen, hopelijk dat er een uitgever is die hier belangstelling voor heeft.

Misschien tot een volgend verhaal ??

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 00:25

Onwijs bedankt voor al die jaren schrijven, ik heb van elk stuk genoten.

Stop nooit met schrijven.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-25 20:05

Dankjulliewel allemaal <3
Ik ga jullie allemaal nog beantwoorden en héél misschien nog een epiloog schrijven, maar dat is nog niet zeker. :o

Wat betreft de vraag of het uitgegeven gaat worden... Ik zou graag willen, maar iets met bomen en het bos niet meer zien hoe dat aan te pakken :Y)

P.s. er is misschien al wel iets aan het borrelen qua nieuw verhaal.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 09:48

Oooh leuk, een mogelijk nieuw verhaal in de maak!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 11:39

Graag een linkje hier plaatsen als je begint ik hang weer aan je pen... :D

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-25 11:44

Nogmaals dank allemaal!

Als ik naar mijn gevoel luister zou ik willen blijven schrijven over Daniëlle, Niels en Syl, maar ik denk dat het dan een uitgemolken verhaal zou worden. Maar wie weet, ooit.

@MarrieLeen; Het zou me wel heel gaaf lijken om het uit te laten geven, maar zou zo snel niet meer weten hoe, wat en waar.

@Joltsje; Ik denk niet per se wraak vanuit Syl. Maar ze erkent dat dit wellicht voor Daniëlle ook als straf voelt voor hoe ze het allemaal aangepakt heeft. In de wereld van Syl komt zij er natuurlijk het meest bekaaid vanaf.
Wordt het dan niet een beetje een soap als ik dat allemaal nog zou beschrijven?

@Nynkex01; Het plot van dat verhaal was in essentie wel anders dan dit verhaal. Dat ging meer over een tienermeisje dat erachter komt dat vrouwen ook interessant zijn door haar 'crush' op een docente. :)

@Rocamor; Wat een ontzettend fijne en complimenteuze reactie! Ik vind het schrijven ontzettend leuk en ben niet van plan om het helemaal op te geven. Er is ook al een tijdje iets aan het broeien, maar weer nog niet goed hoe ik dat vorm ga geven en of het interessant genoeg is.

@AvanKol; Wat tof om te lezen dat het verhaal je zo geboeid heeft dat je toch nog mee kwam lezen!

@Mri; Het begin was niet het einde. Het beginstuk is geschreven vanuit het perspectief van Syl en later in het verhaal lees je datzelfde stuk maar dan vanuit het perspectief van Daniëlle. :)

@Rivendell; Blijft dat niet altijd een beetje? Tenzij ik door zou blijven schrijven totdat ze allemaal tussen 6 plankjes zouden liggen.

@Mer1980; Waar komen die gemengde gevoelens vandaan?

@Balance; Dat zou ik wel graag willen ja, maar weet even niet goed hoe.

@Christamoor; Dank! Wellicht inderdaad tot een volgend verhaal! Ik blijf schrijven ontzettend leuk vinden.

@primera; Dank! Ik vind het schrijven nog steeds erg leuk!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 12:03

Mijn gemengde gevoelens komen een beetje van de uitspraken van Niels naar Daan waarin hij aangaf dat Syl hun huwelijk heeft verpest terwijl hij als eerste zijn stampertje deelde met een ander, dus dat hij naar Daan toe niet erkent dat het daarmee begonnen was. Dus dat hij een verhaaltje bij de rechter ophing dat ie het boetekleed aantrekt terwijl hij mentaal daar helemaal nog niet was. En ik hoopte dat Daan door het contact verbod anders zou gaan kijken naar die bedrieger / moordenaar ipv dat ze hem idealiseert. Maar dat is meer mijn gevoel. Je hebt het verhaal top geschreven het einde is alleen niet wat ik persoonlijk had gehoopt. Het is niet eind goed al goed. Het voelt open. Ofwel er is ruimte voor een deel 2 :D

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-25 15:41

Mer1980 schreef:
Mijn gemengde gevoelens komen een beetje van de uitspraken van Niels naar Daan waarin hij aangaf dat Syl hun huwelijk heeft verpest terwijl hij als eerste zijn stampertje deelde met een ander, dus dat hij naar Daan toe niet erkent dat het daarmee begonnen was. Dus dat hij een verhaaltje bij de rechter ophing dat ie het boetekleed aantrekt terwijl hij mentaal daar helemaal nog niet was. En ik hoopte dat Daan door het contact verbod anders zou gaan kijken naar die bedrieger / moordenaar ipv dat ze hem idealiseert. Maar dat is meer mijn gevoel. Je hebt het verhaal top geschreven het einde is alleen niet wat ik persoonlijk had gehoopt. Het is niet eind goed al goed. Het voelt open. Ofwel er is ruimte voor een deel 2 :D

Ah duidelijk! :D

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-25 15:54

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 16:07

Ontzettend bedankt voor het schrijven van dit verhaal TS.
Incl alle spannende momenten, De momenten dat je wel door het scherm kan kruipen om ze eens goed door elkaar te schudden en laten we de cliff hangers niet vergeten.. wat ben je daar goed in :')
Heel jammer dat het is afgelopen maar is dat niet met elk goed boek? Met elke goede serie? Je valt in een zwart gat want wat moet je zonder die mensen die je al die tijd zo hebben mee genomen.
Een groot compliment voor je schrijven want ik denk dat we allemaal Niels Daan en Syl nooit zullen vergeten!

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 20:58

Oeh wat jammer dat het voorbij is, maar wat een goed verhaal is het geworden!

Wat ik vooral heel erg leuk vind, is dat je ook merkt dat je steeds je beter wordt in schrijven. Als je de proloog vergelijkt met nu, zit daar al zo positief veel verschil in!

Bedankt voor het delen van je verhaal en ik volg heel graag je nieuwe verhaal!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 07:06

Ts bedankt. Had niet eens door dat het eigenlijk al 5 jaar was.

Ik had stiekem gedacht dat ze door het begin van het verhaal ook weer bij elkaar zouden komen.
Maar achteraf was het Syl d'r stille hoop

Ik ga je link bekijken

Witje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 14:17

Ik heb genoten van je verhaal! Normaal lees ik in zeer korte tijd een boek uit, maar dankzij jou heb ik er een paar jaar over gedaan…. _O-

Ik vind het bijzonder dat je onze aandacht zo lang hebt kunnen vasthouden, je de volgers geboeid kon houden, ons telkens weer kon laten uitkijken naar het volgende stukje én dan ook nog een niet te voorspellen einde… chapeau! _/-\o_

Heel knap gedaan, zeker met al die cliffhangers onderweg waardoor je alleen maar dacht.. ik wil meer!

Super knap. :evaw:

En uiteraard ben ik ook zeker weer bij het volgende verhaal :):) *\o/*

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 12:14

Bedankt soeboenoe voor dit verhaal! Ik heb dit vele avonden gelezen voor het slapengaan. Maar soms kon ik het ook niet bewaren tot bedtijd *D . Ik ga je nieuwe verhaal ook volgen, je wordt ook steeds beter dus kan alleen maar weer een mooi verhaal worden!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 16:41

soeboenoe schreef:
@Rivendell; Blijft dat niet altijd een beetje? Tenzij ik door zou blijven schrijven totdat ze allemaal tussen 6 plankjes zouden liggen.

Nou ik bedoel ik had een spannender einde verwacht. Ergens werd iets gezegd over dat het einde een klapper zou zijn. Dus ik had meer verwacht dat we nog iemand dood zou gaan of zo iets

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-25 13:15

@Pharootz Bedankt voor je lieve woorden!
@kiki1976 Het verhaal is ook gekleurd door de bril van de persoon die het verteld. Er zit een groot verschil tussen de stukken vanuit Syl of vanuit Daan. :j
@Witje2 Wauw, wat een complimenten! Echt ontzettend bedankt! Doet me echt heel erg goed!
@Sorriso Ook al van die mooie woorden... Ik word er haast verlegen van :o
@Rivendell Oh op die fiets! Ik moet wel zeggen dat ik het toch wel aardig een "klapper" vond dat door de aangifte van Syl alle drie hun levens compleet overhoop liggen. En dat allemaal vanwege een affaire...

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 22:49

Hulde!!!! Ook ik ben niet meer actief op Bokt maar je verhaal houdt me telkens weer betrokken. Echt heerlijk om je verhaal steeds verder te zien ontwikkelen en jouw schrijfstijl te zien groeien. Heel gaaf hoe we mee konden evalueren met alle invalshoeken en de emoties die de karakters, hun gedragingen en jouw hersenspinsels onze emoties hebben getriggerd!

Dankjewel!!! *\%/*