Handschoentjes

En mijn cap met mijn initialen van mijn naam:

Heb pas een QHP Pad gekocht voor mijn nieuwe paardje en zal vandaag even wat steentjes bestellen zodat ik zijn naam natuurlijk op dat dekje kan blingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wups81 schreef:Nog meer fluor kleuren ontvangen heb echt gave ideeën mee [ Afbeelding ]
catzkillz schreef:Gisteren voor het eerst met opstrijkvellen gewerktHad een tijdje terug al wel een pet bewerkt met textielverf en steentjes van Hotfix, maar gisteren was dus de eerste keer dat ik iets groots heb gedaan.
Eerlijk? Het was een rampzo'n geknoei en gepruts met uitsnijden van het papier pfff.. Het resultaat is dan ook niet schitterend, maar ben al bij al wel blij. Zou er nog graag een paar steentjes rond willen zetten en dan aan de voorkant van de trui ook nog iets kleins, mijn naam ofzo..
Zie hier het resultaatwees lief, het is dus de eerste keer
![]()
[ Afbeelding ]
en om op te frissen, m'n pet
[ Afbeelding ]
catzkillz schreef:Gisteren voor het eerst met opstrijkvellen gewerktHad een tijdje terug al wel een pet bewerkt met textielverf en steentjes van Hotfix, maar gisteren was dus de eerste keer dat ik iets groots heb gedaan.
Eerlijk? Het was een rampzo'n geknoei en gepruts met uitsnijden van het papier pfff.. Het resultaat is dan ook niet schitterend, maar ben al bij al wel blij. Zou er nog graag een paar steentjes rond willen zetten en dan aan de voorkant van de trui ook nog iets kleins, mijn naam ofzo..
Zie hier het resultaatwees lief, het is dus de eerste keer
![]()
http://i1306.photobucket.com/albums/s573/catzkillz/Facebook/Hotfixmania/1382322_10153304698345191_1221904637_n.jpg
en om op te frissen, m'n pet
http://i1306.photobucket.com/albums/s573/catzkillz/Facebook/Hotfixmania/1375782_10153270646075191_1073162900_n.jpg
annelieke92 schreef:weet iemand nog een adresje die swainstones heeft maar waar je niet voor een bepaald bedrag hoeft te bestellen? Ik heb er nl maar een zakje van 100 steentjes (ss10) nodig en bij hotfixhobby kan je (heel begrijpelijk) pas vanaf 10 euro bestellen
wups81 schreef:De kleuren zijn roze ,geel,groen ,oranje,blauw,paars
wauwwwwww superknap hoor voor de eerste keer met folie het is idd heel leuk om te doen heeft u overneem papier gebruikt om de afbeelding over te nemen?
Dustinlover schreef:Ik moet zeggen dat ik alles van hotfix online heb gekocht en bij mij valt er bij kleding vaak ook toch wel een aantal steentjes per wasbeurt vanaf en die heb ik er echt lang en goed opgehad met de strijkbout
0316Meisjj schreef:oehmpf.. ik zoek die steentjes van de action.. mr dan alleen de zwarte en de 'blanke' ben bezig met een king charls op die canvas dingen van de action.. maar om iedere keer een bakje van 2 euro te halen waar ik maar 2 soorten steentjes van gebruik