Fotograaf vermelden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daisyree schreef:Pattypaard heb je toestemming van Femke? Ik weet namelijk dat ze het niet fijn vind als haar foto's zonder toestemming gebruikt worden.
Pattypaard schreef:Daisyree schreef:Pattypaard heb je toestemming van Femke? Ik weet namelijk dat ze het niet fijn vind als haar foto's zonder toestemming gebruikt worden.
Ik heb Femke meteen een berichtje gestuurd.
De foto mag gebruikt worden om te tekenen maar het resultaat mag niet openbaar gemaakt worden of door de kunstenaar gebruikt worden. (Mag niet op internet getoond worden en het resultaat mag niet gepubliceerd worden of verkocht worden aan een ander dan aan mij)
Kan me voorstellen dat dat wel wat mensen weerhoud om deze foto te tekenen.
Pattypaard schreef:Daisyree schreef:Pattypaard heb je toestemming van Femke? Ik weet namelijk dat ze het niet fijn vind als haar foto's zonder toestemming gebruikt worden.
De foto mag gebruikt worden om te tekenen maar het resultaat mag niet openbaar gemaakt worden of door de kunstenaar gebruikt worden. (Mag niet op internet getoond worden en het resultaat mag niet gepubliceerd worden of verkocht worden aan een ander dan aan mij)
Citaat:Voor dat je foto's wilt plaatsen, belangrijk om te weten
Door het plaatsen van je foto in dit topic geef je tekenaars toestemming om een portret van je paard te tekenen. Houd er rekening mee dat de tekenaar vervolgens het auteursrecht over de tekening heeft en dus bijvoorbeeld zelf kan beslissen de tekening op zijn of haar website te plaatsen of te verkopen.