nujaro : ik vind het zo een wat uitdrukkingloze tekening geworden. Misschien een wat fijner papier? Ik vind wel dat het neusje en de borst mooi overkomen qua spieren enzo.

5,- ofzo
astridjhu : ik denk dat de wenkbrauwen en de huid daaromheen wat over de ogen horen te gaan? het lijkt alsof ze op ongeveer gelijke hoogte zitten... Ik vind het overkomen als een griezel!

Overigens, ik vind de neus wel mooi gedaan! die schaduw eronder geeft het wat meer dimensie.
4,- ofzo
rooslovertje : Jammer dat er niet echt duidelijk spieren/botten te zien zijn... En het oog lijkt wat klein? Ik vind wel dat het echt de fjord houding is zoals ik hem ken. Kort en stoer..
2,-/3,- denk ik
Lontje : Erg mooi gedaan vind ik. Vooral de eerste. Echt zo'n leuke katuitdrukking op dat smoeltje. De tweede vind ik qua beeld iets minder. Het lijkt mij alsof ie op z'n elleboogjes ligt. Als je even kijkt word dat minder, en vooral de tegels vind ik goed gedaan.
Allebei zo'n 25,-
Fnanne: Erg mooi, maar de eerste foto doet mij denken dat er een begin is gemaakt tot het einde van de manen, en dat de rest een tijd later is gedaan, ofzo. Misschien door dat kleurverschilletje?! De tweede vind ik erg goed, en de derde ook, maar het meisje komt een beetje 'koud' op mij over (door dat heel rozige denk ik) en het meisje ziet er ook heel 'vet' getekent uit. Dat vind ik jammer, maar nog steeds super!
1. 12,- 2. 20,- 3. 15,-
highwaykind : Mooi gedaan. Ik zou die letters op het truitje nooit wit hebben kunnen houden!

12,- denk ik