Had nog niets om te laten zien ivm boek.
Heb wel leuk nieuws de verschijningsdatum is naar voren gehaald en staat nu op 20 mei

Komende maand wordt het online bekend gemaakt
Ondertussen ben ik aan deze opdracht begonnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vikawiek schreef:@polarize D voor dipjeen niet elk werk kan natuurlijk een meesterwerk zijn, zolang je maar plezier hebt<3
_roodvos_ schreef:Er is een topic! Met nog niet eerder vertoonde geinkte versie van Vikawieks metamorfose omdat hij zijn inktpotje open heeft gekregen, allemaal kijken dus
Citaat:Gooit er iemand een nieuwe challenge in voor deze maand? Het zou zonde zijn als het hier stopt omdat niemand het initiatief neemt. Ik wil liever niet nog een keer want het is leuker als steeds iemand anders het doet, maar als er de 5de nog niets staat doe ik wel weer wat, want helemaal niets is nog jammerder.
Citaat:Monochroom bevat de klassiek Griekse woorden monos ‘alleen, enkelvoudig’ en chroma ‘kleur’. Het wordt vooral in de kunstwereld gebruikt voor ‘eenkleurig’, bijvoorbeeld voor een schilderij in (schakeringen van) één kleur of voor beelden die in één kleur beschilderd zijn.
julius_juut schreef:Ik was natuuelijk al lang weer de lol kwijt tegen de tijd dat ik zo ver was dat ik een paar verschillende stadia Loki -> merrie stadia had, maar zal toch braaf mijn poging tot de challenge nog even posten.
Het idee van Loki die van mens naar merrie transformeert was het eerste wat opkwam toen roodvos met het idee voor de prompt kwam, maar met alleen 's avonds in bed durven tekenen omdat anders iemand het misschien wel ziet was niet heel bevorderlijk voor het werkelijk verder komend dan de losse schetsen bij elkaar op 1 papiertje krijgen.![]()
[ Afbeelding ]
Als ik op iets anders dan een telefoon zit zal ik eens reageren op wat er verder allemaal langsgekomen is!
Laurora schreef:anyway, hier is mijn bijdrage voor de prompt Metamorfose.
[ Afbeelding ]
Het is gebaseerd op een scene uit mijn favoriete tekenfilm "The last unicorn", wanneer lady Amalthea weer terug transformeert naar haar oorspronkelijke eenhoorn vorm.