Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mariett schreef:[ Afbeelding ]
De andere twee hebben geen boektitel erin maar zijn ietsjes algemener. Al zou 'het leven is verroekelijk' anders ook wel een leuke zijn!
De duif wordt dit keer een stadsduif, er zit er hier steeds eentje voor het raam. Die kijkt dan hoe de kauwen van de mezenbollen eten en gaat er dan zelf heel lang naar staren, aan alle kanten. Volgens mij kan hij niet van de bol eten, dus ik denk dat ik binnenkort een schoteltje oid buiten leg.
Er was er ook één die drie jaar achter elkaar heel mooi haar eitjes in de dakgoot legde, en dat ging dan even goed..voor het ging regenen. Ze hebben iets heel koddigs!

De kauwtjes zijn nog niet bezig met eieren leggen maar wel met hun nest maken, we hebben het begin van een experiment opgezet en we gaan nu kijken wat de kauwen daarmee besluiten te doen. Of niks, is ook een antwoord 
Mijne bokt ze eraf, die vindt het maar irritant. Nu ze weer onder de eczeemdeken staat heeft ze er natuurlijk helemaal geen last van. De ander vindt het oké, tot op zekere hoogte, en de laatste vindt het heerlijk 

Omdat we benieuwd zijn naar verschil in grijswaarde. Moeten we wat dingen voor bedenken, zoals hoe we de studio inrichten en hoe we de kauwen vasthouden en de goede kant op laten kijken voor de foto. 

Ooit, als ik ergens anders woon en hopelijk een tuin heb, wil ik graag zo'n fontein-achtige drinkbak voor ze maken, stromend water trekt ze ook aan. We gaan het zien hahaha.

Ja ze hebben niet zo'n sterk concept van een 'dakpan' en dat het beter is als je daar niet onder gaat zitten. Er zitten hier ook altijd een paar in het dak of in de schoorsteen ergens, die veroorzaken gelukkig geen overlast! Alleen maar babbelen 's ochtends, maar dan ben ik toch al wakker 

Mariett schreef:Helaas nog niet - mails worden vaak niet beantwoord dus ik moet echt een keer langs komen. Moet ik een rondje maken oid. Zonder auto en met een beetje een druk leven is dat wel lastig, maar misschien lukt het eens als ik een vriend(in) meeneem en dan samen op pad ga. Is wel iets makkelijker mentaal ook denk ik
Kleine raaf-update omdat ik zo weg ga:
[ Afbeelding ]
Mariett schreef:Super leuk MZorro, heb je hem al? Het was geloof ik wel druk bij PostNL, misschien komt het morgen pas.
Het koste me de hele dag (tot nu toe dus) maar de boekenleggers zijn in productie! Het printbedrijf heeft een nieuwe website en het hele uploadproces werkte niet of half, heb drie keer met ze gebeld vandaag maar uiteindelijk is het gelukt
Hopelijk zijn ze er dinsdag!