Dag en nacht verschil bij de foto's

Werkelijke op get oog zit tussen beide in ik krijg het voor nu niet beter gefotografeerd:D
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Het voor ons rechter oor is wel klein in verhouding?

Dus bij deze ga ik nu een bijleespost doen van 12 pagina's. Hou jullie vast.. Ik ga wel enkel reageren op de eindresultaten om er geen boek van te maken hier.
) nou niet van gedroomd?
Welk merk aquarel gebruik je?
Wat ben ik jaloers op jouw muur ook zeg! Jij maakt zulke prachtige werken. Al die inheemse diertjes. Geweldig.
Please teach me.
Fan van je schetsstijl.
Dat is echt bizar jong zeg. Voor mijn artrose paardje werkt Devil's Relief van Naf erg fijn, misschien het overwegen waard? Goed dat je je gedachten wel wat hebt lijken te verzetten door te werken aan een opdrachtje. 
Dat Valentijnskaartje is zoooo leuk gedaan.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt joh. Ik vind het leuk geworden! Mijn enige tip zo op het eerste zicht is dat vooral het rechter oortje (vanuit het opzichte van het paard) wat aan de kleine kant lijkt.
) ), maar dat was het zo hard waard. We hebben een stop gedaan aan Craig Coch Reservoir in Elan Valley en Clywedog Reservoir. Wat de kerst op de taart was, was het feit dat er sneeuw lag overal. De zon scheen ook dus het was werkelijk magnifiek weer. We hadden niet beter kunnen wensen. De laatste dag in Wales zijn we nog langs Brecon beacons gereden en zo gestopt bij Raglan Castle voor een shoot in kostuum.
Dus ik hoop deze week nog een beginsel te maken die hopelijk op tijd af is.
Ohja, ik hou mijn potlood op een nogal interessante manier vast. Werd ik vroeger altijd op gewezen in kunstscholen en dergelijke maar dit werkt voor mij dus ik doe gewoon lekker op mijn manier

heel benieuwd naar je lino!
linde hout heb ik zelf nog niet geprobeerd omdat ik mijn bomen zelf vel en zaag, en ik heb nog geen linde moeten vellen
maar kan me voorstellen dat dat goed hout is om te bewerken!
Ja, ik hou deze als plan B zeg maar. Ik hoop namelijk het paard en de haas nog af te krijgen voor de deadline. Bewust deze week wat minder hooi op mijn vork gepakt zodat ik er werk van kan maken.
Ik heb al lang geen lino meer gesneden dus dan is het altijd moeilijker om er aan te beginnen vind ik.

Solleke_Noah schreef:Dat uiltje is knap, hout snijden is echt moeilijk dus zeker een heel goed begin!
Het is een A3 formaat, dit is een foto van de lino zelf. Zitten heel wat uurtjes werk inhet paard zelf is er eerst opgeschilderd vanuit de losse pols.
[ Afbeelding ]
Blackbirb schreef:@Kaatastrof, het paardje is niet digitaal maar met gouache! De kauw is gemaakt met paintmarkers van molotow. Dankjewel voor de complimentjes. Heel fijn hoe uitgebreid je reageert op iedereen.
Seven schreef:Kaatastrof
Dank je wel voor je mega feedback echt geweldig
Ik hou van geke kleuren gebruiken zelfs als je die daarna vrijwel niet meer terug ziet
Ik brand een outline in het hout en ga daar dan met Aquarel allerlei laagjes opzetten en dan wil op bijv lindenhout echt top
Voorbeeldje (deze was al droog dus iets fletser die is daarna gelakt)
[ [url=m/lXTyaI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die losse stijl wil ik ook wat vaker doen maar dan meer met de penseel toetsen intact nu wou ik heel graag nog meer mengen
Ik vind jou werk echt zoooooo mooi
Zoiets wil ik ook nog wel eens van m'n knollies en dat rode helemaal. Nouja alles vind ik gewoon mooi
Wat een mooi uiltje ook
Ik durf dat niet hout snijden ik ben dan te snel te enthousiast en hak m'n halve hand eraf
Ik denk dat idd met ruwere penseelstroken ook een heel speels en tof effect kan verkregen worden.
), maar de laatste keren ook niet meer. 

Ik krijg de lijnen ook zeker niet zo mooi vloeiend als bij jou ja dan moet ik ze heel vloeiend zetten maar dan word het weer allemaal te. Frustratie alom dus ik hou het maar bij papier hout en doek
! Toewijding, hoor.
. Mooie studies
.
! Prachtige kleur paars, ook.
.
. Ik werk ook voor ons bedrijf vanuit huis, we hebben daar een kantoorruimte, en het is zo fijn om af en toe dan weg te gaan naar je eigen plekje.

is deze weer met acryl?
prachtig! Ik val in herhaling geloof ik. 
je bent van alle markten thuis haha. 

En ik zie niks meer van dat oog. Heb je daar nog wat aangepast?