Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje89 schreef:Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen
Lieszje schreef:Liesje89 schreef:Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen
Het plastic terugplakken na gebruik scheelt al veel hoor. En zorgen dat de plaats waar je bezig bent schoon blijft.
Je haalt er veel plezier uit, dus het is het wel waard om zo nu en dan een andere mat te nemen
Ik heb trouwens vijf katten, dus wat meer dan gemiddeld denk
Liesje89 schreef:Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen
8nnemiek schreef:Wat een leuke projecten komen er weer voorbij! Dat goud is erg gaaf.
Ik heb laatst wat nieuws geprobeerd; airbrushen![]()
Met behulp van sjabloonfolie. Super leuk en makkelijk!
De tas is ook zelf gemaakt, maar die heb ik zelf moeten snijden. Leer snijden kan mijn plotter helaas niet.
[ [url=m/MkiOGx.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NnUKFD.gif]Afbeelding[/url] ]
lenaa_tje schreef:Liesje89 schreef:Ja hahaha zie je. Dat houdt me echt een beetje tegen
Wij hebben 1 hondje (met echt pluis haar) maar hoewel de matten het wel aantrekken is het er wel af te krijgen.
@lieszje die set is dus wel fijn? Lijkt mij dat je dan eerst wel alle kanten op kan. Eerst maar even wachten op salaris![]()
Hier een beetje een ambitieus gedetailleerd plaatje op een notitieboekje geplakt.
Erg leuk maar pittig met het weg halen van het permanent vinyl. Dat is ook nog best stug.
[ [url=m/hIftSU.jpg]Afbeelding[/url] ]
xoranlover schreef:Bij Villafolie. Ik gebruik geen cricut vinyl tenzij ik het gekregen of gewonnen heb. Vind het veel te duur.
Flex koop ik bij hobbyplotter. Dat is een groothandel nog even wat goedkoper. Alleen hebben die metamark vinyl en dat vind ik niet fijn werken.
thirteenn schreef:xoranlover schreef:Bij Villafolie. Ik gebruik geen cricut vinyl tenzij ik het gekregen of gewonnen heb. Vind het veel te duur.
Flex koop ik bij hobbyplotter. Dat is een groothandel nog even wat goedkoper. Alleen hebben die metamark vinyl en dat vind ik niet fijn werken.
Daar had ik gekeken, bij villa. Maar de verzendkosten zijn de helft van wat ik wil kopen
thirteenn schreef:xoranlover schreef:Wat heb je nodig dan? Ik bestel altijd danig veel dat ik geen verzendkosten heb.
@annemiek eens kijken die ken ik niet.
Ik wil 3 stukken vinyl van 3.50 om te proberenvoor ik in een keer een hele lading koop