het is ook gewoon een speciaal paard.
oh die zijn alledrie super leuk! Maar heroic heeft toch iets extra! Moeilijke pose ook die je gekozen hebt! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Idd wel leuk om nadien dan 31 dezelfde formaatjes te hebben.

Gaat je goed af hoor !
Sam is er toch eentje uit de duizend hé.
“HOE ben ik hieronder verzeild geraakt.”
Die '"stuck" ga ik nog wel eens opnieuw maken op een rustig moment en wellicht eerst met potlood of op groter formaat. Want het gezicht was echt te klein om met inkt mooi te krijgen.
De tint van de noodlers is ook mooi en die is in verhouding echt bizar veel goedkoper als ik kijk hoe lang ik al met dat flesje aan het klieren ben.
De 1.5 en B stift gebruik ik wel voor op te lichten/highlights maar ze zijn niet zacht voor je papier. Sowieso vraagt mijn methode papier dat ergens tegen kan.
En ik heb nog een gelpen (wit) van gelly roll als ik echt "hard wit" nodig heb.
Die dingen zitten ook echt tot de rand vol dus de eerste weken moet je voorzichtig zijn met openen.

)

Doet me aan mijn oude buurvrouw denken. 

Ook weer mooi gelukt.

Mooie uitdrukkingen bij zowel het paard als het meisje. En hoe je het woord soul in de achtergrond hebt verwerkt.
Je hebt echt superveel detail in de veren weten te krijgen weer, respect!
Ik krijg, buiten de ninja, ook een beetje Assassin's Creed vibes door nu, haha!
Van wat ik zag is hij goed gelukt!

Het zal je maar overkomen. Er staan ook nog eitjes op de mijne, ik denk dat dat de moeilijkste is om te vinden (als dat al kan nadat de foto door Bokt Upload is gemarteld) Op het onderste blad, het stukje geel.
Blijft leuk.
Ook weer even geoefend met bladgoud, en ik ben blij met het resultaat! Hij is nog niet af, maar ik heb geen tijd meer vandaag.