Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), hoe "plan" je zo iets nu eigenlijk? Begin je gewoon ergens en zie je wel wat er gebeurt of verzin je van tevoren wat erin moet komen en wat je dan ongeveer waar gaat doen? Ik heb voordat ik aan een tekening begin vaak een beeld in mijn hoofd wat het ongeveer moet worden maar dat lijkt me bij zo iets anders? 

Daihyo schreef:Wat een bijleespost!
En ik zie weer eekhoorntjes
Ayasha, ik kwam net deze tegen. Moest meteen aan jou denken: https://www.efna.net/art-competition/?f ... 37crIidO1U

Nadeel is wel dat de bladzijdes best wel doorschijnen/ghosten en dat je overal de puntjes ziet, maar alle tekeningen netjes bij elkaar!

Wat is de relatie met het woord armor? 

__Leonie schreef:Molfre: Schatting ziet hij eruit.Wat is de relatie met het woord armor?
Molfre schreef:__Leonie schreef:Molfre: Schatting ziet hij eruit.Wat is de relatie met het woord armor?
Personal armor. Datgene waarmee je je verweert tegen de narigheden van de buitenwereld. Voor sommige mensen kan dat een opgetrokken muur zijn, andere mensen worden ontzettend grappig, en sommige mensen maken zich insignificant en klein. Vandaar het muisje.

Gut wat een werk! Maar bedankt!