[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:19

oehhh klinkt bekend van ik kies normaal terwijl andere juist vinden dat ik voor spectaculaire dingen moet kiezen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:26

Ik wacht met smart op een nieuw stuk!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 14:35

Ik ben niet ongeduldig hoor O:)

Oké, misschien een beetje :') Wat een heerlijk verhaal is het toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:01

Jeff loopt naar de achterkant van het zwembad en duikt daar het water in. "Kom er ook in, Streep!",roept hij en ik besluit via het trappetje het zwembad in de gaan.

Jeff komt naar mij toe zwemmen en ik zwem op hem af. Eenmaal tegenover elkaar pakt hij mij beet en kust hij mij recht op mijn mond. Wat voel ik veel warmte nu.

Ik kijk hem aan, zie het litteken onder zijn oog, de doodskop op zijn arm en zijn helderblauwe ogen. Dan hoor ik keihard het nummer 'Going to the run' van Golden Earring uit de speakers van de Jeep van Wouter komen, die blijkbaar net weer thuis komt. Ik voel een enorme trilling door mij heen komen alsof het nummer samen met de kus en het zicht op Jeff de aarde onder het zwembad doet trillen...

Nog nooit ben ik zó verliefd geweest op iemand.

Ik besluit nog een keer dichtbij Jeff te komen en een lange- intense kus volgt.

Jeff kijkt mij aan en glimlacht, een schittering in zijn ogen verschijnt. Zonder wat te zeggen zwemmen we samen wat rondjes en af en toe volgt er een kus.

Zonder dat we het door hebben is Wouter ook bij het zwembad gaan zitten. Hij leest een krant. De moeder van Jeff is aan het koken en Macy is haar aan het helpen.

De tijd met Jeff samen lijkt wel voorbij te vliegen.

"Eet je straks ook mee?", vraagt Jeff. "Ja is goed", antwoord ik terwijl ik denk aan het sms'je van Robert:

"Fleur, ik bel je nog "

Waar zou Robert mij over gaan bellen?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-07-20 15:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:18

Ik voel me gewoon bijna zelf verliefd op Jeff haha. Heb voor de vorm het nummer even opgezet, kende het eerlijk gezegd niet maar nu heb ik die hele sfeer er bij.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:25

Dat is het mooie aan een goed verhaal :+ dat je dingen voor je kan zien enzo haha.

Ik verslond vroeger de boeken van heartland en kon me helemaal voorstellen hoe Ty en Amy eruit zagen :+

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:29

Ligt het aan mij of mist er een stukje tussen de laatste 2 berichten? ze kreeg een berichtje van Robert en aan het einde van het laatste stukje lees je dat ze zich af vraagt wanneer Robert haar belt

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:36

ElineGC schreef:
Ligt het aan mij of mist er een stukje tussen de laatste 2 berichten? ze kreeg een berichtje van Robert en aan het einde van het laatste stukje lees je dat ze zich af vraagt wanneer Robert haar belt

Ja dat dacht ik ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:39

Dat nummer ja! Daar werd ik mee wakker vanmorgen...dacht.. wat is dat nou?

Ging ik de vertaling opzoeken en vond ik de tekst perfect passend bij mijn verhaal over Jeff :)

Zal v. Robert kijken of ik t er nog tussen kan zetten, mijn excuus. (Hij had gesmst dat hij zou bellen, volgens het verhaal)

Edit: is inmiddels gelukt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:47

Ik kan niet meer tegen die cliffhangers!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 15:57

Ymor schreef:
Ik voel me gewoon bijna zelf verliefd op Jeff haha. Heb voor de vorm het nummer even opgezet, kende het eerlijk gezegd niet maar nu heb ik die hele sfeer er bij.

Ik hou mijn hart vast voor die liefde..... _O- , dus juist tegenover gesteld.

Heerlijk geschreven TS. Ben fan!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 17:24

Meeerrrrrrrrr :D

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 17:35

Ze is wel online op het forum :=
Wellicht is ze nu verder aan het typen :o

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 17:37

More please !!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 17:43

Wat erg :oo ! Ik zag dit topic niet meer tussen “eigen berichten” , blijkt hij ontstipt te zijn!! Maar ik ben er weer bij +:)+
Leuke stukjes weer, ga zo door Talietjuh

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 17:51

Gebeurde mij dat maar, dan kon ik later weer een paar stukjes bijlezen ipv steeds smachten naar meer _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 18:49

Eigenlijk wil ik een paar dagen wachten en de stukjes opsparen om in 1 stuk te lezen, maar lukt mij niet, ben veel te nieuwsgierig _O-

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 19:17

Silly1972 schreef:
Eigenlijk wil ik een paar dagen wachten en de stukjes opsparen om in 1 stuk te lezen, maar lukt mij niet, ben veel te nieuwsgierig _O-

Oh i feel you! Het liefst zou ik dit verhaal nu als als boek hebben en in een keer uitlezen.

Echt TS grote complimenten voor jou! Je schrijft zo leuk!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 20:16

Silly1972 schreef:

Daar had ik op het begin geluk mee. Nu betrap ik mezelf dat ik weer kijk

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 22:18

Ik denk ook steeds ga nog niet lezen maar kan het niet laten .

Kom maar op met een boek , leest erg prettig

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 00:02

:):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 09:20

Ik lig op een handdoek naast Jeff in het gras en luister op mijn Discman naar het nummer: Cinnamon girl van Lana del rey.

Jeff ligt op zijn rug. Vanuit zijn haar vallen er druppels naast zijn ogen. Ook de lange wimpers van Jeff zijn nog nat. De zon glimt zijn gebruinde huid. 'Woestaantrekkelijk' hoe hij daar nietsvermoedend ligt, terwijl ik hem zo onopvallend mogelijk, in mij opneem.

Jeff speels met een grassprietje en ik kijk maar de plek waar Wouter eerst zat. Deze is nu leeg. Even later komt de moeder van Jeff naar buiten. "Eten jongens!", roept ze naar ons.

Ik droog mij af en pak snel mijn geleende omslagdoek. Jeff staat ook op en pakt mijn hand vast. Samen lopen we naar binnen. Wat is het toch fijn zijn hand in mijn hand te voelen.

Er staat macaroni op tafel. Macy en Wouter zitten al aan tafel terwijl de moeder van Jeff druk heen-en weer loopt alles op de tafel te zetten. "Het is menens tussen jullie", zegt Wouter met een zware stem. Net op het moment dat ik wat terug wil zeggen gaat mijn telefoon. Ik besluit deze weg te drukken.

"Ja klopt", durf ik terug te zeggen terwijl ik verlegen naar Jeff kijk of hij er ook zo over denkt. "Ik hou van haar", zegt Jeff en liefdevol knijpt hij even in mijn hand.

"Dus ga je mij nu je vriendin noemen?",durf Ik stoer te zeggen waar iedereen bij zit"." Ja dat was je voor mij al hoor!", zegt Jeff terwijl hij mij een knipoog geeft. Macy begint te roepen dat we elkaar nu mogen kussen, maar dit besluiten we maar even niet te doen.

"No alwéér een vast vriendinnetje", hoor ik de moeder van Jeff zeggen.

Na het eten zit ik weer met Jeff in de auto terug naar huis. Nog steeds heb ik niet op mijn telefoon gekeken en ik besluit, thuis pas terug te bellen. Het was gezellig aan tafel bij de moeder van Jeff.

Jeff gaat vanavond met wat mannen rondhangen in Zandvoort verteld hij. Ook had Miranda het meisje met de spikes Jeff gebeld. Die zal er ook bij zijn. Ergens merk ik dat dit mij stoord.

We rijden bij ons het pad op en tot mijn grote schrik zie ik dat de motor van Robert bij ons voor staat...

Snel vraag ik aan Jeff of hij wil omdraaien. Jeff lijkt mijn boodschap niet goed te begrijpen en rijdt toch het pad op...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 09:23

Leuk verhaal!!
Wel nog tip, als het zich afspeelt in 2003, misschien handig om geen nummers uit 2019 erin te verwerken :)

En ben ook wel benieuwd hoe ze denkt over de opmerkingen van de moeder van Jeff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 09:25

Lana kwam voor deze éne keer 2003 in gevlogen O:) :P

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 10:05

Spannend. Ook ik was ont stipt en moest hem weer even zoeken.