Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Plottwist.
Bernhard krijgt uiteindelijk een relatie met Prem waarbij de kunstenaar functioneert als buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand...
Tieneke schreef:Ik vind deze stijl véél aansprekender. Je betrekt nu het gevoel erbij, super.
astridastrid schreef:Tieneke schreef:Ik vind deze stijl véél aansprekender. Je betrekt nu het gevoel erbij, super.
Dankjewel, leuk om te horen! Ik vind zelf ook, hoor! Maar omdat ik al zo begonnen was, is het misschien wel "raar" nu, haha. Maar daar is dit ook wel een goede oefening voor.
Ik vind (zelf) ook nog dat ik het iets meer "aan mag kleden", maar vind het ook wel leuk als het steeds een beetje meer mag gaan leven. Maargoed, ik schrijf even door en dan later wordt duidelijk waarvoor ik bepaalde keuzes gemaakt heb (en hoor ik graag of ik er goed aan gedaan heb of niet).
THX voor alle leuke berichten!
En wie weet schrijf ik de kunstenaar er nog terug in als trouwambtenaar. Of eigenlijk iets heel naars.... Gna gna....
astridastrid schreef:kiki1976 schreef:Zo dan, dat is ook lekker omdat te horen..pfff
Ze hebben haar nog nooit gezien...................
En juist die opmerking is niet echt heel erg complimenteus.
In het volgende hoofdstuk meer over wat daar dan weer achter zit.