Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Voor een Phoenix zou ik persoonlijk proberen de vlammen er in te verwerken. Knallende rood en oranje tinten met geel gaan ook afsteken tegen het blauw...
Annetje schreef:Kuggur heel sprekend dat schaap. Ik zou alleen het oog voor de kijker rechts wat meer 'openen' het is nu donkerder dan de linker en lijkt daardoor kleiner.
Ayasha schreef:Voor een Phoenix zou ik persoonlijk proberen de vlammen er in te verwerken. Knallende rood en oranje tinten met geel gaan ook afsteken tegen het blauw...
Bedankt voor je compliment trouwens. Ik merk wel dat dit topic me ook echt motiveert om dingen gewoon te doen... Ik zou normaal ook nooit een zelfportret proberen... Maar omwille van de sfeer in dit topic durfde ik het wel!
Ibbel schreef:Ik ben nog steeds met katten bezig. Past bij geen enkele prompt (of je moet het bij de musical Cats, de palingsound van The Cats of bij Cat Stevens zoeken en ze alsnog aan de prompt songtekst hangen)
[ [url=m/Dxba9t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eén van mijn eigen katten, Darwin. Twee jaar geleden op bijna 19-jarige leeftijd overleden. 't Was een echte Darwin - survival of the fittest (wat overigens geen uitspraak van Darwin zelf is)