Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 
die andere twee zijn ook leuk!
wat schattig dat minipaardje. Lijkt me ook echt ideaal.
weer erg leuk!
erg leuk!
Heb een klasgenoot die ze altijd expres over haar tekeningen heen gooit.
Verschrikkelijk.
Vind het mooi dat het een grote zwarte vlek lijkt, maar dat je als je goed kijkt toch de poten tegen de buik ziet en dergelijke. 
*gaat heel hard nadenken waar de bremer stadsmuzikanten ookalweer over ging*
Gekleurd papier is fijn ook.
Je ziet ook echt dat het een weerspiegeling (of naja, "weerspiegeling"
) is, heel mooi gedaan.
En roze revoluties zijn óók heel belangrijk.
Misschien moet je dat ook wel helemaal niet verwachten met een dergelijk "grof" materiaal, dat het niet allemaal tot in detail klopt. Het mooie eraan is juist dat het tóch overduidelijk een mens is, terwijl als je beter gaat kijken het toch gewoon wat mensvormige ongeveer-vlekken zijn.

prachtig. Lijstje erom en aan de muur 

zo voelde mijn kat zich altijd geloof ik 
mooie vlotte stijl zo.
ik denk het wel, het idee vind ik wel heel fijn. Wordt vervolgd...
mooie krabbels.

Pastel vind ik zelf een crime om mee te werken, knap dat je er een varken mee hebt weten te maken!
Dat ratje vind ik ook echt heel erg geslaagd, iets voor een kinderboek! En het paard, erg knap dat je dat zo snel kan. 

Ik krijg er gelijk schrijfkriebels bij, het zou zo goed in een boek passen, alle werkjes die je maakt. Ik vind zeker de laatste, van de drie dieren op elkaar, zo geslaagd 

me like!!, vooral de Fox, omdat die dan net nog een kleur uitbarsting heeft die wel weer super gaaf bij het papier past.
soort beperkt bodypainten. Je boxer is ook mooi geworden
en gaat op avontuur in Parijs? Vind dat veel van jullie ook jij hele mooie plaatjes maken die zo een of ander kinderboek in kunnen.
, maar welkom hier. Leuke paardjes met tekstjes, dat maakt ze nog meer af. Soort mini cartoontjes.

ik was even een paar dagen weg voor een familie uitje. Straks weer even een reactie rondje typen en werk uploaden, dat lukte mij vorige week niet meer op tijd voordat ik vertrok.
oeh die zou ik graag willen, ik heb al jaren muizen en ben al jaren gek op paarden, zo'n mix van beide lijkt mij geweldig! mijn fantasie gaat meteen helemaal los, hoe gaaf zou het zijn als ze ook vleugels zouden hebben
I want one… Vind je het oké als ik ook wat ontwerpen ga maken voor zo'n muis-paard? ik ben dol op creature design en deze mix heb ik nooit eerder aan gedacht, ik zit meteen vol met ideeen
Mijn serie zou wel een andere inslag hebben, ik ben van plan er een fantasy/cartoon draai aan te geven.
zo levendig en leuk om naar te kijken, echt een zoekplaatje waar even voor gaat zitten om er naar te kijken want hoe langer je kijkt hoe meer grappige taferelen je ziet. Een beetje net als met die puzzels van van Haasteren, hoe langer je kijkt hoe meer je ziet!
)
Verbeterpunten zijn er altijd wel, en die vallen jezelf vaak nog het meest op. Ik vind het veel leuker om te kijken naar wat wel goed gaat. Die vlag bv vind ik geweldig goed gelukt, ook de blouse/jas ziet er echt stoffig en winderig uit (oké, dat klinkt dubieus, maar ik hoop dat je 't snapt?) en dat vind ik knap werk. Zeker met ecoline, zulk eigenwijs spul...
.
) Ik denk dat ik de licht gekleurde versie net iets mooier vind, maar o, wat leuk om naar te kijken, alles wat er in die tekening gebeurd. Dit vind ik nou ook boekjeswerk. Net zoals de krabbeltjes eronder. Ze zijn zo leuk en vrolijk. 

.
Leuke schetsen al.
De tweede is echt heel mooi.
Arme vogelverschrikker in de achtergrond..
Ik tekende altijd mijn agenda helemaal onder. Als de week geweest was had ik die pagina's toch niet meer nodig, dat idee.
We hebben hier altijd heel veel (lees: ALLES) bewaard, maar omdat we nu zo snel aan het verhuizen zijn is mijn moeder heel veel aan het weggooien (als in, prullenbak weggooien) en stiekem doet het best pijn.
doe alles op mobiel haha