Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Thanks voor het filmpje! Kan kijken of ik de achtergrond nog eens aanpas naar bokeh effect.
Verder heb ik echt zin om te tekenen. Dus als iemand ideeen heeft?
Bimmerd schreef:Photoshop CS6 is opzich wel chill, heeft ook nog net die updates die ook nog leuk zijn voor foto's bewerken. Beetje afhankelijk van hoe mooi die deal is, is het wel een goede versie om voor te gaan.
Maar je kan ook altijd voor gratis CS2 gaan.
@Quebelle; Erg mooi plaatje! Zeker goede keuze geweest om die bloemen op de voorgrond te blurren. Geeft mooi die diepte.
@Fair; ook al zo mooiBen benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat!
@Nayo; heb het ook al in je topic gezegd, de achtergrond is zeker beter zo!
Telpeva schreef:Dat doet mij ergens aan denkenIk herinner mij die tip van Clip studio uit het challenge topic, ik heb een tijd terug de proefversie gedownload maar ik krijg het programma hier niet draaiende. Heeft iemand van jullie misschien een idee waar het probleem zit, misschien dat dit probleem vaker voor komt? ik kon er 123 op internet niks over terug vinden, opnieuw installeren heb ik ook geprobeerd, opnieuw downloaden en installeren, maar het helpt niks. Iemand een idee? Dit is mijn foutmelding zodra ik clipstudio wil starten:
'Het programma kan niet worden gestart omdat boost_regex.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren'
Maar wat ik al zei, opnieuw installeren haalt niks uit...